Formule 1 anno 2014

Gestart door Enzo, 03 juni 2014 - 19:17:45

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Dat vermoeden had ik al langer. ;)

Enzo

Citaat van: Jehoentelaar op 12 juni 2014 - 16:54:24
Dat vermoeden had ik al langer. ;)

Joh... ;D
Prima verder toch? Anders hebben we hier een forum vol met ja-knikkers en zijn we snel uitgepraat.

0634

Citaat van: Sabai op 12 juni 2014 - 16:44:31
http://www.gppits.net/nieuws/video_schumacher_pole_red_bull_ring/

Als ik deze beelden bekijk verlang ik terug naar deze tijd en bedenk me dat vroeger alles veel beter was  ;)

Was niks beter dan nu hoor. Ik denk eerder andersom. Maar goed, dat is ook persoonlijk natuurlijk.

Jehoentelaar

Citaat van: Enzo op 12 juni 2014 - 17:07:32
Citaat van: Jehoentelaar op 12 juni 2014 - 16:54:24
Dat vermoeden had ik al langer. ;)

Joh... ;D
Prima verder toch? Anders hebben we hier een forum vol met ja-knikkers en zijn we snel uitgepraat.
Uiteraard, dat houdt de boel interessant. 8)

Matthijs

Citaat van: Sabai op 12 juni 2014 - 16:44:31
http://www.gppits.net/nieuws/video_schumacher_pole_red_bull_ring/

Als ik deze beelden bekijk verlang ik terug naar deze tijd en bedenk me dat vroeger alles veel beter was  ;)
Ik vond destijds een formule 1 wagen veel indrukwekkender dan nu. Maar doorgaans waren de races en de kampioenschappen echt niet spannender dan nu, integendeel!

Breaktest

Plotseling steken geruchten de kop op dat Caterham het seizoen niet afmaakt...

Figge

Citaat van: Matthijs op 13 juni 2014 - 09:51:44
Citaat van: Sabai op 12 juni 2014 - 16:44:31
http://www.gppits.net/nieuws/video_schumacher_pole_red_bull_ring/

Als ik deze beelden bekijk verlang ik terug naar deze tijd en bedenk me dat vroeger alles veel beter was  ;)
Ik vond destijds een formule 1 wagen veel indrukwekkender dan nu. Maar doorgaans waren de races en de kampioenschappen echt niet spannender dan nu, integendeel!

Idd, ze hadden die formule moeten houden. Die van 2004. Slicks daaronder, DRS, KERS, ERS, Turbo, allemaal op de v10's schroeven. Aero? Alles toestaan. En knallen maar :P Man wat zouden ze hard gaan :)

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 13 juni 2014 - 12:12:10
Plotseling steken geruchten de kop op dat Caterham het seizoen niet afmaakt...


Ja, ze zouden wel eens niet komen opdagen in Oostenrijk...denk aan de rekeningen van Renault...Arme Robin Frijns! :(

Franky R.

Citaat van: Figge op 13 juni 2014 - 12:45:28
Citaat van: Matthijs op 13 juni 2014 - 09:51:44
Citaat van: Sabai op 12 juni 2014 - 16:44:31
http://www.gppits.net/nieuws/video_schumacher_pole_red_bull_ring/

Als ik deze beelden bekijk verlang ik terug naar deze tijd en bedenk me dat vroeger alles veel beter was  ;)
Ik vond destijds een formule 1 wagen veel indrukwekkender dan nu. Maar doorgaans waren de races en de kampioenschappen echt niet spannender dan nu, integendeel!

