Ferrari in 2014

Gestart door Breaktest, 11 juni 2014 - 10:58:17

« vorige - volgende »

0634

En toch heb ik zelf het idee dat hij het best bij Ferrari kan blijven.

robbert

Citaat van: Jeroen op 16 juni 2014 - 06:11:46
En toch heb ik zelf het idee dat hij het best bij Ferrari kan blijven.

ja ik denk het ook. Want bij mercedes zal er wellicht niemand vertrekken, redbull hebben ook hun plaatsen bezet, mclaren heeft nog een grotere achterstand dan ferrari. Dus veel schiet er niet meer over.

Maikel0230

Nou ja, wie weet rijdt die McLaren Honda volgend jaar gewoon op kop van het veld, ik betwijfel het maar dit is F1, je weet maar nooit. Ongetwijfeld zullen ze het dan een domme beslissing noemen om bij Ferrari te blijven.

Toch zijn er bij die overstap te veel onzekerheden maar of die nu zo radicaal verschillen dan de onzekerheden die er bij Ferrari zijn op dit moment?

Hij zal moeten wikken en wegen en hopen op het beste.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

McLaren is een grote gok, maar daar staat nog een grote autotechnische verandering in de planning die er bij Ferrari niet aan zit te komen. Ferrari moet zich voor m'n gevoel dus hard naar voren vechten, terwijl je bij McLaren daarnaast nog kan hopen op een soort toevalstreffer.

Kootje

In principe is elke overstap 'n grote gok. Toen Hamilton overstapte naar Mercedes verklaarde iedereen 'm voor gek, en kijk waar McLaren nu staat. En wie had er verwacht dat Williams het gevecht met de Red Bulls en Ferrari's aan kon gaan? Niemand weet wat de toekomst brengt en geen enkele (merk)naam brengt garanties met zich mee.

Jehoentelaar

Uiteraard, maar ik probeer hier de specifieke keuze die Alonso (aangenomen dat McLaren een optie is) zou moeten maken te schetsen. Dat elke overstap een gok is snap ik, zo is dat met heel veel keuzes in een mensenleven.

rafael25

het laatste overwinnen van Ferrrari  was in 2013(GP van china(?))

Jehoentelaar


robbert

Citaat van: Maikel0230 op 16 juni 2014 - 10:11:52
Nou ja, wie weet rijdt die McLaren Honda volgend jaar gewoon op kop van het veld, ik betwijfel het maar dit is F1, je weet maar nooit. Ongetwijfeld zullen ze het dan een domme beslissing noemen om bij Ferrari te blijven.

Toch zijn er bij die overstap te veel onzekerheden maar of die nu zo radicaal verschillen dan de onzekerheden die er bij Ferrari zijn op dit moment?

Hij zal moeten wikken en wegen en hopen op het beste.

Ja dat kan je van ferrari ook zeggen, wie weet zijn ze volgend seizoen dominiant. Stel je voor zeg ;D ;D

Maikel0230

Citaat van: rafael25 op 16 juni 2014 - 11:47:17
het laatste overwinnen van Ferrrari  was in 2013(GP van china(?))

Spanje 2013 ;)

(eigenlijk geen knipoog want het is gewoon een dieptreurig feit :'()

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Het is nu al een paar jaar achter elkaar bij Ferrari een 'verloren' jaar. En toch weet Alonso er altijd meer uit te slepen dan van de Ferrari verwacht wordt. Hoe hard Ferrari Alonso ook op de vingers tikt na iedere uitspraak ze weten dat ze hem heel hard nodig hebben, omdat anders de resultaten helemaal beneden peil zijn. Vraag is, hoeveel geduld heeft Alonso nog met Ferrari?

Hij wordt al deze jaren nog steeds gezien als de beste coureur van deze generatie (ondanks de vier titels van Vettel). Wil hij weer het risico lopen bij Ferrari of zegt hij ik ga naar McLaren met een gok dat het daar WEL goed komt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Is het geen mismanagement van Ferrari?

Figge

Tuurlijk is het mismanagement van Ferrari. Maar daar kan Alonso niets mee. Waar moet hij naar toe. In het topic van het silly season is het al uitgekauwd. Teams hebben een top technische staf nodig. En een toprijder om het potentieel te benutten. RBR en Mercedes zijn op dit moment de teams die de dienst uitmaken qua technische staf én ze hebben beiden toprijders in huis. Dus zij zitten niet te wachten op Alonso. Bij Ferrari weten wat ze te doen staat. En moeten hopen dat Alonso niet vertrekt. Maar voor Ferrari geldt, bij RBR en Mercedes hebben ze Alonso niet nodig op dit moment. Zij zijn voor Alonso het team met het beste potentieel op dit moment. Misschien kan McLaren daar nog bij komen. Maar daar zitten ze mogelijk nog slechter dan Ferrari zelf. Ik denk dus dat Fernando en Ferrari nog even tot elkaar veroordeeld zijn.

Hamilton#44

Ik denk dat hij twee opties heeft, McLaren of een switch met Red Bull/Vettel.
De overige teams zijn uiteindelijk een stap terug denk ik, hoewel ze nu misschien op dit moment wat sneller zijn. En die kunnen hem ook niet betalen denk ik.

Denk dat ie gewoon bij Ferrari blijft, uiteindelijk moeten ze het daar een keer op de rit krijgen.