Canada: Banaan van de race!

Gestart door Sabai, 08 juni 2014 - 22:15:21

« vorige - volgende »

Banaan van de race?

Maldonado
Perez
Massa
Chilton
Lewis
Rosberg
Raikkonen
Iemand anders namelijk. ......

Sabai


janke

Voor mij Massa en Chilton. Ga voor Chilton. Begin race je maat eruit beuken?
Some things are too important to be left in the past.

0634

Waarom staat Rosberg ertussen? Vanwege die chicane?

Pancake Shield

Chilton. Domme actie aan het begin van de race, maar dan ook nog eens je teamgenoot de schuld geven? Dat is niet zo heel handig.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Voorlopig beschouw ik die crash op het eind als race-incident, tenzij er later vanavond of in de komende dagen nog info komt dat één van de twee daar dom deed. Zoals ik in het man of the race-topic al aangaf: Pérez had remproblemen, Massa verwachtte dat niet, nou dan krijg je dat indien je in gevecht bent om het podium. Voor mij geen probleem.

Voor mij is het absoluut Chilton. Vooral ook omdat hij op de BBC liep te huilen over Bianchi die hem geen ruimte zou hebben gelaten, maar volgens mij liet Bianchi zeeën van ruimte voor Chilton als een mislukte rallyrijder begon te glijden.

Kootje

Massa of Perez, afhankelijk vd schuldige. Op zo'n manier 'n mooi resultaat weggooien vind ik oliedom.

Maikel0230

Ik volg het sentiment van Perton, voor mij is dat voorlopig nog een race-incident.

Vond ik de actie van Chilton toch dommer en zijn gehuil op de BBC nog erger, goed dat DC dat meteen rechtzette door te stellen dat het niet uitmaakte of Bianchi daar later remde of niet, hij haalde de bocht en liet zelfs plaats genoeg voor Chilton.

Benieuwd hoe het team op deze actie gaat reageren.

Ik vermoed dat Chilton gewoon pissed is dat dit zijn eerste uitvalbeurt ooit is en hij zo naar een of ander flutrecord kan fluiten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 22:20:59
Massa of Perez, afhankelijk vd schuldige. Op zo'n manier 'n mooi resultaat weggooien vind ik oliedom.

Beetje dom van Massa dus???
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: janke op 08 juni 2014 - 22:23:51
Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 22:20:59
Massa of Perez, afhankelijk vd schuldige. Op zo'n manier 'n mooi resultaat weggooien vind ik oliedom.

Beetje dom van Massa dus???

Ik vond Massa wel weer iets te gretig en denk dat hij iets meer geduld had moeten hebben.

FolkertE

Ik had echt verwacht dat Vettel zou winnen, als RBR de kans zou krijgen. Maar wat een race heeft Daniel gereden. Ik weet echt niet hoe hij voor Vettel kwam, maar...wow. Ik ben nog nooit zo blij geweest sinds Kimi won in Australië 2013.

Maar banaan? Max denk ik. Je team genoot er uit rijden is nooit echt heel goed. Deed me een beetje denken aan de domme actie van Hamilton in 2011.
Het Massa/ Perez incident? Ik denk dat Massa iets te gretig en optimistisch was, jammer want hij had echt een heel goed resultaat kunnen halen.

Kootje

#10
Citaat van: janke op 08 juni 2014 - 22:23:51
Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 22:20:59
Massa of Perez, afhankelijk vd schuldige. Op zo'n manier 'n mooi resultaat weggooien vind ik oliedom.

Beetje dom van Massa dus???

Of van Perez. ::)
Ik zou het iig niet weten wie daar fout zat, de beelden waren voor mij iig niet sluitend genoeg om de schuldige aan te wijzen.


Citaat van: Sabai op 08 juni 2014 - 22:27:06
Ik vond Massa wel weer iets te gretig en denk dat hij iets meer geduld had moeten hebben.

Ha ... ik zat juist op de bank te gillen: "KOM OP FELIPE< NU GELIJK MEE KNALLEN!" Ik bedoel ... hoeveel geduld moet je hebben met nog maar één rondje te gaan?

Sabai

Hij kwam van best ver voor mijn gevoel. 

Tuesday

zonder twijfel Massa en dat terwijl ie één van zn beste races van de afgelopen jaren reed.

0634

Ik weet niet... Denk dat Massa wel iets meer schuldig was, zat er m.i. gewoon iets té dicht achter. Heb de vermeende stuurbeweging van Perez niet echt kunnen ontdekken in 6 herhalingen.

janke

Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 22:29:30
Citaat van: janke op 08 juni 2014 - 22:23:51
Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 22:20:59
Massa of Perez, afhankelijk vd schuldige. Op zo'n manier 'n mooi resultaat weggooien vind ik oliedom.

Beetje dom van Massa dus???
[/quote'

Of van Perez. ::)
Ik zou het iig niet weten wie daar fout zat, de beelden waren voor mij iig niet sluitend genoeg om de schuldige aan te wijzen.


Citaat van: Sabai op 08 juni 2014 - 22:27:06
Ik vond Massa wel weer iets te gretig en denk dat hij iets meer geduld had moeten hebben.

Ha ... ik zat juist op de bank te gillen: "KOM OP FELIPE< NU GELIJK MEE KNALLEN!" Ik bedoel ... hoeveel geduld moet je hebben met nog maar één rondje te gaan?

Vond Massa heel goed rijden hoor. Maar zo een move is toch typisch Massa. Ja, domme move. En Williams weer belangrijke punten kwijt. Jammer.
Some things are too important to be left in the past.