Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2014 - 09:17:27
Citaat van: robbert op 25 mei 2014 - 08:11:26
ja inderdaad, hij rijdt natuurlijk nu ook onder druk door de psychologische oorlog van Hamilton
Klopt. Daar is Lewis de afgelopen tijd wel een beetje mee bezig. 'Ik moet Rosberg vernederen',  'ik ben gretiger dan hij', dat soort dingen. Hij is openlijk met Rosberg bezig en zet de boel op scherp. Prachtig. Nu dit incident erbij en een potentieel saai WK is ineens een stuk interessanter ;).
Ik weet overigens niet wat ik daar van moet denken. Die psychologische oorlog voering. Vettel, Alonso en Webber waren daar ook bedreven in. Rosberg en Kimi zijn daar te nuchter voor imo. Nou ja Kimi nuchter? Maar bij Kimi heb ik altijd het idee dat het hem niet boeit, hij doet zijn ding wel en Rosberg is aardige nette coureur. Totaal tegen overgetelde van zijn vader, maar allebei goede coureurs.

Any hoe, Het plaatje van Enzo 2 dagen geleden zegt genoeg, Prost zorgt wel voor controverse tussen de 2.  ;D

Kootje

Kweenie gestemd.

Hoewel het hele incident bij mij direct de gedachte aan 'n slimmere variant van 'n Schumachertje deed denken, kan ik me idd maar moeilijk voorstellen dat juist Nico hiertoe in staat is. Dus ... kweenie. ???

0634

O, ik heb overigens op nee gestemd. Hoewel ik niks uitsluit, kan ik het me dusdanig slecht voorstellen dat ik eigenlijk zonder heel veel twijfel meen dat hij het niet express deed.

Wat overigens direct inhoudt dat hij dan dus andermaal een klein foutje maakte, wat aangeeft dat hij op de toppen van zijn kunnen rijdt om Lewis bij te houden en daardoor teveel kleine momentjes heeft.

janke

Als dat zo was nou en, vind ik? Lewis had in de race totaal niks te makken.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Klopt. In de race heeft Rosberg geen fout gemaakt, maar dat wist ik bij het typen van de vorige post nog niet he ;).

Wings



Toch wel grappig dat Mika ook moeite heeft om 'nee' te zeggen als de mannen vragen of hij niet het zelfde zou doen. En een hoop mensen lachen en vinden van wel.

Tuesday

#66
Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 23:10:24


Toch wel grappig dat Mika ook moeite heeft om 'nee' te zeggen als de mannen vragen of hij niet het zelfde zou doen. En een hoop mensen lachen en vinden van wel.
nou, hij krijgt vooral geen tijd om iets te zeggen. Later wel en da's toch vrij duidelijk.

Edit: je merkt ook aan alles dat mensen vooral het vuurtje willen opstoken, terwijl de verontwaardiging in 2006 in mijn ogen toch een stuk oprechter was.

Kootje

Citaat van: janke op 25 mei 2014 - 19:51:39
Als dat zo was nou en, vind ik? Lewis had in de race totaal niks te makken.

Mwah ... tot aan het "vuiltje" zat hij continu binnen, en maximaal íets meer dan, 'n seconde. Rosberg moest echt tot het uiterste gaan om hem voor te blijven. Dat hij (nog) geen aanval plaatste wil niet zeggen dat hij niets in de race in te brengen had.


Citaat van: Jeroen op 25 mei 2014 - 20:12:09
Klopt. In de race heeft Rosberg geen fout gemaakt, maar dat wist ik bij het typen van de vorige post nog niet he ;).

Toch wel.

Misschien wel meer dan een, maar we hebben er slechts een in beeld gekregen. Op hetzelfde punt waar hij zich tijdens de kwalificatie verremde, deed hij dat nu weer. De afloop was alleen niet fataal en dit keer was het z'n andere wiel dat blokkeerde. Door dat laatste is bij mij de twijfel wel toegenomen of het niet toch 'n Schumachertje was dat hij 'n dag eerder deed. Ik heb iig al heel vaak gezien dat men bij één en dezelfde bocht meermaals 'n voorwiel blokkeert, maar nog nooit dat dit dan de ene keer links en de andere keer rechts is.

