WK Voetbal: Brazilie 2014

Gestart door 0634, 31 mei 2014 - 22:30:50

« vorige - volgende »

Wie denk jij dat er wereldkampioen wordt?

NEDERLAND!! (ik zet t er gewoon bij)
1 (10%)
Belgie (dan de Belgen ook maar)
1 (10%)
Brazilie
4 (40%)
Duitsland
3 (30%)
Spanje
0 (0%)
Argentinie
0 (0%)
Iemand anders, nl....
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

Pancake Shield

Om terug te komen op de discussie NOS/VI-Oranje. Ik kijk eigenlijk alleen maar VI Oranje. Maar dat komt vooral, omdat ik Hugo Borst niet kan uitstaan. Dus dat is echt het enige. Maar VI-Oranje is soms echt tergend erg ook wel hoor. Die afgelopen aflevering met Dijkshoorn en Kieft heb ik ook niet afgekeken. Daar werd ik echt misselijk van.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juli 2014 - 21:24:50
Deze mag trouwens niet ontbreken  ;)
thanks, die kende ik nog niet. Echt leuk en het mooie is dat het nog klopt ook. Ze winnen vaak wel, maar angst  hebben ze altijd;)

Wings


Kootje

Nu heb ik Colombia nog niet eerder zien spelen dit toernooi, maar van wat ik zo hoorde dacht ik dat die ploeg zo goed was? Is iig nog weinig van terug te zien, stelletje prutsers. Sorry Perton, maar zoals ze vanavond spelen snap ik niet wat iedereen in Colombia ziet.

Perton

#409
Dit is dan ook de eerste wedstrijd dat ze zo slecht spelen. Als dit de enige wedstrijd was die ik had gezien, had ik dezelfde verbazing als jij gehad.

Snapt de scheidsrechter trouwens wel waarom hij zo'n spuitbusje heeft meegekregen of is het blijkbaar een nieuwe regel dat je als muurtje al mag beginnen te lopen ver voor de vrije trap is genomen?

-edit- voor de rest heb ik geen haat voor de scheidsrechter hoor, voor mensen dat denken. Sánchez is namelijk ook een paar keer goed weggekomen qua niet geel krijgen, dus dat de scheids geen geel geeft aan Brazilië... tsja, dat lag wel in de lijn der verwachting aangezien hij blijkbaar in twee wedstrijden nog maar twee kaarten heeft gegeven.

Wings

Colombia speelt inderdaad niet zijn beste wedstrijd, Brazilië daarentegen wel. Althans, ik vond ze een aardige eerste helft voetballen maar het wordt nu meer een 'duik en lig' show.

0634

Colombia niet best inderdaad.  Snel op achterstand.  Niks gebracht, geen enkele kans gehad. Zonde.

Kootje

#412
@Perton,

In dit geval mag je ook best wat tegen de scheids hebben hoor. Die is ook echt niet best en neigt naar partijdigheid. Die vrije trap waar de 2-0 uit viel sloeg al nergens op en die gele kaart voor James al net zomin. Het is dat hij nu die penalty geeft, maar toch ... geel? Volgens mij hoor je hier rood te geven. Gevalletje doorgebroken speler enzo? ???

Perton

Ja, tweede helft is dramatisch van die vent. Mijn post ging dan ook over de eerste helft. Daarin hield ie Brazilië misschien de hand boven het hoofd, maar deed hij dat ook twee keer bij Sánchez. Vandaar dat ik toen niet heel veel moeite met hem had in de eerste helft.

Kootje

Wel grappig om te zien dat ze nu ineens wel beginnen te voetballen.

Perton

Misschien goed naar Mexico - Nederland gekeken ;D

Kootje


Perton

Inderdaad. Nuja, maar afwachten of deze Spanjool of die Japanner de finale krijgt. Ze hebben zich beiden voldoende bewezen in ieder geval.

Pancake Shield

Colombia heeft vandaag wel zijn slechtste wedstrijd van de WK gespeeld, daarom is er aan de Braziliaanse overwinning ook niet heel veel gestolen. Maar die scheids was zeker in de tweede helft wel een beetje een thuisfluiter. Sommige beslissingen snapte ik echt niet. Niet dat ik een superkenner ben, maar ja...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Overigens was die penal van Rodríguez het schoolvoorbeeld wat van mij niet zou moeten mogen :P