Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

Jozef

Citaat van: Tuesday op 25 augustus 2014 - 22:59:24
Alonso was toch dit weekend bevestigd voor 2015 bij Ferrari?

Hangt ervan af wat je bevestigd noemt. Het was in de winter namelijk al bevestigd, zowel van Kimi als van Alonso was toen al officieel dat ze ook voor 2015 een contract hebben. Dat Mattiacci dan op tv de vraag van een journalist over het rijdersduo beantwoordt met "die rijden volgend jaar voor ons" (d.w.z. er is niets veranderd ten opzichte van de winter), is niet zo verwonderlijk. Alle speculaties over Alonso en Räikkönen tot nu toe gingen sowieso al uit van een contractbreuk.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2014 - 22:51:22
Citaat van: Arthur op 25 augustus 2014 - 22:28:09
Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2014 - 22:18:12
Citaat van: Arthur op 25 augustus 2014 - 21:39:12
Zoiets bedoelde ik inderdaad. Ik geloof best dat ze hem graag terug willen ten kosten van Button.

Of Magnussen. Volgens Mol ligt Button nog altijd goed bij de Japannertjes. Enerzijds door zijn verleden, anderzijds door Jessica Mitchibata of hoe je dat ook schrijft.

Dan zou Mc Laren alweer een coureur na een jaar torpederen. Vraag me af of ze dat doen. En Magnussen komt toch uit de kweek van Mc Laren?

Klopt. Ik heb ook geen idee of ze het doen, maar als Honda per se Button wil houden en McLaren kán ineens Alonso krijgen, dan heb je kans dat Kevin het kind van de rekening wordt.

Volgens De Telegraaf vandaag zou Mc Laren Alonso willen inlijven komend jaar. Het gerucht wordt door Eric Boullier noch bevestigd noch ontkend.... Ik bedoel maar weer....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Vraag me ten zeerste af of Alonso dat zo graag wil. Ten eerste gaf hij altijd aan dat hij bij McLaren meer problemen had met Ron Dennis van met Lewis Hamilton. Nou, de tweede is weg maar de eerste is terug. Ten tweede is McLaren voor het tweede jaar op rij nog slechter bezig dan Ferrari, dus wat heeft hij er te zoeken? Nee, de enige plek naar wie ik Alonso zie verschuiven de komende seizoenen is Mercedes.

Perton

Ik vind het wel interessant dat Boullier heeft gezegd dat de rijders nog even moeten wachten omdat McLaren een rijdersplan voor de komende drie tot vijf jaar wil maken. Nu wil dat uiteraard niet direct zeggen dat er drie- tot vijfjarige contracten gaan worden getekend, maar drie jaar zou mij persoonlijk wel lang lijken om Jenson Button nog te laten blijven. Ik kan de woorden van Boullier natuurlijk compleet verkeerd begrijpen, maar ik heb mijn vermoedens dat Button niet blijft. Of Alonso in dat scenario terugkeert bij McLaren... dat zou ik bij god niet weten.

Arthur

Toen Hamilton koos voor Mercedes was dat [op dat moment] feitelijk ook een stap achteruit. Uiteindelijk was het juist de beste keuze. Wie zegt dat dat nu met Mc Laren ook niet zo is? Dan zou ik als Alonso zijnde de stap best durven wagen. Met Ferrari schiet het al jaren niet op....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 20:06:38
Ik vind het wel interessant dat Boullier heeft gezegd dat de rijders nog even moeten wachten omdat McLaren een rijdersplan voor de komende drie tot vijf jaar wil maken. Nu wil dat uiteraard niet direct zeggen dat er drie- tot vijfjarige contracten gaan worden getekend, maar drie jaar zou mij persoonlijk wel lang lijken om Jenson Button nog te laten blijven. Ik kan de woorden van Boullier natuurlijk compleet verkeerd begrijpen, maar ik heb mijn vermoedens dat Button niet blijft. Of Alonso in dat scenario terugkeert bij McLaren... dat zou ik bij god niet weten.

