Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

0634

Gewoon doodzonde. Zo killed hij een prima seizoen.

Wings

Precies. En dat een ander met de titel er vandoor gaat is een utopie. De kans dat dat gebeurd is wel erg nihil.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 24 augustus 2014 - 17:22:43
Citaat van: F1fan2987 op 24 augustus 2014 - 17:07:06
Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 16:10:16
Nou, okee, daar heb je een punt. Maar in ieder geval geen punten-kostende-fouten.
Maar net als China had deze fout hem veel meer kunnen kosten.
welke fout bedoel in China en welke vandaag?
Vandaag zijn voor vleugel stuk rijden en in China bijna Bottas en zich zelf op een hele knullige manier de race uit rijden. Het had in beide gevallen dus anders kunnen eindigen. En dit is wat Hamilton en Rosberg nog onder Alonso schaart, het niet kunnen vermijden van incidenten.

0634

Er zijn wel meer dingen waardoor ze onder Alonso staan in de pikorde, in mijn ogen.

Pancake Shield

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 18:03:20
Precies. En dat een ander met de titel er vandoor gaat is een utopie. De kans dat dat gebeurd is wel erg nihil.

Nja, dat dacht McLaren in 2007 ook. Tuurlijk is de situatie wel anders, maar als ze echt fel tegen fel gaan racen met uitvalbeurten als gevolg tsja...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Goed punt. Maar naar mijn heugen was Ferrari instaat om op eigen kracht te winnen. Red Bull is dat nu niet. Ricciardo wint weliswaar maar alleen omdat de Mercedesboys het verprutsten of omdat de omstandigheden dit mogelijk maken.

Arthur

Rosberg verneukt de race van Hamilton volledig. Waardeloos gewoon en zo fucking dom! Zeker, hij profiteert en enorm van maar naait Hamilton en Mercedes. Vrees dat hem kampioenschap al zo goed als beslist is. Wat een k.taktie!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Als hij dat doet, zoals jij suggereert, zou het slim zijn als de titel een rechtstreeks gevolg is, wat je eveneens suggereert.

rafael25


Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

0634

Waarom heb je zo'n hekel aan Eddie Jordan?

rafael25

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 21:45:41
Waarom heb je zo'n hekel aan Eddie Jordan?
Nee aan Rosberg!

0634

Werkelijk? Is me bij jou echt nooit opgevallen... ;)

FolkertE

Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 21:07:35
Als hij dat doet, zoals jij suggereert, zou het slim zijn als de titel een rechtstreeks gevolg is, wat je eveneens suggereert.
Daar vind ik niks slims aan. Eerder achterbaks als hij het echt expres heeft gedaan. Maar goed, dit gaat denk ik niet met een sisser af lopen.

0634

Citaat van: F1fan2987 op 24 augustus 2014 - 22:23:24
Citaat van: Wings op 24 augustus 2014 - 21:07:35
Als hij dat doet, zoals jij suggereert, zou het slim zijn als de titel een rechtstreeks gevolg is, wat je eveneens suggereert.
Daar vind ik niks slims aan. Eerder achterbaks als hij het echt expres heeft gedaan. Maar goed, dit gaat denk ik niet met een sisser af lopen.

Wat verwacht je dan (los van een boze Lewis in de rest van de titelstrijd)?

Perton

Ik verwacht dat Wolff zijn woorden waar zal maken dat Rosberg intern bestraft gaat worden. Volgens Autosport was er ook sprake van een heated discussion. Maar of wij daar als fans iets van zullen merken, is een tweede.

Of het met een sisser afloopt... Abu Dhabi zal in ieder geval vuurwerk opleveren.