Round 8: Formula 1 Großer Preis von Österreich, Red Bull Ring, Spielberg

Gestart door Maikel0230, 08 juni 2014 - 23:59:38

« vorige - volgende »

Perton

Yo. Button. Wat hadden we nou afgesproken: FIA gaat niet elk domme incident onderzoeken op jullie verzoek, maar dan ook niet meer over de radio klagen!

Franky R.

Citaat van: Perton op 21 juni 2014 - 14:08:14
Yo. Button. Wat hadden we nou afgesproken: FIA gaat niet elk domme incident onderzoeken op jullie verzoek, maar dan ook niet meer over de radio klagen!


Button is traag van begrip? :P
;)

Jehoentelaar



Jehoentelaar

Ricciardo gewoon naar Q3, zoals het echte kampioenen betaamt.

*rent weg*

Jozef

Kvyat meer dan een halve seconde sneller dan Vergne (op de kortste rondetijd van het jaar nota bene). Degenen die Helmut Marko in de winter voor gek verklaarden om dit broekie in een F1-auto te zetten, hebben zwaar ongelijk gekregen.

Magnussen toch weer sneller dan Button, laatst was er hier kritiek op de Deen maar schrijf hem toch nog maar niet af.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 21 juni 2014 - 14:42:47
Ricciardo gewoon naar Q3, zoals het echte kampioenen betaamt.

*rent weg*

Je bent kopman van een topteam of niet.

*rent ook weg*

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Ai Lewis. Wie had ook wel weer de mentale voorsprong volgens jou...?



Jozef

Citaat van: Perton op 21 juni 2014 - 15:01:09
Ai Lewis. Wie had ook wel weer de mentale voorsprong volgens jou...?

Ik weet in elk geval wie de geluksfactor-voorsprong heeft, leek toch heel hard op een ERS-fout bij Hamilton.

Perton

Citaat van: Jozef op 21 juni 2014 - 15:02:58
Citaat van: Perton op 21 juni 2014 - 15:01:09
Ai Lewis. Wie had ook wel weer de mentale voorsprong volgens jou...?

Ik weet in elk geval wie de geluksfactor-voorsprong heeft, leek toch heel hard op een ERS-fout bij Hamilton.
Ok, ik heb daar geen verstand van. We zullen het horen vanmiddag.

-edit- maar dat zal ongetwijfeld aan zijn agressieve rijstijl hebben gelegen dan ;D


Jehoentelaar

CitaatMark Gallagher ‏@_markgallagher  1m
So at the Red Bull Ring the top 3 in qualifying at Martini, Martini, Monster Energy #AustrianGP #F1