Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

Kootje

Met de dubbele punten in Abu Dhabi en de gebrekkige betrouwbaarheid bij de Mercs kan ik daar alleen maar op hopen. Het gat is gelukkig wel gedicht, nu dat nog omzetten naar de verdiende voorsprong en dan bedoel ik niet die miezerige 3 puntjes van nu.

0634

De gebrekkige betrouwbaarheid is ook voor Rosberg een nadeel. Voor de rest... tja, het verschil in rondetijden is licht in het voordeel van Lewis, dus een lichte WK-voorsprong lijkt mij wel terecht. Maar okee, er zijn nog 5 races te gaan, dus wie weet wat de heren nog gaan laten zien.

Overigens: nu is het dus Lewis die in duels meer risico kan nemen.

Kootje

Uiteraard geld dat ook voor Nico, maar juist daardoor zou ik me nog niet rijk rekenen. Ik bedoel, twee races geleden lag Nico nog op titelkoers en had hij het momentum. Nu, na 'n paar zeldzame foutjes en pech voor hem, zijn die rollen ineens omgedraaid.

0634

Tja, blijft afwachten wat dat betreft, maar ik zet mn geld - overigens het hele jaar al omdat ik hem simpelweg een toefje beter vind - op Lewis H.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 16:35:03
Uiteraard geld dat ook voor Nico, maar juist daardoor zou ik me nog niet rijk rekenen. Ik bedoel, twee races geleden lag Nico nog op titelkoers en had hij het momentum. Nu, na 'n paar zeldzame foutjes en pech voor hem, zijn die rollen ineens omgedraaid.


Zeldzame foutjes? Ik heb zowel Hamilton als Rosberg op zaterdag aardig wat zaken verkeerd zien doen.

Kootje

Op zaterdag ja, maar niet tijdens de race en daar had ik het over, de 2 remfoutjes in Italiƫ.

Tuesday

#1161
Citaat van: Franky R. op 21 september 2014 - 17:15:11
Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 16:35:03
Uiteraard geld dat ook voor Nico, maar juist daardoor zou ik me nog niet rijk rekenen. Ik bedoel, twee races geleden lag Nico nog op titelkoers en had hij het momentum. Nu, na 'n paar zeldzame foutjes en pech voor hem, zijn die rollen ineens omgedraaid.


Zeldzame foutjes? Ik heb zowel Hamilton als Rosberg op zaterdag aardig wat zaken verkeerd zien doen.
nou, idd, Rosberg is verre van foutloos dit seizoen. Ik zit nu zelfs op een punt dat Lewis van mij net zo goed kampioen mag worden. Mooi dat hij (Rosberg) het toch spannend houdt dit seizoen, maar uiteindelijk gaat ie toch tekort komen denk ik.

0634

Wat Tuesday zegt: vooraf had ik gedacht dat Lewis Rosberg op een hoopje zou vegen. Dat is duidelijk niet gebeurd, dus een compliment voor Rosberg. Maar aan het einde van het verhaal is Lewis de betere en zal hij dus kampioen worden. Wel fijn dat Rosberg het spannender maakt (e) dan verwacht. Wil hij nog kampioen worden moet hij gewoon eens pole pakken en sneller zijn in de race dan Lewis. Dat hoeft geen groot gat te zijn, piepklein is genoeg, maar het moet wel als je het momentum terug wilt pakken.

Perton

Citaat van: Tuesday op 21 september 2014 - 17:20:31
Ik zit nu zelfs op een punt dat Lewis van mij net zo goed kampioen mag worden.
Ah, het duurde even, maar je bent verstandig geworden merk ik ;)

Arthur

Ach, nog 5 wedstrijden dus het begint gewoon opnieuw. Kan nog steeds beide kanten op. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Perton op 21 september 2014 - 17:24:27
Citaat van: Tuesday op 21 september 2014 - 17:20:31
Ik zit nu zelfs op een punt dat Lewis van mij net zo goed kampioen mag worden.
Ah, het duurde even, maar je bent verstandig geworden merk ik ;)
misschien is dat het idd. Maar het klinkt waarschijnlijk mooier dan het is. Als Rosberg wel kampioen wordt zal ik wel ff juichen en als Hamilton kampioen wordt zal ik dat zeker niet doen, maar puur objectief gezien verdiend Hamilton het tot nu toe net ff wat meer en Rosberg vind ik de laatste weken niet zichzelf. Hij komt nep over, doet rare dingen op de baan etc. Nee, geef mij maar gewoon lekker Vettel, dat vind ik echt een toffe gast. Maar goed, dit jaar moet ik het wat betreft het WK met Rosberg doen en dat valt me nog niet mee. Maar toch mooi dat hij er iig nog een strijd van weet te maken.

Tuesday

Citaat van: Arthur op 21 september 2014 - 17:41:15
Ach, nog 5 wedstrijden dus het begint gewoon opnieuw. Kan nog steeds beide kanten op. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
idd, t kan nog steeds beide kanten op, als je puur naar de stand kijkt is het juist spannender geworden, maar k denk toch dat iedereen (of iig heel veel mensen) het gevoel heeft dat dit wel eens de beslissing kon zijn geweest. Maar goed, het kan ook zijn dat het nu pas gaat beginnen ;)

0634

Vettel? Brr, nog een jaar Vettel trek ik echt niet. Niet dat ik het hem als persoon niet gun, maar vier titels op rij vind ik wel voorlopig even genoeg. Even een paar jaar niet graag.

Ricciardo zou ik leuk vinden. Alonso onderhand ook wel weer. Maar Lewis heeft natuurlijk ook lang genoeg gewacht, dus hij mag ook best weer eens. Rosberg gun ik het verder overigens ook prima, daar niet van. Maar het is de laatste tijd wel iets teveel Duits dat de grote prijzen wegpakt. Dus doe dan toch maar niet ;).

Sabai

Citaat van: Tuesday op 21 september 2014 - 17:49:36
Citaat van: Perton op 21 september 2014 - 17:24:27
Citaat van: Tuesday op 21 september 2014 - 17:20:31
Ik zit nu zelfs op een punt dat Lewis van mij net zo goed kampioen mag worden.
Ah, het duurde even, maar je bent verstandig geworden merk ik ;)
misschien is dat het idd. Maar het klinkt waarschijnlijk mooier dan het is. Als Rosberg wel kampioen wordt zal ik wel ff juichen en als Hamilton kampioen wordt zal ik dat zeker niet doen, maar puur objectief gezien verdiend Hamilton het tot nu toe net ff wat meer en Rosberg vind ik de laatste weken niet zichzelf. Hij komt nep over, doet rare dingen op de baan etc. Nee, geef mij maar gewoon lekker Vettel, dat vind ik echt een toffe gast. Maar goed, dit jaar moet ik het wat betreft het WK met Rosberg doen en dat valt me nog niet mee. Maar toch mooi dat hij er iig nog een strijd van weet te maken.

Kan ik me in vinden. Ik gun het Rosberg ook meer maar vind beiden nep.

0634

Vind ze eigenlijk beiden niet nep.