Monaco .Banaan van de race?

Gestart door Sabai, 25 mei 2014 - 21:57:54

« vorige - volgende »

Banaan van de race?

Perez
0 (0%)
Sutil
2 (14.3%)
Kimi
1 (7.1%)
Hamilton
5 (35.7%)
Maldonado
1 (7.1%)
Iemand anders namelijk. ..,
5 (35.7%)

Totaal aantal stemmen: 14

Sabai

Wie vonden jullie de banaan van de race?

gloudiesaurus

Gutierrez denk ik. Lag op een mooie plek in de punten. Geeft die vervolgens door een eigen fout weg.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 25 mei 2014 - 21:58:41
Gutierrez denk ik. Lag op een mooie plek in de punten. Geeft die vervolgens door een eigen fout weg.

Dat heb ik even gemist wat deed hij dan ?

Tuesday


Perton

Spinnen in Rascasse nadat ie de vangrail had geraakt.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Eigenlijk iedereen die knullig heeft gedaan, heeft daar tegenover ook wel een goede race staan. Räikkönen goede race, maar knullig einde met Magnussen; Sutil prima inhaalacties, maar vervolgens uit de race gecrasht; Gutiérrez is al genoemd.

Dus ik denk dat ik voor de verandering een keer niet ga stemmen, omdat ik niemand écht domme acties vond uitvoeren, of omdat er wel goede dingen tegenover stonden. Vooruit, ik stem dan maar op 'iemand anders' en kies dan voor STR vanwege de unsafe release.

Arthur

Daar kan ik me ook prima in vinden Perton ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 25 mei 2014 - 22:12:59
Daar kan ik me ook prima in vinden Perton ;)
ik ook, daarnaast misschien ook Chilton omdat ie Raikkonen's race en mogelijk podium heeft verknald. Maar k heb daar geen beelden van gezien dus k moet wel ff een slag om de arm houden.

Kootje

Citaat van: Tuesday op 25 mei 2014 - 22:18:26
Chilton omdat ie Raikkonen's race en mogelijk podium heeft verknald. Maar k heb daar geen beelden van gezien dus k moet wel ff een slag om de arm houden.

+1

Pancake Shield

Zonder twijfel Gutierrez. Als je kijkt dat Bianchi nu punten gescoord heeft en Sauber nog steeds op 0 staat. Tuurlijk zal Sauber nog wel punten scoren dit jaar. Maar voor nu is het een pijnlijke misser.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 26 mei 2014 - 00:05:03
Zonder twijfel Gutierrez. Als je kijkt dat Bianchi nu punten gescoord heeft en Sauber nog steeds op 0 staat. Tuurlijk zal Sauber nog wel punten scoren dit jaar. Maar voor nu is het een pijnlijke misser.
dat zou dan ook voor Sutil moeten gelden. vd Garde zal het niet erg vinden.

Franky R.

Ik stem op Hamilton...Misschien deed Nico een 'Schumi' tijdens de Q3, maar om dan je banden stuk te rijden tijdens de race? Ja, ik ben fan van Lewis Hamilton, maar zijn gedrag vond ik erg 'kinderlijk'...


Was naar Rosberg gelopen en had hem de hand geschud...Accoord, Nico had ook naar Hamilton toe kunnen gaan...


Speciale vermelding voor Guti...manmanman! ::)

Enzo

Citaat van: Franky R. op 26 mei 2014 - 00:20:40
Ik stem op Hamilton...Misschien deed Nico een 'Schumi' tijdens de Q3, maar om dan je banden stuk te rijden tijdens de race? Ja, ik ben fan van Lewis Hamilton, maar zijn gedrag vond ik erg 'kinderlijk'...


Was naar Rosberg gelopen en had hem de hand geschud...Accoord, Nico had ook naar Hamilton toe kunnen gaan...


Speciale vermelding voor Guti...manmanman! ::)

Eensch