Monaco: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 25 mei 2014 - 18:47:28

« vorige - volgende »

Vond je ervan

10
1 (5%)
9
0 (0%)
8
10 (50%)
7
4 (20%)
6
2 (10%)
5
2 (10%)
4
1 (5%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634


Arthur

Voor Monaco een 8 hoor. Ik heb genoten!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Sutil liet zien dat inhalen mogelijk was, er was wat chaos tegen het einde van de race en voor monaco begrippen was er een semi-gevecht om de leiding. Dus ik doe een 7,5, afgerond een 8

0634

Sutil was leuk ja. Dom, maar leuk ;).

FolkertE

kunstmatige spanning om de overwinning. Hier en daar wat leuke acties gezien maar verder niks boeiends. Kimi  weer enorm veel pech in een race waar hij heel goed reed.
Foutje kan ik hem wel vergeven, mooie poging en er was vrij weinig eer te behalen.

wil een 5,5 geven, maar vind het eigenlijk geen voldoende waard, een 5 dus.

Wings

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 19:01:06
Sutil liet zien dat inhalen mogelijk was, er was wat chaos tegen het einde van de race en voor monaco begrippen was er een semi-gevecht om de leiding. Dus ik doe een 7,5, afgerond een 8

Agree. Ook hier een 8. Zeker voor Monaco-begrippen. Ik heb ze saaier gezien.

Tuesday


Kootje

7

Zeker voor Monaco begrippen 'n mooie race. Hoop inhaalacties gezien op 'n baan waarvan iedereen zegt dat het onmogelijk is. Daarbij zat ik echt te wachten tot Hamilton 'n aanval zou plaatsen, dus toch een tijdlang spanning om de koppositie. Al met al gewoon 'n leuke race.

0634

Grappig, hoe dat kan verschillen. Vorige race gaf ik een 8, waren er een paar die er geen moer aan vonden, nu precies andersom. Zoveel mensen zoveel wensen... :)

Arthur

Vorige keer gaf ik een 4 [terwijl het een 2 waard was] en nu een 8... Grappig idd Jeroen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

8. Was een leuke race voor Monaco begrippen

gloudiesaurus

8, zeker een leuke race voor Monaco begrippen. Er gebeurde van alles  :)
Heb me goed vermaakt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Een 7 vond het ook een prima race.

Arthur

Geniet er nog maar van. Het kan zo maar zijn dat de volgende drie weer oersaai zijn... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Canada en Oostenrijk verwacht ik wel actie, Silverstone vind ik altijd saai, maar wie weet dat dat met de nieuwe reglementen meevalt, Bahrein was tenslotte ook leuk. En het weer is weer (haha) eens random de laatste weken in West-Europa, dus hopelijk regent het er.