Ferrari in 2014

Gestart door Breaktest, 11 juni 2014 - 10:58:17

« vorige - volgende »

Gerard

O...M...G... Vandaag was echt hèt dieptepunt! Wie neemt Hier zn verantwoordelijkheid voor?? Pff Dominicale zal lachen in zijn vuistje

Wings

Schoolvoorbeeld van collectief falen. Man o man wat zuur!

Tuesday

Citaat van: Wings op 05 juli 2014 - 21:05:31
Schoolvoorbeeld van collectief falen. Man o man wat zuur!
of een slechte weerman? ook RBR en Williams waren verrast.

Maikel0230

Alonso: "There were some cars on dry tyres today a couple of minutes before us, doing green sectors, and we were in the garage"

Pat Fry is bij Ferrari verantwoordelijk voor de strategie, dus ook wanneer de wagens de baan op moeten gaan, hij is zoals jullie wel weten ook lid van de technische staf, ooit nog bij McLaren weggesnoept en als groot talent binnengehaald. Nou niet dus, voor een keer hebben ze een Brit in de gelederen die er maar niet in slaagt consistent goed werk te brengen. Hij traint ook de pitstop crew van Ferrari, toch een ding dat hij goed doet dan.



Haal die pek en veren maar boven, er gaan koppen rollen!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Voor 1 inschattingsfout in moeilijke omstandigheden op een zaterdag (wanneer het er dus niet eens echt toe doet) gaan er echt geen koppen rollen hoor. Zoiets is elk team wel eens overkomen.

Maikel0230

Citaat van: Jozef op 06 juli 2014 - 16:37:36
Voor 1 inschattingsfout in moeilijke omstandigheden op een zaterdag (wanneer het er dus niet eens echt toe doet) gaan er echt geen koppen rollen hoor. Zoiets is elk team wel eens overkomen.

Het is een opstapeling van fouten Jozef, ook dit jaar vallen de pitstops van Ferrari vaak op de verkeerde momenten, ze zijn snel maar vaak in de verkeerde ronde.

En dan zwijg ik nog maar eens over het verspillde potentieel van de wagens uit 2012 en 2013

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Figge

Wat ik lees is een hint om Pat Fry te wippen?
Kan niet zeggen dat ik het daarmee oneens ben.

Jozef

#112
Aldo Costa trekt een boekje open over Ferrari. Luca di Montezemolo wilde in 2008 niet veel investeren in de windtunnel, met Fernando Alonso viel niet samen te werken en Nikolas Tombazis heeft te veel creatieve ideeën die niet werken.

http://www.f1technical.net/news/19555?sid=f6baac424e694170b476e53ae508d160

Late edit: hier staan uitgebreidere quotes van Costa: http://www.grandprix247.com/2014/08/06/aldo-costa-i-am-happy-where-i-am-at-mercedes/

Maikel0230

Ik wil best akkoord gaan met de woorden van Costa maar ik heb zo'n beetje het gevoeld dat hij - hoe zal ik het zeggen - er een dik laagje bij doet.

Hij draait er niet omheen dat hij niet akkoord is met zijn ontslag bij Ferrari en dat zijn succes nu bij Mercedes zeer zoet smaakt dus volgens mij is dit niet meer da natrappen.

Wat niet wil zeggen dat er in de kern van zijn pleidooi waarheid kan zitten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Zou het kwaad kunnen? Ik denk van niet.

robbert

ja, slechter kan niet meer zeker. Hij begint ook in te zien, dat de successen ver weg zitten, en hetgeen hij soms in de pers gooit, trekt ook op niks.
Dus ik denk niet dat dat een slechte zaak zal zijn

gloudiesaurus

Het rommelt daar, veel slechter als nu kan niet.
Er moet wat veranderen.

En wat Costa doet is altijd lekker makkelijk, na je afscheid nog even een trapje na geven.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik zou ook echt niet weten waarom we het commentaar van Costa serieus moeten nemen.

Verder over Luca: ik zou blij zijn als hij weg is. Ik mag die vent niet.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 augustus 2014 - 14:39:06
Ik zou ook echt niet weten waarom we het commentaar van Costa serieus moeten nemen.




Costa heeft jaren gewerkt voor Ferrari...jij en ik nul jaar... :P
;)