Round 8: Formula 1 Großer Preis von Österreich, Red Bull Ring, Spielberg

Gestart door Maikel0230, 08 juni 2014 - 23:59:38

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ik heb sympathie (klopt dat taaltechnisch?) voor een hoop coureurs, maar dat is m.i. wat anders dan fan zijn. Maar dat soort dingen verschillen van persoon op persoon, en dat is natuurlijk wel mooi. Zolang men niet massaal op de bandwagon van elke leider van het kampioenschap springt dan. ;)

rafael25


Maikel0230

Citaat van: Jehoentelaar op 16 juni 2014 - 11:04:40
Ik heb sympathie (klopt dat taaltechnisch?) voor een hoop coureurs, maar dat is m.i. wat anders dan fan zijn. Maar dat soort dingen verschillen van persoon op persoon, en dat is natuurlijk wel mooi. Zolang men niet massaal op de bandwagon van elke leider van het kampioenschap springt dan. ;)

100% akkoord

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: rafael25 op 16 juni 2014 - 11:57:21
Ik ken deze circuit niet


A1-ring, tegenwoordig Red Bull Ring, in Oostenrijk.

Jozef

Met zowaar een spin van Schumi, die hebben we ook niet vaak gezien.

0634

Citaat van: Matthijs op 16 juni 2014 - 10:11:13
Citaat van: Jeroen op 16 juni 2014 - 06:13:24
Zo hoort dat ook, met fans.
Moet dat per sé? Pakweg tien jaar geleden was ik 'pro' Raikkonen en 'anti' Schumacher, maar in Schumachers laatste jaren bij Mercedes zou ik harder hebben gejuicht voor Schumacher dan voor Raikkonen als hij een race zou hebben gewonnen. Things can change.

Prima hoor, is ook goed. Niks moet. Ieder zijn eigen ding. Maar Enzo's bewondering voor Schumacher is mooi. Daar herken ik veel in (al was het dan met Senna).

Enzo

Citaat van: Jeroen op 16 juni 2014 - 21:59:01
Citaat van: Matthijs op 16 juni 2014 - 10:11:13
Citaat van: Jeroen op 16 juni 2014 - 06:13:24
Zo hoort dat ook, met fans.
Moet dat per sé? Pakweg tien jaar geleden was ik 'pro' Raikkonen en 'anti' Schumacher, maar in Schumachers laatste jaren bij Mercedes zou ik harder hebben gejuicht voor Schumacher dan voor Raikkonen als hij een race zou hebben gewonnen. Things can change.

Prima hoor, is ook goed. Niks moet. Ieder zijn eigen ding. Maar Enzo's bewondering voor Schumacher is mooi. Daar herken ik veel in (al was het dan met Senna).

Mooie woorden... :)
Grazie Mille, Jeroen!!

0634

Ik ben niet zo goed in Italiaans. Het zou kunnen dat je me nu dus uitscheldt ;D.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 17:28:12
Ik ben niet zo goed in Italiaans. Het zou kunnen dat je me nu dus uitscheldt ;D.

Doe je beklag dan maar bij de moderater... ;D

0634


Enzo

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2014 - 17:34:25
Ja, maar waar vind je tegenwoordig nog een goede?  :P ;)

True true, alles is kut en iedereen is klote...
Denk dat ik maar een boek ga schrijven ofzo... ;D

Perton

Allemaal subsidietrekkers zijn dat, zoals Joost Zwagerman. Lijkt me dus geen goede zet!

-edit- then again, goed wonen, beetje op tv komen en alsnog subsidie krijgen is eigenlijk een geweldige zet...

0634

Ik zou zeggen, doe je best. Iedere gek kan schrijven, dat is nu alweer bewezen.

Perton

Ho ho, dat bepaal ik zo rond eind juli wel of iedere gek dat kan!

0634

Fair enough, maar ja, laat ik het dan zo zeggen: iedere gek kan een uitgever zover krijgen een boek úit te brengen.