FolkertE

Ik moet toch bekennen dat ik minder en minder geloof in de "onschuld" van Rosberg en dat hij het misschien nog wel eens met opzet heeft gedaan.
Zo lief is Rosberg kennelijk niet en gaat het sinds Bahrein al stroef tussen de 2. Het zou wel eens een briljant bedachte uitvoering kunnen zijn.

Dus ik stem het zou kunnen.

Perton

Citaat van: Kootje op 26 mei 2014 - 10:23:49
Misschien wel meer dan een, maar we hebben er slechts een in beeld gekregen. Op hetzelfde punt waar hij zich tijdens de kwalificatie verremde, deed hij dat nu weer. De afloop was alleen niet fataal en dit keer was het z'n andere wiel dat blokkeerde. Door dat laatste is bij mij de twijfel wel toegenomen of het niet toch 'n Schumachertje was dat hij 'n dag eerder deed. Ik heb iig al heel vaak gezien dat men bij één en dezelfde bocht meermaals 'n voorwiel blokkeert, maar nog nooit dat dit dan de ene keer links en de andere keer rechts is.
Kan het niet zo zijn dat hij net een andere lijn reed over een hobbel daar / over een andere hobbel reed en dat het daarom een ander wiel was?

Kootje

Kan, daarom twijfel ik ook nog steeds of het al dan niet bewust was. Het viel me alleen wel op dat er ineens 'n ander voorwiel blokkeerde en ik dat eigenlijk nooit eerder gezien heb in dezelfde bocht.

Maikel0230

Het zal voor altijd een twijfelgeval blijven, zoveel is duidelijk.

Het wordt wachten totdat iemand in zijn memoires uit de biecht klapt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Uiteindelijk weet alleen Nico het..... ;)
Wat ik triest vind zijn de verwijten en Trieste uitingen op Facebook en Twitter... Als gezegd wordt dat Lewis een racist is en Nico een Nazi... Pff dat noemt zich F1fan...

Wings

Citaat van: Perton op 26 mei 2014 - 14:56:21
Citaat van: Kootje op 26 mei 2014 - 10:23:49
Misschien wel meer dan een, maar we hebben er slechts een in beeld gekregen. Op hetzelfde punt waar hij zich tijdens de kwalificatie verremde, deed hij dat nu weer. De afloop was alleen niet fataal en dit keer was het z'n andere wiel dat blokkeerde. Door dat laatste is bij mij de twijfel wel toegenomen of het niet toch 'n Schumachertje was dat hij 'n dag eerder deed. Ik heb iig al heel vaak gezien dat men bij één en dezelfde bocht meermaals 'n voorwiel blokkeert, maar nog nooit dat dit dan de ene keer links en de andere keer rechts is.
Kan het niet zo zijn dat hij net een andere lijn reed over een hobbel daar / over een andere hobbel reed en dat het daarom een ander wiel was?

Lijkt me stug. De bocht loopt iets af naar buiten. Dus als je je rempunt mist en blokkeert verwacht je dat het buitenste wiel blokkeert. Dat zag je dan ook continue gebeuren. Alleen op zaterdag even niet...

Enzo

Citaat van: Gerard op 26 mei 2014 - 20:36:14
Uiteindelijk weet alleen Nico het..... ;)
Wat ik triest vind zijn de verwijten en Trieste uitingen op Facebook en Twitter... Als gezegd wordt dat Lewis een racist is en Nico een Nazi... Pff dat noemt zich F1fan...

Ja, echt te triest voor woorden wat sommige er wel niet bij betrekken.
Lekker veilig blaten in de digitale anonimiteit...