Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

Perton

Mensen vormen vaak een mening over personen die ze vervolgens altijd bij blijft. Zo heeft Button ook nog jarenlang een reputatie gehad van naar mannetje vanwege al die contractperikelen met BAR en Williams destijds. Uiteindelijk gaat het nergens over.

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 11:22:02
Citaat van: F1fan2987 op 22 september 2014 - 09:32:42
Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 21:09:32
Ze komen niet oprecht op me over. Laat ik het daar maar bij houden. Met sommige mensen heb je meer dan met anderen.  Het is puur persoonlijk en mijn mening.  Dat een ander daar zich niet in kan vinden vind ik prima. Ze zijn ook nodig in de sport je kan ook niet iedereen leuk vinden.
Hamilton nep? Hij krijgt vaak kritiek (meen ook van jou, maar dat weet ik niet zeker) Dat hij juist te veel en te vaak alles zegt in de pers. Maar als je bedoelt dat hij te graag in de pers wilt staan en aan zijn status denkt, kan ik me er enigszins wel in vinden, maar nep is hij niet.

Overigens heb ik het gevoel dat Rosberg zich ook erg in houd en toch wat schuldbewust reageert. Spa en de reactie van Mercedes zit hem echt niet lekker. Ik hoop echt niet dat Mercedes hem straft of inhoud om Hamilton Wereld kampioen te maken. niet dat ik dat denk overigens, maar je weet het maar nooit.


Ik weet nog dat Hamilton in zijn debuutjaar werd betiteld als PR-poppetje...DC werd daar ook van beticht in zijn McLaren-tijd, maar dat was -denk ik- de invloed van Ron Dennis.


Daarna gingen beiden best los. DC qua uiterlijk en Hamilton nu qua uitspraken. En nog is het niet goed? ::)
Gek, lui als Webber, Montoya of Villeneuve worden bewierook. Maar Hamilton zowat neergesabeld als die zijn ongenoegen verbaal uit.


Het is dan nooit goed voor sommigen, denk ik dan...
dat geld niet alleen voor Hamilton hoor. Als succesvol F1 coureur of topsporter in het algemeen krijg je gewoon ontzettend veel onzin over je heen.

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 22 september 2014 - 11:39:52

dat geld niet alleen voor Hamilton hoor. Als succesvol F1 coureur of topsporter in het algemeen krijg je gewoon ontzettend veel onzin over je heen.


Dat is waar.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 22 september 2014 - 11:39:52
Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 11:22:02
Citaat van: F1fan2987 op 22 september 2014 - 09:32:42
Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 21:09:32
Ze komen niet oprecht op me over. Laat ik het daar maar bij houden. Met sommige mensen heb je meer dan met anderen.  Het is puur persoonlijk en mijn mening.  Dat een ander daar zich niet in kan vinden vind ik prima. Ze zijn ook nodig in de sport je kan ook niet iedereen leuk vinden.
Hamilton nep? Hij krijgt vaak kritiek (meen ook van jou, maar dat weet ik niet zeker) Dat hij juist te veel en te vaak alles zegt in de pers. Maar als je bedoelt dat hij te graag in de pers wilt staan en aan zijn status denkt, kan ik me er enigszins wel in vinden, maar nep is hij niet.

Overigens heb ik het gevoel dat Rosberg zich ook erg in houd en toch wat schuldbewust reageert. Spa en de reactie van Mercedes zit hem echt niet lekker. Ik hoop echt niet dat Mercedes hem straft of inhoud om Hamilton Wereld kampioen te maken. niet dat ik dat denk overigens, maar je weet het maar nooit.


Ik weet nog dat Hamilton in zijn debuutjaar werd betiteld als PR-poppetje...DC werd daar ook van beticht in zijn McLaren-tijd, maar dat was -denk ik- de invloed van Ron Dennis.


Daarna gingen beiden best los. DC qua uiterlijk en Hamilton nu qua uitspraken. En nog is het niet goed? ::)
Gek, lui als Webber, Montoya of Villeneuve worden bewierook. Maar Hamilton zowat neergesabeld als die zijn ongenoegen verbaal uit.


Het is dan nooit goed voor sommigen, denk ik dan...
dat geld niet alleen voor Hamilton hoor. Als succesvol F1 coureur of topsporter in het algemeen krijg je gewoon ontzettend veel onzin over je heen.
Klopt, maar Vettel is succesvol dankzij de autò, Hãmilton dànkzij zijn talènt ;) Nee je hebt ook gelijk. Fans hanteren vaak dubbele standaards (klopt dat Nederlands technisch?) en halen er heel veel bij om te bewijzen dat hun coureur de beste is en die andere coureur maar een zak aardappelen.
Moet eerlijk bekennen dat ik daar zelf ook een handje van heb gehad.

Hamilton#44

Denk dat we rustig kunnen stellen dat de coureurs bij de topteams allemaal hun sporen verdiend hebben, ze kunnen allemaal hard rijden, het gaat er meer om wie de minste fouten per rondje maakt denk ik.

Dat was denk ik ook de grote kracht van bijvoorbeeld Schumacher, veel topcoureurs konden in zijn auto wel dezelfde rondetijden rijden van bijvoorbeeld 1.10 maar schumacher deed er 65+ rondjes van 1.10, waar de rest ook wel eens een 1.11  zou doen. En de ronde voor de pitstop rijdt ie een 1.09.
Iemand die dat ook heeft is Alonso, daarom kunnen dat soort coureurs vaak ook wat meer uit een auto halen, niet omdat ze per ronde nu zoveel sneller zijn maar omdat ze veel constanter zijn.

0634

Citaat van: Franky R. op 22 september 2014 - 11:22:02

Ik weet nog dat Hamilton in zijn debuutjaar werd betiteld als PR-poppetje...DC werd daar ook van beticht in zijn McLaren-tijd, maar dat was -denk ik- de invloed van Ron Dennis.


Daarna gingen beiden best los. DC qua uiterlijk en Hamilton nu qua uitspraken. En nog is het niet goed? ::)
Gek, lui als Webber, Montoya of Villeneuve worden bewierook. Maar Hamilton zowat neergesabeld als die zijn ongenoegen verbaal uit.


Het is dan nooit goed voor sommigen, denk ik dan...

DC qua uiterlijk? Die ziet er nou echt al 50 jaar hetzelfde uit volgens mij. Als het om uiterlijk gaat zie ik meer wisselingen bij Lewis, oh sorry, bij Hamilton.

Jehoentelaar

Eerlijk is eerlijk, heel veel is 'ie inderdaad niet veranderd.


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 september 2014 - 18:53:43


DC qua uiterlijk? Die ziet er nou echt al 50 jaar hetzelfde uit volgens mij. Als het om uiterlijk gaat zie ik meer wisselingen bij Lewis, oh sorry, bij Hamilton.


Nou....
McLaren-tijdperk:



Bij Red Bull:



;D ;D ;D

Maikel0230

Nou bij McLaren lopen ze er ineens allemaal heel "professioneel' bij, dan denk ik aan Lewis en Alonso

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 22 september 2014 - 20:08:01
Nou bij McLaren lopen ze er ineens allemaal heel "professioneel' bij, dan denk ik aan Lewis en Alonso


Ron Dennis liet toen zijn greep los of zo. De man was toen al vooral bezig met de straatauto's. Het is een publiek geheim dat Ron Dennis een niet bepaald milde vorm van smetvrees heeft. Zo gruwt hij ook van gezichtsbeharing of lang haar.


Ik moet opeens terug denken aan Prost in 1988 en Senna in 1993...die gingen van kort naar een iets langer kapsel? :o

0634

Haha, leuke foto.

Maar verder: tja, je haar ns wat langer of korter, dat hebben wij gewone mensen toch ook wel eens? Dat is toch niet iets bijzonders of zo.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 september 2014 - 20:30:04
Haha, leuke foto.

Maar verder: tja, je haar ns wat langer of korter, dat hebben wij gewone mensen toch ook wel eens? Dat is toch niet iets bijzonders of zo.


Ach, mss denk ik te ver na...maar zowel Prost als Senna hadden langer haar vlak voordat ze McLaren verlieten.

0634

Alonso ook. Maar om dat nou echt een enorme uiterlijke verandering te noemen. Och. In een paar jaar tijd eens wat langer haar hebben of weer eens wat korter, tja, dat heb ik ook wel eens.

Perton

Het valt alleen wel op dat coureurs vaker hun haar laten groeien nadat ze bij McLaren zijn vertrokken dan nadat ze bij McLaren zijn gekomen.

Maikel0230

#1199
Citaat van: Perton op 22 september 2014 - 21:04:15
Het valt alleen wel op dat coureurs vaker hun haar laten groeien nadat ze bij McLaren zijn vertrokken dan nadat ze bij McLaren zijn gekomen.

Het valt inderdaad op maar echt verplicht zal het niet zijn, meer een verzoek.

Maar goed heren we geraken een beetje van het correcte pad af ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25