Canada: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 08 juni 2014 - 21:46:40

« vorige - volgende »

Vond je ervan

10
10 (35.7%)
9
10 (35.7%)
8
8 (28.6%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

0634


Perton

10. Ik dacht eerst een 9 te geven omdat perez de boel ophield, maar later dacht ik dat dat juist voor de spanning heeft gezorgd.

Sabai

10. Heb een fantastische race gezien! Strijd , drama en glorie.

rafael25

Perfect race bestaat niet dus geen 10 maar een 8,5..

0634

Als er een dag is dat je een 10 kan geven, dan is dat toch wel vandaag (behalve misschien als Lewis fan).

Dramatiek, crashes, verrassende winnaar, gevechten. Alles zat erin.

Gerard

Ik geef een 9!! Enorm genoten!!!

Maikel0230

#6
Ik zei ooit een 10 krijg je van mij nooit, dat gaat te ver, perfectie bestaat niet

...en toch krijgt deze van mij een 10!

Wat niet wil zeggen dat dit perfect was, door die crashes op het einde hield ik even mijn adem is want die gingen allebei hard de bandenmuur in.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Some things are too important to be left in the past.

Kootje

8

De eerste helft vd race kon me totaal niet boeien. De race werd pas interessant na de problemen bij Mercedes. Die problemen maakte de race echter wel weer zo interessant, dat 'n 8 imo wel verantwoord is.

Pancake Shield

10. Een van de betere races van de afgelopen jaren. Spanning, actie, drama, verdriet en vreugde. Alles gezien vandaag.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Tuesday

Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 22:22:49
8

De eerste helft vd race kon me totaal niet boeien. De race werd pas interessant na de problemen bij Mercedes. Die problemen maakte de race echter wel weer zo interessant, dat 'n 8 imo wel verantwoord is.
redelijk mee eens maar toch een 9. Geen heroisch gevecht om de overwinning zoals bv vorige week nog in de Moto GP. Daarnaast viel het inhalen erg tegen, RBR kon met geen mogelijkheid de FI en Williamsen voorbij komen, enkel op het einde nog. De positieve punten hoef ik natuurlijk niet meer op te noemen ;)

0634

Ik vond de eerste helft ook nog wel aardig eigenlijk. Met Vettel die voor Lewis kroop, met de grappen van Chilton, met Lewis die Rosberg pushte en die prompt (kleine) foutjes maakte. Al met al best leuk.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 08 juni 2014 - 22:38:52
Ik vond de eerste helft ook nog wel aardig eigenlijk. Met Vettel die voor Lewis kroop, met de grappen van Chilton, met Lewis die Rosberg pushte en die prompt (kleine) foutjes maakte. Al met al best leuk.
best leuk, maar niet echt geweldig (de 1e helft dus). Al zou je de eerste helft een 8 geven en de 2e een 10, kom je gemiddeld nog op een 9. Niet dat ik op die manier cijfers geef, maar een 10 vind ik wel net iets teveel van het goede. Maar goed, dat het een enerverende race was, daar zijn we t volgens mij allemaal redelijk over eens.

0634

Citaat van: Tuesday op 08 juni 2014 - 22:44:06
Citaat van: Jeroen op 08 juni 2014 - 22:38:52
Ik vond de eerste helft ook nog wel aardig eigenlijk. Met Vettel die voor Lewis kroop, met de grappen van Chilton, met Lewis die Rosberg pushte en die prompt (kleine) foutjes maakte. Al met al best leuk.
best leuk, maar niet echt geweldig (de 1e helft dus). Al zou je de eerste helft een 8 geven en de 2e een 10, kom je gemiddeld nog op een 9. Niet dat ik op die manier cijfers geef, maar een 10 vind ik wel net iets teveel van het goede. Maar goed, dat het een enerverende race was, daar zijn we t volgens mij allemaal redelijk over eens.

Oo, wat voor cijfer iemand geeft is ook niet zo belangrijk. Dat is ieder voor zich.

Ik zie meer de race in zijn geheel. Begin was wel minder spectaculair als het tweede deel, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit een race zal zijn die 70 ronden lang spectakel en gekkigheid is. Dus vind ik dit een 10 waard. Veel beter dan dit mag je m.i. niet verwachten van een race.