Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 22:53:21
Ik verwacht dat Wolff zijn woorden waar zal maken dat Rosberg intern bestraft gaat worden. Volgens Autosport was er ook sprake van een heated discussion. Maar of wij daar als fans iets van zullen merken, is een tweede.

Of het met een sisser afloopt... Abu Dhabi zal in ieder geval vuurwerk opleveren.
Singapore ook ;) dat heb je tegenwoordig met die avondwedstrijden.

Perton

Haha, maar dat bedoelde ik niet :P

Hamilton#44

Geen slimme actie van Rosberg natuurlijk, alhoewel, kwa uitkomst misschien wel.  >:(

Ze gaan nu allebei 'aan de ketting', let maar op. En dat is eigenlijk ook weer in het voordeel van Rosberg omdat het zijn kans op uitvallen verminderd zowel kwa gevecht als betrouwbaarheid. En dat is het enige wat Hamilton nog kan helpen.

Ik moet zeggen dat ik de actie van Rosberg wel begrijp. Wheel to wheel is Hamilton hem de baas de afgelopen races, waarschijnlijk heeft Rosberg dat ook ingezien en tegen zichzelf gezegd dat hij zichzelf niet meer mag laten afbluffen in de toekomst. En dan krijg je dus dit soort actie van iemand die het niet van zijn race-/inhaal talent moet hebben. (hoewel dat op zijn nivo natuurlijk ook nagenoeg perfect is, alleen niet in vergelijking met sommige van zijn collega's)

En Rosberg heeft natuurlijk niets te verliezen, en dat is iets wat Hamilton achteraf misschien beter had moeten beoordelen en misschien niet zo sterk moeten insturen. Rosberg heeft er niks aan om achter Hamilton aan naar de tweede plek te rijden, dan valt hij liever met zijn tweeen uit want dan is er een race minder met gelijk blijvend puntverschil.

Het WK is normaal gesproken beslist, met nog 7 races te gaan zie ik Hamilton dat niet meer goedmaken. Hij gooide zelf ook al min of meer de handdoek in de ring bij de BBC "Maybe it's just not my year". En zo is het eigenlijk ook.  :(

Jehoentelaar

Nou zoals Pancake elders al zei - laat die twee een aantal races zo doorgaan en we hebben met die dubbele punten op het einde zelfs drie titelklanten. Snel beslist zal het niet zijn.

0634

Het wk is idd nog lang niet beslist.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 25 augustus 2014 - 06:22:11
Het wk is idd nog lang niet beslist.
Mee eens, 2 overwinningen van Hamilton en hij zit weer op 15 puntenmet nog 6 racen aan punten te gaan.

Maikel0230

Ricciardo nadert ook langzaam, Ik zei al dat hij voor de zomerstop een waterkansje had en zijn kansen stijgen langzaam maar zeker.

Toch zal het tussen Lewis en Nico gaan denk ik maar als ze zo blijven klooien gaat Ricciardo die kans niet laten liggen natuurlijk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Nogal vroeg om het seizoen nu al op te geven...Hamilton hoeft inderdaad maar 2 a 3 races naar zich toe te trekken en hij staat weer pal achter Rosberg.

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 25 augustus 2014 - 13:31:39
Ricciardo nadert ook langzaam, Ik zei al dat hij voor de zomerstop een waterkansje had en zijn kansen stijgen langzaam maar zeker.

Zal toch 'n stunt zijn als we 'n soort van herhaling van 2007 krijgen, waar Alonso en Hamilton vochten om dat been waar Kimi mee heen ging. ::)

Sabai

Ik verwacht alleen dat Hamilton steeds gefrustreerder word. Hij heeft elk weekend wel wat.

Kootje

Woede kan extra krachten losmaken. Hopelijk werkt dat bij Hammi ook zo.

Sabai

Citaat van: Kootje op 25 augustus 2014 - 16:43:55
Woede kan extra krachten losmaken. Hopelijk werkt dat bij Hammi ook zo.

Sinds 2007 heb ik dat nog niet gezien. Dus zal ook nooit gebeuren verwacht ik.

Niels_

Rosberg is duidelijk niet alleen aan het strijden op de baan maar ook ernaast. Het gesprek van gisteren na de race (waarin hij Hamilton zou gezegd hebben dat hij het kon vermijden, maar het niet deed om een punt te maken) lijkt daar een mooi voorbeeld van. Hij probeert Hamilton op zijn zwakke punt te pakken: mentaal.

Sabai

Citaat van: Niels_ op 25 augustus 2014 - 17:11:34
Rosberg is duidelijk niet alleen aan het strijden op de baan maar ook ernaast. Het gesprek van gisteren na de race (waarin hij Hamilton zou gezegd hebben dat hij het kon vermijden, maar het niet deed om een punt te maken) lijkt daar een mooi voorbeeld van. Hij probeert Hamilton op zijn zwakke punt te pakken: mentaal.

En gelijk heeft hij , Hamilton is ermee begonnen.

Wings

Citaat van: Kootje op 25 augustus 2014 - 16:43:55
Woede kan extra krachten losmaken. Hopelijk werkt dat bij Hammi ook zo.

Het verleden bewijst mij het tegendeel. Ik vind het juist sneller en vaker overcompenseren als hij gefrustreerd raakt. Misschien dat het nu anders is maar ik verwacht het niet. Mentaal lijkt Rosberg sterker.