Round 7: Grand Prix du Canada, Circuit Gilles Villeneuve, Montreal

Gestart door Maikel0230, 26 mei 2014 - 20:47:15

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Jozef op 08 juni 2014 - 17:57:10
Dat heb ik dus ook, Häkkinen-fan vanaf dat ik F1 keek en naast zijn stuurmanskunsten was zijn fantastische persoonlijkheid en gevoel voor humor daar een belangrijk aspect in. De overgang van Häkkinen-fan naar Räikkönen-fan was eigenlijk voor iedereen alleen maar logisch, want Kimi was de rechtstreekse opvolger van Mika en had ook een kalme, rationele persoonlijkheid waar ik wel van hou.

Ik moet zeggen dat ik met Kovalainen alweer veel minder heb en Rosberg al helemaal niks (ik zie hem ook als rasechte Duitser en niet als Fin). Bottas is dan weer wel echt een leuke coureur maar volgens mij vinden alle F1-fans dat momenteel (behalve misschien de Brazilianen).

Ik had dat destijds al met Rosberg. Ik bedoel uiteraard Keke, niet Nico.  ;)

FolkertE

Citaat van: SDG op 08 juni 2014 - 19:09:10
Citaat van: Jozef op 08 juni 2014 - 17:57:10
Dat heb ik dus ook, Häkkinen-fan vanaf dat ik F1 keek en naast zijn stuurmanskunsten was zijn fantastische persoonlijkheid en gevoel voor humor daar een belangrijk aspect in. De overgang van Häkkinen-fan naar Räikkönen-fan was eigenlijk voor iedereen alleen maar logisch, want Kimi was de rechtstreekse opvolger van Mika en had ook een kalme, rationele persoonlijkheid waar ik wel van hou.

Ik moet zeggen dat ik met Kovalainen alweer veel minder heb en Rosberg al helemaal niks (ik zie hem ook als rasechte Duitser en niet als Fin). Bottas is dan weer wel echt een leuke coureur maar volgens mij vinden alle F1-fans dat momenteel (behalve misschien de Brazilianen).

Ik had dat destijds al met Rosberg. Ik bedoel uiteraard Keke, niet Nico.  ;)
Het grappige is dat ik nu races ga terug kijken van 80-96 en ik juich dan wel het meest voor Rosberg. En Lauda, maar dat komt misschien ook omdat ik onlangs Rush heb gekeken.

FolkertE

He? Zag ik nou auto nr 6 auto met nr 44 helm? En Hamilton rijd voor aan nu? Of ben ik nu gek?
Een van de Mercedessen kwam langzaam weg, geloof Hamilton.

SC en Hamilton goede start, maar plek verloren.

Prettige race iedereen.

Perton

Sneaky tikje naar rechts van Rosberg nadat ie zijn wiel blokkeerde, maar niks ergers dan de dingen die Hamilton in Bahrein deed. Dus ik gok niet dat die twee nu weer in ruzie-modus zitten.

Chilton is een oelewapper.

FolkertE

Citaat van: Perton op 08 juni 2014 - 20:07:33
Sneaky tikje naar rechts van Rosberg nadat ie zijn wiel blokkeerde, maar niks ergers dan de dingen die Hamilton in Bahrein deed. Dus ik gok niet dat die twee nu weer in ruzie-modus zitten.

Chilton is een oelewapper.
Inderdaad, mooi gevechtje, kan spannende race worden.

Vettel nu snelste ronde, 1,5 seconde sneller dan Hamilton. WOW.  ;D

FolkertE

Loopt bij iemand anders de mobiele app ook vast? Vettel staat 2de en ze rijden allemaal 1,19 of 1,20 rond.

FolkertE

Rosberg!!!!!
Zal dat bestraft worden? Hoop het niet, want het is echt heel spannend.

Perton

Gebruik ik niet, geen idee.

En dat was de joker van Rosberg, om het zo maar te zeggen. Volgende keer zal die straf krijgen, gok ik. Natuurlijk ook al zijn momentje vlak voor zijn stop, blokkerend wiel bij de start + meer fuel gebruiken dan Hamilton. Ik denk dat Hamilton deze race duidelijk de snellere is, nu maar kijken of hij er ook voorbij kan komen.

Perton

Citaat van: F1fan2987 op 08 juni 2014 - 20:43:00
Rosberg!!!!!
Zal dat bestraft worden? Hoop het niet, want het is echt heel spannend.
Neuh in het verleden kwam men er in soortgelijke situaties de eerste keer mee weg, dus ik verwacht dat het vandaag niet anders zal zijn. Tenzij de regels daarvan veranderd zijn, maar qua track limits heeft de wedstrijdleiding nooit enige ruggengraat getoond, dus ik gok niet dat er verandering is geweest. Niets aan de hand dus voor Rosberg, maar hij moet het niet nog een keer doen.

Perton

En tewijl ik dat typ is het Under Investigation. Raar. Zou er dan toch straf komen? Lijkt me toch niet...

FolkertE

Citaat van: Perton op 08 juni 2014 - 20:43:36
Gebruik ik niet, geen idee.

En dat was de joker van Rosberg, om het zo maar te zeggen. Volgende keer zal die straf krijgen, gok ik. Natuurlijk ook al zijn momentje vlak voor zijn stop, blokkerend wiel bij de start + meer fuel gebruiken dan Hamilton. Ik denk dat Hamilton deze race duidelijk de snellere is, nu maar kijken of hij er ook voorbij kan komen.
[/quote
Lijkt nu ook herstelt te zijn. Iedereen reed 23, of 24 rond.

Geen straf. Gelukkig.

Perton


FolkertE


Perton


Jehoentelaar