Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Perton

Oja, laat duidelijk zijn dat ik het ook aanstellerij vind van Hamilton, maar de vergelijking met Bahrein vind ik raar als ze in Spanje ook al heel awkward waren.

FolkertE

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 15:40:19
Ok dan!

Citaat van: F1fan2987 op 25 mei 2014 - 15:34:20Het zit Raikkonen echt niet mee dit jaar. Al weer aan gereden door een andere rijder.

Zo ervaart en projecteert Ferrari dat ja. Maar heb nog geen beelden gezien.

CitaatBaal enorm, had eindelijk een argument tegen Wings, maar dat valt nu redelijk in duigen.  :-[ :'(

Dus 5 races tellen niet maar 1 dagsucces wel?
Mijn opmerking was sarcastisch. Niks negatiefs bedoelt.

Flying A

leuke laatste 10 ronde. Jammer dat er iets gebeurde met LH. Maar the game is on...

Wings

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:04:03
Oja, laat duidelijk zijn dat ik het ook aanstellerij vind van Hamilton, maar de vergelijking met Bahrein vind ik raar als ze in Spanje ook al heel awkward waren.

Awkward? WTF?

Franky R.

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 16:08:58
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:04:03
Oja, laat duidelijk zijn dat ik het ook aanstellerij vind van Hamilton, maar de vergelijking met Bahrein vind ik raar als ze in Spanje ook al heel awkward waren.

Awkward? WTF?


Da's Engels, joh....net als WTF trouwens... :P

Flying A


gloudiesaurus

Leuke race hoor!
Een van de beste races in Monaco die ik heb gezien.
Mooie overwinning voor Rosberg.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 16:08:58
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:04:03
Oja, laat duidelijk zijn dat ik het ook aanstellerij vind van Hamilton, maar de vergelijking met Bahrein vind ik raar als ze in Spanje ook al heel awkward waren.

Awkward? WTF?
Vond je niet dan? Ze spraken geen woord met elkaar voor ze het podium op gingen.

Franky R.

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:19:15
Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 16:08:58
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:04:03
Oja, laat duidelijk zijn dat ik het ook aanstellerij vind van Hamilton, maar de vergelijking met Bahrein vind ik raar als ze in Spanje ook al heel awkward waren.

Awkward? WTF?
Vond je niet dan? Ze spraken geen woord met elkaar voor ze het podium op gingen.


Accoord, maar dat is niet voor het eerst tussen die twee

Wings

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:19:15
Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 16:08:58
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:04:03
Oja, laat duidelijk zijn dat ik het ook aanstellerij vind van Hamilton, maar de vergelijking met Bahrein vind ik raar als ze in Spanje ook al heel awkward waren.

Awkward? WTF?
Vond je niet dan? Ze spraken geen woord met elkaar voor ze het podium op gingen.

Geen idee. Ik ken het woord niet.

gloudiesaurus

Precies... kan nog leuk worden later dit jaar  ;)
Overigens kan het best dat er een vuiltje in het oog van Hamilton zat. Maar denk toch dat zijn banden gewoon op waren waardoor hij ineens zoveel tijd verloor op Rosberg.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Beetje raar wat Wolff zegt. Ik ben het volledig met hem eens dat het niet 100% aan de coureur is om te bepalen wanneer hij binnenkomt en ik ben het volledig met hem eens dat de voorste coureur eerste keus heeft (dat hebben we immers al in Bahrein en Spanje gezien waar Rosberg op de alternatieve strategie werd gezegd).

Maar als de voorste coureur niet binnenkomt in anticipatie van een SC, dan moet de tweede coureur dat toch gewoon kunnen? En Wolff zegt nu dat dat niet had gekund, omdat de voorste coureur eerste keus had.

Laat duidelijk zijn dat ik nergens wil beweren dat Mercedes een verkeerde beslissing heeft genomen vandaag, maar ik vind de argumentatie van Wolff wel raar.

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 25 mei 2014 - 16:23:19
Precies... kan nog leuk worden later dit jaar  ;)
Overigens kan het best dat er een vuiltje in het oog van Hamilton zat. Maar denk toch dat zijn banden gewoon op waren waardoor hij ineens zoveel tijd verloor op Rosberg.
Verschillende mensen roepen dat zijn oog rood was. Hoe verklaar je dat dan?

Perton

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 16:22:52
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:19:15
Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 16:08:58
Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:04:03
Oja, laat duidelijk zijn dat ik het ook aanstellerij vind van Hamilton, maar de vergelijking met Bahrein vind ik raar als ze in Spanje ook al heel awkward waren.

Awkward? WTF?
Vond je niet dan? Ze spraken geen woord met elkaar voor ze het podium op gingen.

Geen idee. Ik ken het woord niet.
O. Ja, ik ken er ook geen Nederlandse vertaling voor. Maar "ongemakkelijk" komt er het dichtst bij in de buurt.

Wings