WK Voetbal: Brazilie 2014

Gestart door 0634, 31 mei 2014 - 22:30:50

« vorige - volgende »

Wie denk jij dat er wereldkampioen wordt?

NEDERLAND!! (ik zet t er gewoon bij)
1 (10%)
Belgie (dan de Belgen ook maar)
1 (10%)
Brazilie
4 (40%)
Duitsland
3 (30%)
Spanje
0 (0%)
Argentinie
0 (0%)
Iemand anders, nl....
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

Tuesday

#390
Citaat van: Jeroen op 04 juli 2014 - 17:25:15
Ik blijf op VI afstemmen.  Door Sierd.
ik neem VI altijd op en kijk het dan later terug. Kan me verder wel vinden in bovenstaande commentaren, het is soms wel heel erg zuur. Zeker met een Kieft en Dijkshoorn (wat ik echt de grootste lul van de Nederlandse tv vind). Gisteren met Zoey en Joling eindelijk weer een beetje ouderwets VI gezien, hopelijk houden ze dat niveau een beetje vast. En Sierd blijft idd leuk.
Ze moeten iig niet vergeten dat het programma VI Oranje heet, leuk dat Gijp en Kieft puur voor het voetbal kijken en meer genieten van Duitsland of Frankrijk, maar het is soms pure minachting van de kijkers.

Wings

Zo, even kijken hoe de Duitsers de Fransen oprollen. Mijn voorspelling: 0-3.

0634

Zoiets ja. Ik geloof nooit dat Frankrijk potten gaat breken al hoop ik van wel.

Tuesday

ben toch bang dat Kootje gelijk gaat krijgen. Als je naar de spelers kijkt ook best logisch eigenlijk, 6 spelers van Bayern Munchen dat al jaren tot de absolute top van Europa hoort, aangevuld met Borussia Dortmund, Real Madrid, Chelsea etc.. een goede coach die wil voetballen. Voor mij nu ook de absolute topfavoriet, enige team dat Duitsland kan stoppen is Nederland (qua spelsysteem), maar dan moeten we wel de finale halen natuurlijk.

gloudiesaurus

Nou Brazilie met het thuisvoordeel of Colombia zijn ook geen makkelijke voor de Duitsers hoor.

Zo fantastisch vond ik Duitsland trouwens niet. In de 2e helft mocht Frankrijk het spel maken en ze maken dichtbij.
Jammer dat Frankrijk het voorin steeds verprutste.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik had ook geen moment verwacht dat Frankrijk Duitsland op de knieën zou krijgen. Frankrijk heeft potentie, maar Duitsland is gewoon een paar jaar verder. In de halve finales zullen we wel verder zien. Geen uitgesproken favoriet, althans, ik zie hem vooralsnog niet. Brazilië stelt ook wel erg teleur tot nu toe. Gokken op één man. Maar ja, dat kan ook wel weer genoeg zijn natuurlijk.

Wel benieuwd naar Colombia vanavond. Leuke ploeg.

gloudiesaurus

Jep Colombia speelt mooi aanvallend voetbal.
James Rodriquez is daar de man natuurlijk.

Ze kunnen het Brazilië lastig maken denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2014 - 20:33:09
Nou Brazilie met het thuisvoordeel of Colombia zijn ook geen makkelijke voor de Duitsers hoor.

Zo fantastisch vond ik Duitsland trouwens niet. In de 2e helft mocht Frankrijk het spel maken en ze maken dichtbij.
Jammer dat Frankrijk het voorin steeds verprutste.
niet fantastisch, maar ze winnen wel zonder enig probleem van Frankrijk, die ik wel hoog had zitten. Dit was het mooiste affiche tot nu toe, maar voor mij was het na een kwartiertje wel bekeken.

Wings

Citaat van: Jeroen op 04 juli 2014 - 19:25:38
Zoiets ja. Ik geloof nooit dat Frankrijk potten gaat breken al hoop ik van wel.

Ik zie Duitsland wel graag voetballen (ben dan ook wel een sympathisant van Bayern). Doorgaans harde werkers die mooi voetbal laten zien. De wedstrijd vandaag (moet wel meteen toegeven dat ik met een schuin oog gekeken heb) vond ik wat flauw en heeft geen greep op mij gehad. Heb wel over en weer wat onafgewerkte kansen gezien.

Wings

#399
Ik kijk wel uit naar de wedstrijd van vanavond. Voor mijn TOTO moet Brazilië winnen maar gun het Colombia meer. Ik zou het zelfs fantastisch vinden mochten ze tweede worden (en Nederland kampioen).

O, heeft iemand meegekregen dat één of andere Mexicaanse 15-jarige püber hard probeerde 12 te doen?



Karlijn Rietkerk reageert...en met stijl!!


gloudiesaurus

Heb die laatste link even kloppend gemaakt voor je wings  ;)
Een youtube-filmpje kun je het beste plaatsen door op "delen" te klikken en deze url hier te posten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


gloudiesaurus

Leuk filmpje trouwens, had de 2e nog niet gezien.
Het 1e meisje zegt trouwens van Nederland te houden en geen kwade bedoelingen te hebben  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Deze mag trouwens niet ontbreken  ;)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai