Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

Sabai


Franky R.

Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 17:55:20


Kan ik me in vinden. Ik gun het Rosberg ook meer maar vind beiden nep.


Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Dat het robots zijn of zo? ???

Jehoentelaar

Dat PR-correcte gezever heeft het hele veld, dus daar kan het niet aan liggen.

0634

Ik snap dat ook niet zo, dat ze nep zouden zijn. Wat is er dan precies nep aan?

Sabai

Ze komen niet oprecht op me over. Laat ik het daar maar bij houden. Met sommige mensen heb je meer dan met anderen.  Het is puur persoonlijk en mijn mening.  Dat een ander daar zich niet in kan vinden vind ik prima. Ze zijn ook nodig in de sport je kan ook niet iedereen leuk vinden.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 21:09:32
Ze komen niet oprecht op me over. Laat ik het daar maar bij houden. Met sommige mensen heb je meer dan met anderen.  Het is puur persoonlijk en mijn mening.  Dat een ander daar zich niet in kan vinden vind ik prima. Ze zijn ook nodig in de sport je kan ook niet iedereen leuk vinden.


Ah, jij vindt ze nep....niet dat ze perse nep zouden zijn...Een groot verschil IMHO. Ik vind niemand nep, want zo zit die wereld nu eenmaal in elkaar . Je kunt niet eerlijk zeggen wat je denkt, tenzij je er geen deel meer van uit maakt...of als je Mark Webber heet.

0634

Naja, ze zullen voor camera ongetwijfeld anders zijn dan prive, dus in die zin zijn ze - zoals wij ze zien - niet helemaal zichzelf. Dat zou je nep kunnen noemen, maar ik denk dat dat voor iedere beroemdheid geldt. Bij Lewis zit er ook een hoop blingbling-image bij (zonnebril!!!). Maar of dat nep is of dat dat gewoon echt Lewis is, dat kan ik niet beoordelen.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 21:16:35
Naja, ze zullen voor camera ongetwijfeld anders zijn dan prive, dus in die zin zijn ze - zoals wij ze zien - niet helemaal zichzelf. Dat zou je nep kunnen noemen, maar ik denk dat dat voor iedere beroemdheid geldt. Bij Lewis zit er ook een hoop blingbling-image bij (zonnebril!!!). Maar of dat nep is of dat dat gewoon echt Lewis is, dat kan ik niet beoordelen.

Daar zijn ze gewoon in gegroeid gezien de status. De een gaat er helemaal mee in, een ander zal het worst zijn. Maar geen van allen heeft te klagen ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Lijkt mij juist echt, inderdaad. Net als Liuzzi, die altijd in... nuja laat ik het maar 'hippe' kleding noemen (ik vond het zelf afschuwelijk hoe hij erbij liep). Kreeg die enorm veel commentaar op, maar het heeft mij nooit echt kunnen boeien. Laat hem de kleding dragen die hij wil. Alsof Schumacher zijn cowboy-outfits nou zo geweldig waren... Of Vettel. Voor een camera grappen en grollen, sympathieke vent, mooi. Op de baan een medogenloze lul die niet naar teamorders luistert. Zonder over dat laatste een waarde-oordeel te vellen, dat maakt hem voor de camera niet plotseling nep. Tenminste, als Rosberg en Hamilton nep zouden zijn, dan hij ook, maar ik vind dus van niet.

Ik heb Rosberg wel altijd een gladjanus gevonden, maar ook dat maakt hem niet nep, in mijn ogen. Ik vind hem namelijk op en naast de baan hetzelfde ;)

0634

Beetje een metromannetje. Althans, als ik zo zn website eens bekijk.

Perton

Liuzzi? Ja precies, da's het woord dat ik zocht. Ik had altijd iets van: moet die jongen lekker zelf weten hoe die zich kleedt, zolang die zijn werk maar doet.

0634


Tuesday

voor de duidelijkheid, ik had het alleen over Rosberg en de laatste weken ;) Maar goed, ik snap ook wel wat Sabai bedoeld, al kun je je idd afvragen of dat nep is. Blijkbaar roept dat woord teveel negatieve associaties op en dat terwijl er zo vaak wordt geklaagd over dat coureurs niet zichzelf zijn. Ik zie iig beide coureurs enorm hun best doen om het lieverdje van de baas te worden, vooral Rosberg kan er wat van met zijn geslijm.

FolkertE

Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 21:09:32
Ze komen niet oprecht op me over. Laat ik het daar maar bij houden. Met sommige mensen heb je meer dan met anderen.  Het is puur persoonlijk en mijn mening.  Dat een ander daar zich niet in kan vinden vind ik prima. Ze zijn ook nodig in de sport je kan ook niet iedereen leuk vinden.
Hamilton nep? Hij krijgt vaak kritiek (meen ook van jou, maar dat weet ik niet zeker) Dat hij juist te veel en te vaak alles zegt in de pers. Maar als je bedoelt dat hij te graag in de pers wilt staan en aan zijn status denkt, kan ik me er enigszins wel in vinden, maar nep is hij niet.

Overigens heb ik het gevoel dat Rosberg zich ook erg in houd en toch wat schuldbewust reageert. Spa en de reactie van Mercedes zit hem echt niet lekker. Ik hoop echt niet dat Mercedes hem straft of inhoud om Hamilton Wereld kampioen te maken. niet dat ik dat denk overigens, maar je weet het maar nooit.

Franky R.

Citaat van: F1fan2987 op 22 september 2014 - 09:32:42
Citaat van: Sabai op 21 september 2014 - 21:09:32
Ze komen niet oprecht op me over. Laat ik het daar maar bij houden. Met sommige mensen heb je meer dan met anderen.  Het is puur persoonlijk en mijn mening.  Dat een ander daar zich niet in kan vinden vind ik prima. Ze zijn ook nodig in de sport je kan ook niet iedereen leuk vinden.
Hamilton nep? Hij krijgt vaak kritiek (meen ook van jou, maar dat weet ik niet zeker) Dat hij juist te veel en te vaak alles zegt in de pers. Maar als je bedoelt dat hij te graag in de pers wilt staan en aan zijn status denkt, kan ik me er enigszins wel in vinden, maar nep is hij niet.

Overigens heb ik het gevoel dat Rosberg zich ook erg in houd en toch wat schuldbewust reageert. Spa en de reactie van Mercedes zit hem echt niet lekker. Ik hoop echt niet dat Mercedes hem straft of inhoud om Hamilton Wereld kampioen te maken. niet dat ik dat denk overigens, maar je weet het maar nooit.


Ik weet nog dat Hamilton in zijn debuutjaar werd betiteld als PR-poppetje...DC werd daar ook van beticht in zijn McLaren-tijd, maar dat was -denk ik- de invloed van Ron Dennis.


Daarna gingen beiden best los. DC qua uiterlijk en Hamilton nu qua uitspraken. En nog is het niet goed? ::)
Gek, lui als Webber, Montoya of Villeneuve worden bewierook. Maar Hamilton zowat neergesabeld als die zijn ongenoegen verbaal uit.


Het is dan nooit goed voor sommigen, denk ik dan...