Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:24:04
Citaat van: gloudiesaurus op 25 mei 2014 - 16:23:19
Precies... kan nog leuk worden later dit jaar  ;)
Overigens kan het best dat er een vuiltje in het oog van Hamilton zat. Maar denk toch dat zijn banden gewoon op waren waardoor hij ineens zoveel tijd verloor op Rosberg.
Verschillende mensen roepen dat zijn oog rood was. Hoe verklaar je dat dan?

Ik zeg ook niet dat het niet zo was.
Maar of hij het nu wel of niet had , het had weinig uitgemaakt. Rosberg had hij toch nog meer ingehaald...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

O, zo. Ik las je post even verkeerd, ik dacht dat je het bedoelde alsof het wat onzin was van Hamilton. Excuses.

Ja, Hamilton had deze race nooit gewonnen, dat werd me in de eerste tien ronden wel duidelijk toen Hamilton het tempo van Rosberg maar bleef volgen.

gloudiesaurus

Precies en Ricciardio pakte Hamilton ook niet meer.
Dus daarom maakt het weinig uit  :)

Jammer van Raikkonen trouwens. Hij leek op weg naar het podium.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

"We're not friends."

Juist, Lewis. Je kan het ook overdrijven allemaal.

Wings

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:24:04
Citaat van: gloudiesaurus op 25 mei 2014 - 16:23:19
Precies... kan nog leuk worden later dit jaar  ;)
Overigens kan het best dat er een vuiltje in het oog van Hamilton zat. Maar denk toch dat zijn banden gewoon op waren waardoor hij ineens zoveel tijd verloor op Rosberg.
Verschillende mensen roepen dat zijn oog rood was. Hoe verklaar je dat dan?

Wrijven.

Perton

Dan had ie dat tijdens de race moeten doen om met een rood oog uit te stappen. Lijkt mij lastig.

Arthur

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:24:04
Citaat van: gloudiesaurus op 25 mei 2014 - 16:23:19
Precies... kan nog leuk worden later dit jaar  ;)
Overigens kan het best dat er een vuiltje in het oog van Hamilton zat. Maar denk toch dat zijn banden gewoon op waren waardoor hij ineens zoveel tijd verloor op Rosberg.
Verschillende mensen roepen dat zijn oog rood was. Hoe verklaar je dat dan?

Make up?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:50:19
Dan had ie dat tijdens de race moeten doen om met een rood oog uit te stappen. Lijkt mij lastig.

Geen idee. Hamilton is niet continue in beeld geweest. Verder zal het ook allemaal wel. Iets in het oog of last van banden, meer zat er vandaag niet in voor Lewis. De manier waarop hij er mee omging is discutabel. Ik begrijp dat hij geen vreugdesprongen maakt maar zijn teamgenoot en team feliciteren met het succes is wel iets wat mag in deze situatie. Het is niet zo dat Hamilton benadeeld is of Rosberg hem op oneerlijke wijze versloeg. Maar ook dat moet Lewis zelf weten. Ik hoop dat hij niet te hard tegen een holle boomstam gaat trappen...

Franky R.

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 17:11:13
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:50:19
Dan had ie dat tijdens de race moeten doen om met een rood oog uit te stappen. Lijkt mij lastig.

Geen idee. Hamilton is niet continue in beeld geweest. Verder zal het ook allemaal wel. Iets in het oog of last van banden, meer zat er vandaag niet in voor Lewis. De manier waarop hij er mee omging is discutabel. Ik begrijp dat hij geen vreugdesprongen maakt maar zijn teamgenoot en team feliciteren met het succes is wel iets wat mag in deze situatie. Het is niet zo dat Hamilton benadeeld is of Rosberg hem op oneerlijke wijze versloeg. Maar ook dat moet Lewis zelf weten. Ik hoop dat hij niet te hard tegen een holle boomstam gaat trappen...


Juist dat kan het zijn...Hamilton KAN denken dat Rosberg op zaterdag opzettelijk geel veroorzaakte...Moet Lewis zelf weten, maar hij verspilt dan energie aan zaken die niet meer kunnen worden veranderd....IMHO

Perton

Klopt, dat moet ie gewoon achter zich laten. Maar zoals ik al zei, de kritiek dat hij Rosberg nu niet feliciteert vind ik wat frappant, aangezien die kritiek in Spanje uitbleef toen Rosberg zich hetzelfde gedroeg. Of ik moet de felicitatie daar gemist hebben, dat kan ook.

Franky R.

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 17:19:00
Klopt, dat moet ie gewoon achter zich laten. Maar zoals ik al zei, de kritiek dat hij Rosberg nu niet feliciteert vind ik wat frappant, aangezien die kritiek in Spanje uitbleef toen Rosberg zich hetzelfde gedroeg. Of ik moet de felicitatie daar gemist hebben, dat kan ook.


Rosberg zou iets meer krediet hebben? Vanwege zijn reactie in Bahrein? Maar ik heb ze elkaar niet zien feliciteren in Spanje...

Wings

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 17:19:00
Klopt, dat moet ie gewoon achter zich laten. Maar zoals ik al zei, de kritiek dat hij Rosberg nu niet feliciteert vind ik wat frappant, aangezien die kritiek in Spanje uitbleef toen Rosberg zich hetzelfde gedroeg. Of ik moet de felicitatie daar gemist hebben, dat kan ook.

Andersom geldt natuurlijk het zelfde. Wees niet bang. Maar dit weekend was Hamilton de huilbaby Perton.

FolkertE

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 17:24:40
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 17:19:00
Klopt, dat moet ie gewoon achter zich laten. Maar zoals ik al zei, de kritiek dat hij Rosberg nu niet feliciteert vind ik wat frappant, aangezien die kritiek in Spanje uitbleef toen Rosberg zich hetzelfde gedroeg. Of ik moet de felicitatie daar gemist hebben, dat kan ook.

Andersom geldt natuurlijk het zelfde. Wees niet bang. Maar dit weekend was Hamilton de huilbaby Perton.
Huilbaby vind ik wat te vergaan, slechts oprecht gefrustreerd/teleurgesteld. Mijn collega's kan ik op sommige momenten ook erg moelijk verdragen en moet ik moeite doen om blij te zijn voor hun promoties, zelfs als ik vind dat het onterecht is.

Wings

Natuurlijk is het overdreven maar vind het leuk om de 'fanbois' te plagen. Dus vind ik Hamilton de pamper van het weekend.

Perton

Citaat van: Franky R. op 25 mei 2014 - 17:22:40
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 17:19:00
Klopt, dat moet ie gewoon achter zich laten. Maar zoals ik al zei, de kritiek dat hij Rosberg nu niet feliciteert vind ik wat frappant, aangezien die kritiek in Spanje uitbleef toen Rosberg zich hetzelfde gedroeg. Of ik moet de felicitatie daar gemist hebben, dat kan ook.


Rosberg zou iets meer krediet hebben? Vanwege zijn reactie in Bahrein? Maar ik heb ze elkaar niet zien feliciteren in Spanje...
Dat is het inderdaad, Rosberg heeft meer krediet, omdat ie zo'n wonderlijk ideale schoonzoon is. Hamilton is een wat controversiƫler figuur.