Monaco .Banaan van de race?

Gestart door Sabai, 25 mei 2014 - 21:57:54

« vorige - volgende »

Banaan van de race?

Perez
0 (0%)
Sutil
2 (14.3%)
Kimi
1 (7.1%)
Hamilton
5 (35.7%)
Maldonado
1 (7.1%)
Iemand anders namelijk. ..,
5 (35.7%)

Totaal aantal stemmen: 14

NielsD

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 22:10:55
Eigenlijk iedereen die knullig heeft gedaan, heeft daar tegenover ook wel een goede race staan. Räikkönen goede race, maar knullig einde met Magnussen; Sutil prima inhaalacties, maar vervolgens uit de race gecrasht; Gutiérrez is al genoemd.

Dus ik denk dat ik voor de verandering een keer niet ga stemmen, omdat ik niemand écht domme acties vond uitvoeren, of omdat er wel goede dingen tegenover stonden. Vooruit, ik stem dan maar op 'iemand anders' en kies dan voor STR vanwege de unsafe release.

Helemaal mee eens.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Guti krijgt mijn stem. De actie van Sutil was ook een eigen fout, maar hij was tot die tijd enorm goed bezig. Dus niet helemaal banaan waardig.

FolkertE

Het is maar goed dat ik even gewacht heb met stemmen, want er komen nu meer en meer berichten op het internet over Mercedes en hun rijders.
Ze staan allebei op scherp en deinzen nergens voor terug. Wilde eerste Hamilton stemmen voor zijn gedrag, maar nu Rosberg het zelfde heeft gedaan ga ik denk ik voor Sutil. 

Matthijs

Ik vond de actie van Gutierrez dommer dan die van Sutil (die hobbel is nu eenmaal heel tricky): dus Guti is de pisang

Franky R.

Citaat van: F1fan2987 op 26 mei 2014 - 14:48:16
Het is maar goed dat ik even gewacht heb met stemmen, want er komen nu meer en meer berichten op het internet over Mercedes en hun rijders.
Ze staan allebei op scherp en deinzen nergens voor terug. Wilde eerste Hamilton stemmen voor zijn gedrag, maar nu Rosberg het zelfde heeft gedaan ga ik denk ik voor Sutil.


Dat maakt voor mij [Hamilton-fan] bizar weinig uit...Lewis had best mensen normaal te woord kunnen staan, ipv als een chagrijnige beer rond te dwalen...De fans hebben er toch niets mee te maken, dat Nico in Bahrein met zijn setting klooide of dat hij wellicht opzettelijk geel veroorzaakte in Q3?

Kootje

Gedrag naast de baan heeft voor mij sowieso geen invloed op m'n stem in de "Banaan" of "Man" van de race topics. ::)

Perton

Tsja dan krijg je weer die discussie die we in Australië ook hadden. Wat is dan de 'man van de race', degene die het beste presteert, degene die voor het meeste vermaak zorgt, of degene die het beste weekend heeft? En dat vertaalt zich hier dan ook naar: wie had de domste actie van de race, wie presteerde simpelweg het slechts van de race of wie gedroeg zich buiten de race om het slechtst? Voor mij is Hamilton zijn gedrag daarom irrelevant voor de stemming, omdat het buiten de race gebeurde, ik baseer me specifiek op de gebeurtenissen tussen het uitgaan van de rode lampen (oké tenzij iemand misschien in de opwarmronde crasht :P) en de finishvlag. Voor de rest geen commentaar op mensen die op Hamilton stemmen hier, want ieder mag van mij voor zichzelf bepalen op welke criteria die stemt.

Kootje

Citaat van: Perton op 26 mei 2014 - 15:08:55
ieder mag van mij voor zichzelf bepalen op welke criteria die stemt

van mij ook hoor

FolkertE

Citaat van: Franky R. op 26 mei 2014 - 15:00:53
Citaat van: F1fan2987 op 26 mei 2014 - 14:48:16
Het is maar goed dat ik even gewacht heb met stemmen, want er komen nu meer en meer berichten op het internet over Mercedes en hun rijders.
Ze staan allebei op scherp en deinzen nergens voor terug. Wilde eerste Hamilton stemmen voor zijn gedrag, maar nu Rosberg het zelfde heeft gedaan ga ik denk ik voor Sutil.


Dat maakt voor mij [Hamilton-fan] bizar weinig uit...Lewis had best mensen normaal te woord kunnen staan, ipv als een chagrijnige beer rond te dwalen...De fans hebben er toch niets mee te maken, dat Nico in Bahrein met zijn setting klooide of dat hij wellicht opzettelijk geel veroorzaakte in Q3?
Dat is voor mij geen reden om hem tot banaan uit te roepen. Het is idd niet leuk of handig of goed wat hij doet, (is ook de reden waarom ik geen fan van hem ben, maar hem wel onwijs respecteer.) maar op de baan zelf was hij gewoon goed.

0634

Van Autosport, quote van Lauda:

Citaat"What I did not like, and I have to say, and I will tell him this on Monday, is that when you are up there [on the podium] and you don't say hello to your team-mate, which Nico has always done, that is not good.

Dan ben je een banaan.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2014 - 18:32:17
Van Autosport, quote van Lauda:

Citaat"What I did not like, and I have to say, and I will tell him this on Monday, is that when you are up there [on the podium] and you don't say hello to your team-mate, which Nico has always done, that is not good.

Dan ben je een banaan.
Dan ben je onvriendelijk of afstandelijk. Nog geen banaan. Banaan vind ik als je een rare actie in de race hebt gedaan waar je andere of je zelf ernstig mee dupeert. Ik ben het wel eens dat het geen nette manier is en dat hij gewoon Nico moest bedanken en vriendelijk moet zijn. Maar goed, misschien zit er nog meer achter dan wij denken.

0634

Ik vind iemand die iemand anders niet teruggroet gewoon een banaan. Dat doe je namelijk niet per ongeluk zoals van de baan glijden, maar gewoon met opzet. Het is respectloos en onfatsoenlijk. Dus ben je een banaan in mijn ogen.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2014 - 19:02:29
Ik vind iemand die iemand anders niet teruggroet gewoon een banaan. Dat doe je namelijk niet per ongeluk zoals van de baan glijden, maar gewoon met opzet. Het is respectloos en onfatsoenlijk. Dus ben je een banaan in mijn ogen.

Dat heeft niets met een banaan te maken maar alles met fatsoensnormen! Al baal je nog zo hard dan nog geeft dat je niet het recht een ander te mijden en niet te feliciteren. Waardeloos en respectloos dus.

Een banaan zie ik als een coureur die op het circuit een enorme domme|idiote aktie doet. Maar wie ben ik [geen banaan in ieder geval...]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ik snap eigenlijk nooit zo wat mensen bedoelen met posts met alleen een smiley erin.