Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

FolkertE

Citaat van: Kootje op 07 september 2014 - 18:33:02
Is dat zo? Ik heb hem daar in Q, race en op het podium anders niet over gehoord.

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315872/rosberg-baalt-van-mislopen-overwinning-op-monza/
Kan zijn dat ik me vergis hoor, maar ik meende daar op de beeb wat over gehoord te hebben.

0634

Overigens blijven ze volgend jaar beiden bij Mercedes of gaan samen naar een ander team. Lewis zei op het podium immers: 'we zijn teamgenoten en dat zullen we altijd blijven.'

Dus dat is dan helder.

Kootje

Citaat van: F1fan2987 op 07 september 2014 - 18:37:23
Kan zijn dat ik me vergis hoor, maar ik meende daar op de beeb wat over gehoord te hebben.

Ik niet.
Enige waar ik ze op de Beeb over gehoord heb, is dat hij VT3 grotendeels aan zich voorbij moest laten gaan wegens problemen. Of dat remproblemen waren durf ik niet te zeggen. Maar zelfs als dat zo was, dan is dat dus niet het gehele weekend.


Citaat van: Jeroen op 07 september 2014 - 18:38:10
Overigens blijven ze volgend jaar beiden bij Mercedes of gaan samen naar een ander team. Lewis zei op het podium immers: 'we zijn teamgenoten en dat zullen we altijd blijven.'

Dus dat is dan helder.

;D

Als Nico voortaan elke race op zo'n wijze het gevecht vermijd, dan mogen ze alletwee bij Mercedes blijven. ;)

Gerard

#1038
Ik hoop dat het gezeur over 'cheater' Nico nu eens over is.. zelfs Lewis zei al dat hij het awkward vind...het uitjoelen en boo-en hoort niet bij deze sport  :'( >:( :(

Kootje

Slaat ook nergens op, maar helaas gebeurd dat tegenwoordig steeds vaker. Vorig jaar zagen we dat al meermaals rondom Vettel gebeuren en nu is Rosberg de gebeten hond. Om nog maar te zijgen over sommige doodsverwensingen en nazivergelijken die er her en der gemaakt worden. Belachelijk! >:(

Perton

Ik snap het ook niet zo goed, ik kan me ook niet herinneren dat dit in het verleden voorkwam, behalve VS 2002 dan. Maar dat had andere oorzaken. Enige wat misschien in de buurt komt is hoe Spaanse fans zich gedroegen tijdens testsessies vanwege het gedoe met Alonso/McLaren/Hamilton. Oja en dat het Nederlandse publiek bij de eerste A1GP-race in Zandvoort Balkenende ging uitjoelen toen hij een toespraak hield daar. Beetje jammer was dat.

0634

Duitsers winnen gewoon teveel en te vaak. Moeten ze gewoon eens mee stoppen ;).

0634

Citaat van: Perton op 07 september 2014 - 20:40:27
Ik snap het ook niet zo goed, ik kan me ook niet herinneren dat dit in het verleden voorkwam, behalve VS 2002 dan.

Nou... ik kan me herinneren dat Damon Hill zelfs persoonsbeveiliging nodig had in 1995 tijdens de Duitse GP, omdat hij serieuze bedreigingen naar zijn hoofd geslingerd kreeg. Dan is boe-roepen ineens niet meer zo erg.

Perton

Oké voor mijn tijd (begon in 1997 met kijken, en toen was ik 9), maar dat is inderdaad wel wat ernstiger.

Gerard

Oh Ja inderdaad... Die titelstrijd was nog iets intenser, met Hier en daar wat zwarte vlaggen...

0634

Zwarte vlag in 95? Wie dan? Ik weet wel twee crashes tussen beide heren, Monza en Silverstone, maar zwarte vlaggen?

Franky R.

Ik heb geen goed geheugen voor zwarte vlaggen...ik kom dan uit bij Mansell vs Senna in 1990... :P

0634

Schumacher die Hill inhaalde tijdens de opwarmronde en vervolgens niet de stop en go accepteerde of zoiets. Maar dat was toch in 94?


FolkertE

Ik keur het niet goed, maar ik snap ergens wel waar die frustratie vandaan komt.
Het is ook iets wat ik zelf niet helemaal snap, want veel mensen lijken de uitspraak van Nico en Toto te zijn vergeten en ik denk dat dat veel mensen nog erg dwars zit. Het kan Hamilton zo maar de titel kosten. Even los van het feit of er echt opzet in het spel was en hoe waar de woorden van Nico en Toto waren, velen geloven nog steeds dat Rosberg een glimp liet zien van waar hij toe in staat is. En heeft Schumacher in 94 en 97 ook niet zoiets gedaan? Toen ging het echt om de titel, maar toch. Een Duitser in het nauw, maakt rare sprongen ;D.
Nee, maar serieus, ik voelde me ook ongemakkelijk toen ik het geroep en geboe hoorde. Dat hoort niet thuis in de F1, tenzij de sport in zijn geheel in het diskrediet word gebracht, zoals USA 2005.
Maar ik had nog niet eens gezien dat Hamilton ook daar ongemakkelijk bij stond.