Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

Enzo

Gaat nu toch wel spannend worden voor Hammie, Rosberg kon hem wederom goed voorblijven vandaag...

dannyyyy

#286
Begin van het seizoen was ik overtuigd van Lewis, maar vrees nu toch dat Nico er met de titel van door gaat als dit zo doorgaat.
Is hem ook wel gegund op zich, zo is het ook weer niet  8)

gloudiesaurus

Dannnyyy welkom op het forum hier.
Wil je niet meteen spammen voor andere websites?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Seizoen duurt nog heeeeeeel lang. Wel zou het een nadeel voor Lewis zijn als Merc zijn edge verlies t.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 23 juni 2014 - 06:15:47
Seizoen duurt nog heeeeeeel lang. Wel zou het een nadeel voor Lewis zijn als Merc zijn edge verlies t.
Inderdaad. Kan nog van alles gebeuren tussen die 2. En op deze manier boeit dominantie mij echt totaal niet. Rosberg en Hamilton zijn zeer aan elkaar gewaagd enige jammere is dat techinische mankementen nu het verschil hebben gemaakt.

Als ze binnen de 10 punten van elkaar blijven straks, word de laatste race extra spannend. Ik vraag me af hoe lang Mercedes ook door gaat met ontwikkelen van de auto, gezien de titel strijd onderling is en de meeste teams toch de focus gaan verleggen naar volgend jaar.

Enzo

Citaat van: F1fan2987 op 23 juni 2014 - 09:13:32
Citaat van: Jeroen op 23 juni 2014 - 06:15:47
Seizoen duurt nog heeeeeeel lang. Wel zou het een nadeel voor Lewis zijn als Merc zijn edge verlies t.
Inderdaad. Kan nog van alles gebeuren tussen die 2. En op deze manier boeit dominantie mij echt totaal niet. Rosberg en Hamilton zijn zeer aan elkaar gewaagd enige jammere is dat techinische mankementen nu het verschil hebben gemaakt.

Als ze binnen de 10 punten van elkaar blijven straks, word de laatste race extra spannend. Ik vraag me af hoe lang Mercedes ook door gaat met ontwikkelen van de auto, gezien de titel strijd onderling is en de meeste teams toch de focus gaan verleggen naar volgend jaar.

Ik denk dat ze doorontwikkelen tot het einde, aangezien de regels volgend jaar vergelijkbaar zijn.

FolkertE

Citaat van: Enzo op 23 juni 2014 - 09:27:16
Citaat van: F1fan2987 op 23 juni 2014 - 09:13:32
Citaat van: Jeroen op 23 juni 2014 - 06:15:47
Seizoen duurt nog heeeeeeel lang. Wel zou het een nadeel voor Lewis zijn als Merc zijn edge verlies t.
Inderdaad. Kan nog van alles gebeuren tussen die 2. En op deze manier boeit dominantie mij echt totaal niet. Rosberg en Hamilton zijn zeer aan elkaar gewaagd enige jammere is dat techinische mankementen nu het verschil hebben gemaakt.

Als ze binnen de 10 punten van elkaar blijven straks, word de laatste race extra spannend. Ik vraag me af hoe lang Mercedes ook door gaat met ontwikkelen van de auto, gezien de titel strijd onderling is en de meeste teams toch de focus gaan verleggen naar volgend jaar.

Ik denk dat ze doorontwikkelen tot het einde, aangezien de regels volgend jaar vergelijkbaar zijn.
Ja ik heb eigenlijk echt geen idee, vandaar mijn vraag. Is er dan al bekend wat er veranderd?

Hamilton#44

Ik denk helaas voor mij dat Rosberg gaat winnen, Hamilton heeft wel 4 races op rij gewonnen maar Rosberg zat altijd dicht achter hem. Hamilton is wat te agressief de laatste races helaas.
constantheid is de sleutel dit jaar denk ik en daar is Rosberg op dit moment beter in.
Rosberg kan een race uitvallen en dan nog staat hij voor als Hamilton wint. En ik denk dat Hamilton ook nog wel een keer uitvalt.  ???

Figge

Ik heb helaas niets kunnen zien van de race dit weekend. Maar de uitslag speelt wel duidelijk in het vooral mentale voordeel voor Rosberg. Rosberg komt op mij over als de slimste van de 2. Lewis kan maar één ding doen. En dat is dominant harder gaan rijden dan Nico. Zn probleem is alleen dat hij niet zoveel sneller is als Rosberg, als hij dat überhaupt nog is momenteel. Het lijkt er op dat Nico het beter is in het psychologische aspect van het team duel. Op rijderskwaliteiten wordt deze strijd niet meer gewonnen. Lewis zal met andere acties moeten komen.

Perton

Volgens mij had ik na Canada beredeneerd dat Hamilton iets van 8 punten ofzo voor zou liggen zonder zijn pech, dan zou dat na dit weekend dus 1 punt zijn geweest (fouten in de kwalificatie zijn uiteraard geen pech). Wat dat betreft kan ik als fan niet anders concluderen dat die twee echt aan elkaar gewaagd zijn. Wie kampioen wordt, zal dat wel terecht zijn. Voor de statistiekboeken hoop ik natuurlijk dat Hamilton dan maar wat kan profiteren van die dubbele puntenregel, maar iedereen weet hoe ik daarover denk (en zo nee: ik vind het een belachelijk uitgevoerd idee), dus als Hamilton dan op die manier kampioen wordt, zou dat mij ook niet heel veel blijdschap geven. Een beetje zoals die analisten er na Nederland - Australië bijzaten, dat idee.

Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 23 juni 2014 - 11:22:49
Ik denk helaas voor mij dat Rosberg gaat winnen, Hamilton heeft wel 4 races op rij gewonnen maar Rosberg zat altijd dicht achter hem. Hamilton is wat te agressief de laatste races helaas.
constantheid is de sleutel dit jaar denk ik en daar is Rosberg op dit moment beter in.
Rosberg kan een race uitvallen en dan nog staat hij voor als Hamilton wint. En ik denk dat Hamilton ook nog wel een keer uitvalt.  ???

Gisteren reed Hamilton echter solide. Rosberg moest tot het uiterste gaan om Lewis voor te blijven. Ook ik voorspel een nek aan nek race.

0634


Jozef

Niet echt in het kampioenschap op dit moment. :(

0634

True, maar dat komt door de pech van Lewis. Dat kan Nico ook overkomen. Zolang ze zo dicht op elkaar zitten in de race, kan het nog alle kanten op. Ik vind 29 punten nog niet dramatisch.

Bovendien pakt Lewis er sowieso 7 terug op Silverstone. Daar moet ie toch gewoon winnen, denk ik.

Perton

Dachten we ook van Canada