Een plan voor 3 tot 5 jaar betekent niet dat dat met dezelfde coureurs is. Zo zou het best kunnen dat hij bedoelt dat hij nu nog de ervaring van Button in het team wil houden omdat hij binnenkort nog een jongeling wil brengen (Vandoorne?), maar eerst Magnussen volledig wil laten settelen. Dit is maar een voorbeeld, er zijn nog veel meer scenario's te bedenken die wel een "plan voor 3-5 jaar" zijn maar waarbinnen toch rijderswissels zijn voorzien in die tijdsspanne.

Perton

Dat snap ik ;) Ik ben dan ook erg benieuwd hoe het zal uitpakken

Jehoentelaar

Als ze alles op de langere termijn zetten en voor een grote overstap staan naar Honda kunnen ze zomaar de gok wagen en naast Magnussen een rookie zetten. Misschien een hele gekke (lichtelijk aangeschoten) gedachte, maar wat heeft men in Woking nog te verliezen? Het lijkt de laatste paar jaar nergens meer op wat daar wordt neergezet.

FolkertE

Citaat van: Jozef op 27 augustus 2014 - 20:24:14
Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 20:06:38
Ik vind het wel interessant dat Boullier heeft gezegd dat de rijders nog even moeten wachten omdat McLaren een rijdersplan voor de komende drie tot vijf jaar wil maken. Nu wil dat uiteraard niet direct zeggen dat er drie- tot vijfjarige contracten gaan worden getekend, maar drie jaar zou mij persoonlijk wel lang lijken om Jenson Button nog te laten blijven. Ik kan de woorden van Boullier natuurlijk compleet verkeerd begrijpen, maar ik heb mijn vermoedens dat Button niet blijft. Of Alonso in dat scenario terugkeert bij McLaren... dat zou ik bij god niet weten.

Een plan voor 3 tot 5 jaar betekent niet dat dat met dezelfde coureurs is. Zo zou het best kunnen dat hij bedoelt dat hij nu nog de ervaring van Button in het team wil houden omdat hij binnenkort nog een jongeling wil brengen (Vandoorne?), maar eerst Magnussen volledig wil laten settelen. Dit is maar een voorbeeld, er zijn nog veel meer scenario's te bedenken die wel een "plan voor 3-5 jaar" zijn maar waarbinnen toch rijderswissels zijn voorzien in die tijdsspanne.
Ik denk dat Mclaren wacht tot 1 van de top coureurs( Vettel, Alonso of Hamilton) hapt op hun aanbieding. Als die allemaal weigeren, tekenen ze voor Button en Magnussen.

Hamilton#44

Dat zal inderdaad het spel zijn, ze willen in ieder geval 1 gevestigde naam, dat zal dan Button zijn of een nieuwe topcoureur. Als Alonso of Vettel komt, kunnen ze ook Magnussen nog een keer goed vergelijken.

Button is 2e keus en blijft alleen als er geen andere topcoureur wil komen, zo zie ik het.

Perton

Dat bevestigt Autosport nu ook. Die lijken nog steeds Vettel/Alonso of zelfs allebei te willen en willen daarvoor zelfs tot 2016 of '17 willen wachten. En dan in de tussentijd een contract voor Button, tenzij ze een van de twee nog kunnen losweken voor 2015, maar die kans lijkt klein. Magnussen dan wel voor de langere termijn, of ze moeten echt Vettel én Alonso kunnen krijgen, maar dat werd me niet helemaal duidelijk uit het stuk.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/115604

Hamilton#44

Vettel en Alonso zou wel stoer zijn  8)

Maar dat willen beide coureurs denk ik niet.

Jehoentelaar

Zou voor Vettel zijn carrière ook niet goed zijn.


;)

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2014 - 14:18:37
Zou voor Vettel zijn carrière ook niet goed zijn.


;)
Daniel is nu ook niet goed voor Vettel's Carrière ;D

Maikel0230

Ik weet het niet of het goed zou zijn voor Vettel maar het zou eens een andere uitdaging voor hem zijn.

Ik denk dat Vettel wel bij McLaren zou passen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25