WK Voetbal: Brazilie 2014

Gestart door 0634, 31 mei 2014 - 22:30:50

« vorige - volgende »

Wie denk jij dat er wereldkampioen wordt?

NEDERLAND!! (ik zet t er gewoon bij)
1 (10%)
Belgie (dan de Belgen ook maar)
1 (10%)
Brazilie
4 (40%)
Duitsland
3 (30%)
Spanje
0 (0%)
Argentinie
0 (0%)
Iemand anders, nl....
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

Jehoentelaar

Dat is wel vrij retarded. Ik was in de veronderstelling dat wit sowieso het uittenue was van de Spanjaarden.

Kootje

Citaat van: Perton op 10 juni 2014 - 13:07:00
http://nos.nl/wk2014/artikel/654450-andere-shirts-voor-spaans-elftal.html

Ik weet niet wat voor kleurenblinden er bij de FIFA werken, maar rood en blauw lijken me toch niet op elkaar lijken.

Mij ook niet, daarom snap ik dit ook niet. Zelfs niet nu ik de reden weet, die maakt het nog verwarrender.


Citaat van: Jehoentelaar op 10 juni 2014 - 13:19:47
Dat is wel vrij retarded. Ik was in de veronderstelling dat wit sowieso het uittenue was van de Spanjaarden.

Ik ook eigenlijk.

Kootje

Briljante reclame van Nike 8)


Franky R.

Citaat van: Perton op 10 juni 2014 - 13:07:00
http://nos.nl/wk2014/artikel/654450-andere-shirts-voor-spaans-elftal.html

Ik weet niet wat voor kleurenblinden er bij de FIFA werken, maar rood en blauw lijken me toch niet op elkaar lijken.


De FIFA is sowieso een achterlijke organisatie...tenminste, aan de top! Tijd voor een hele grote bezem... >:(

Perton

Gaat natuurlijk nooit gebeuren. Als zoiets mogelijk was, waren we allang van Bernie verlost.

Jehoentelaar

We zijn nu wel op het punt dat een aantal sponsoren van de FIFA (onder andere Sony) richting hervormingen aan het pushen zijn, omdat de FIFA nu wel permanent in een negatief daglicht staat. En dat wordt met de aanstaande/geplande eindtoernooien in Rusland en Qatar alleen maar erger. Zo links en rechts wordt er wel aan de stoelpoten van Blatter en consorten gezaagd; het is alleen wel de vraag of de zaag het volhoudt tot de boel in elkaar dondert.

0634

Van Praag heeft nu ook afstand van die Blatter genomen. Duitsland en Engeland schijnen achter hem te staan. Maar ja, als die landen die steekpenningen van hem krijgen zullen hem natuurlijk eeuwig blijven steunen en Platini houdt voorlopig ook zijn mond. Hopelijk maken die sponsoren zich sterk.

Perton

Goed om te weten dat de scheids blijkbaar half-Chinees is.

Maikel0230

Ik ben absoluut geen Voetbal-expert maar het was toch duidelijk wie die match moest en zou winnen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Dan heb ik er nog één voor je: Brazilie en Spanje móeten hun poule winnen, als één van de twee tweede wordt in de poule staat het thuisland en de wereldkampioen in ronde 2 al tegenover elkaar. En dat wil niemand.

Dan ben je alvast op de hoogte voor als we vanavond géén penalty krijgen of als een Spaanse buitenspeldoelpunt tóch telt.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 juni 2014 - 06:14:56
Dan heb ik er nog één voor je: Brazilie en Spanje móeten hun poule winnen, als één van de twee tweede wordt in de poule staat het thuisland en de wereldkampioen in ronde 2 al tegenover elkaar. En dat wil niemand.

Dan ben je alvast op de hoogte voor als we vanavond géén penalty krijgen of als een Spaanse buitenspeldoelpunt tóch telt.


Fair play, wasda?
:P

Maikel0230

Wauw, wat een match, wat een goals, wat een ploeg!

1-5 gewoon

Als Belg kan ik hier alleen maar respect voor tonen!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

En mij voor gek verklaren toen ik zei dat Nederland met 0-3 wint. Of 1-3. Spanjaarden zijn gewoon moe. Zwaar seizoen geweest en echt fit waren ze niet. En sowieso geen land dat sterk start maar juist groeit tijdens een toernooi.

0634

Maar jij was al een tijd geleden gek verklaard. ;)

En Spanje moet nu wel erg veel groeien.

Perton

Ik had 2-0 voorspeld dus pouletechnisch baal ik. Maar voor de rest heb ik wel genoten.