Idd, ze hadden die formule moeten houden. Die van 2004. Slicks daaronder, DRS, KERS, ERS, Turbo, allemaal op de v10's schroeven. Aero? Alles toestaan. En knallen maar :P Man wat zouden ze hard gaan :)
;D

Perton

Ik heb liever dat ze wegblijven dan dat we weer Arrows-praktijken zien, toen die zich expres niet gingen kwalificeren, zodat ze geen boete zouden krijgen voor het niet deelnemen aan een raceweekend. Wat ik natuurlijk vanuit hun standpunt kon begrijpen. Maar als het toch het begin van het einde is, dan maar beter meteen de handdoek in de ring gooien, des te meer tijd hebben je werknemers om bij een ander team onderdak te vinden. Er zitten er vast wel tussen die best naar Amerika of Duitsland willen verhuizen.

Dit er natuurlijk van uitgaande dat de geruchten ergens op gebaseerd zijn.

Franky R.

Citaat van: Perton op 13 juni 2014 - 13:53:16
Ik heb liever dat ze wegblijven dan dat we weer Arrows-praktijken zien, toen die zich expres niet gingen kwalificeren, zodat ze geen boete zouden krijgen voor het niet deelnemen aan een raceweekend. Wat ik natuurlijk vanuit hun standpunt kon begrijpen. Maar als het toch het begin van het einde is, dan maar beter meteen de handdoek in de ring gooien, des te meer tijd hebben je werknemers om bij een ander team onderdak te vinden. Er zitten er vast wel tussen die best naar Amerika of Duitsland willen verhuizen.

Dit er natuurlijk van uitgaande dat de geruchten ergens op gebaseerd zijn.


De basis van die geruchten werd gegeven door berichten van Renault omtrent wanbetalers... ;) ...Dan maken mensen er een 1+1-sommetje van...Maar ben het wel met je eens omtrent de werknemers. Die moet je zo snel mogelijk kennis van zaken geven. Zo'n Fernandes slaapt er mss niet minder om, maar Piet de monteur moet wel zijn huur/hypotheek betalen.


We'll see...



Breaktest

Als ik Haas was zou ik nog eens achter mijn flaporen krabben...

Sabai

Citaat van: Matthijs op 13 juni 2014 - 09:51:44
Citaat van: Sabai op 12 juni 2014 - 16:44:31
http://www.gppits.net/nieuws/video_schumacher_pole_red_bull_ring/

Als ik deze beelden bekijk verlang ik terug naar deze tijd en bedenk me dat vroeger alles veel beter was  ;)
Ik vond destijds een formule 1 wagen veel indrukwekkender dan nu. Maar doorgaans waren de races en de kampioenschappen echt niet spannender dan nu, integendeel!

Dat ben ik deels met je eens. Ik vond de auto's van toen ook veel indrukwekkender dan nu. Maar qua kampioenschappen vond ik het op 2002 en 2004 helemaal niet saai.

Perton

Ik wel en tot en met 2001 was ik nog fan van Schumacher, dus daar heeft het niet aan gelegen ;) Maar goed, zo heeft iedereen zijn smaak wat ie leuk vindt natuurlijk. Ook genoeg races die ik voldoende geef waar anderen een 4 geven bijvoorbeeld. 2003 was wel leuk, tot dat hele bandengedoe het kampioenschap verpestte. Ik vermoed dat die scheidsrechter van gister destijds bij Bridgestone werkte. In mijn ogen leek 2000 vooral spannend door de rits uitvalbeurten van Schumacher in de zomer en uiteraard zal ik destijds wel met enige zorgen hebben gezeten of het allemaal goed zou komen, nadat het in '97, '98 en '99 niet was gelukt, maar eigenlijk was het kampioenschap verder helemaal niet zo bijzonder spannend vind ik persoonlijk. Maar zoals ik zei, ieder zijn eigen smaak en beleving van de sport natuurlijk.

Matthijs

Ach spanning versus saaiheid komt met pieken en dalen. Zo vond ik de periode '99-2001 erg interessant. Daarna een paar jaar niet zo, door de dominatie van Ferrari en door het gebrek aan inhaalacties. Maar de periode 2007-2010 vond ik weer super (naar ik me kan herinneren). De laatste jaren is het voor mij ongeveer per jaar up en down.