GP Rusland: wat doe jij?

Gestart door 0634, 20 juli 2014 - 11:45:47

« vorige - volgende »

Ga jij kijken naar de GP van Rusland?

Ik zal gewoon kijken
8 (61.5%)
No way
1 (7.7%)
...kweetniet...
4 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Tuesday

Citaat van: robbert op 03 september 2014 - 22:54:26
voila, dat bedoel ik dus. Iedereen zit te zeggen, 'mwah een saai circuit, ziet er niet zo leuk uit'. Maar een circuit mag er nog saai uitzien, het kan zeer leuke races leveren. Dat hebben we al gezien. Dus eerst de race afwachten en daarna kunnen we zien dat het circuit een aanwinst is of niet
oh, als je dat bedoelde, dan had ik je verkeerd begrepen ;) hier ben ik het wel mee eens, vooral met de laatste zin.

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 03 september 2014 - 21:05:37
Aangezien de Russische GP ongestoord verder gaat zal ik dit maar hier plaatsen.

Nog niks gelezen over de EU-sancties tegen Rusland? Er zijn voorstellen ingediend voor een compleet exportverbod op militaire goederen, zo ook een verbod op het verkopen van geavanceerde energietechnologie en -daar komt-ie- het weren van Rusland van culturele, economische en sportevenementen. Nu vermoed ook ik dat het met een sisser zal aflopen maar aan de andere kant blijft men maar nieuwe sancties bedenken en overweegt men militair ingrijpen. Teken aan de wand dat de verstandsverhoudingen er niet beter op zijn geworden. De kans op een escalatie neemt zienderogen toe.

Figge

Ik denk dat de dreiging van escalatie vooral in media wordt uitgelicht. Het zal uiteindelijk wel loslopen, want niemand zit op een oorlog met de Russen te wachten. En de Russen zitten ook niet op een oorlog met de NAVO te wachten. Of je het nu eens met de russen of niet (zeer waarschijnlijk niet), de binnenlands politieke situatie is er ogenschijnlijk stabiel, dus de race zal zeer waarschijnlijk wel doorgaan.

Breaktest

Citaat van: Figge op 04 september 2014 - 13:40:24
Ik denk dat de dreiging van escalatie vooral in media wordt uitgelicht. Het zal uiteindelijk wel loslopen, want niemand zit op een oorlog met de Russen te wachten. En de Russen zitten ook niet op een oorlog met de NAVO te wachten. Of je het nu eens met de russen of niet (zeer waarschijnlijk niet), de binnenlands politieke situatie is er ogenschijnlijk stabiel, dus de race zal zeer waarschijnlijk wel doorgaan.
Een GP meer of minder laat Rusland koud, boycot van het WK voetbal (2018) komt veel harder aan.

Figge

Citaat van: Breaktest op 04 september 2014 - 15:37:13
Citaat van: Figge op 04 september 2014 - 13:40:24
Ik denk dat de dreiging van escalatie vooral in media wordt uitgelicht. Het zal uiteindelijk wel loslopen, want niemand zit op een oorlog met de Russen te wachten. En de Russen zitten ook niet op een oorlog met de NAVO te wachten. Of je het nu eens met de russen of niet (zeer waarschijnlijk niet), de binnenlands politieke situatie is er ogenschijnlijk stabiel, dus de race zal zeer waarschijnlijk wel doorgaan.
Een GP meer of minder laat Rusland koud, boycot van het WK voetbal (2018) komt veel harder aan.

Ik vraag mij zelfs af of dat ze veel kan schelen.


Figge

Dat is slappe hap van de FIA. Als ze de race willen cancellen, doe dat dan. Breng gewoon een regel in stemming wat je de mogelijkheid geeft om de race van de kalender te halen. Dit is je morele handen in onschuld wassen om je eigen geweten te sussen. En Bernie heeft geen geweten, dus van hem hoeven het niet te verwachten.

Kootje

Citaat van: Figge op 04 september 2014 - 16:38:36Dat is slappe hap van de FIA. Als ze de race willen cancellen, doe dat dan.

Blijkbaar kunnen ze dat dus niet, maar zoals Ari ook al aangeeft wil de FIA (Jean Todt) het ook niet. Op persoonlijke titel wel, maar niet als FIA afgevaardigde.


CitaatBreng gewoon een regel in stemming wat je de mogelijkheid geeft om de race van de kalender te halen.

Ik weet niet of dat wel zo simpel is, aangezien de FIA hier dus niets over te zeggen heeft.


CitaatDit is je morele handen in onschuld wassen om je eigen geweten te sussen.

Mwah ... het is kenbaar maken hoe hij erover denkt, met de hoop dat meer mensen stelling nemen en zo Bernie in 'n hoek te drijven.


CitaatEn Bernie heeft geen geweten, dus van hem hoeven het niet te verwachten.

Dat klopt als 'n bus.

Franky R.

Idd. een snufje Valencia, maar ook Albert Park [Melbourne], Abu Dhabi en Yeongam.
En hoe de sfeer zal zijn? Hopelijk levendiger dan 'spookstad' Sochi... :-X