Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Perton

Hamilton is niet binnengekomen, dus hij faket zijn problemen met zijn ogen, zodat ie straks kan zeggen dat hij daardoor niet heeft gewonnen. Ben benieuwd hoeveel mensen dit gaan verzinnen :P

Hoe die nu over de radio doet, vind ik trouwens wél een beetje gek. Zeg dan zelf direct dat je Rosberg in plaats van Ricciardo bedoelt.

Wings

Ben benieuwd wat de race ons nog gaat brengen. Ik voorzie een leuk einde.

Perton

Bwhahaha en terwijl ik dat typ, post een kennis van me dat oprecht op Twitter.

Wings

Overigens vind ik de straf voor Bianchi ietwat lullig.

Wings

Ik vraag me af welk oog Hamilton het probleem heeft. Als dat het linker oog is zou ik rechts aanvallen als ik Ricciardo was. Wat wel kan is dat Hamilton jokt en zegt dat het links is terwijl hij rechts problemen heeft. In dat geval kan hij de aanval pareren.


Wings


Franky R.

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 15:46:42
Ik vraag me af welk oog Hamilton het probleem heeft. Als dat het linker oog is zou ik rechts aanvallen als ik Ricciardo was. Wat wel kan is dat Hamilton jokt en zegt dat het links is terwijl hij rechts problemen heeft. In dat geval kan hij de aanval pareren.
;D ;D ;D

Wings

Hoe komt Mol erbij dat Bianchi nog 5 seconden krijgt? Hij is toch binnen geweest? Volgens mij twee keer zelfs.

Perton

Mol heeft gewoon gelijk hoor.

Bianchi had zijn straf, deed die tijdens safety car, maar dat mag blijkbaar niet, dus kreeg hij een nieuwe straf van vijf seconden. En de reglementen schrijven voor dat die dan gewoon bij je racetijd worden opgeteld als je geen pitstops meer hoeft te maken.

Als Bianchi een tweede keer was gestopt, was ie nooit als 8e over de finish gekomen.

Wings

Volgens mij is hij toch twee keer binnen geweest voor zijn straf? Anyway, volgens mij wordt hij dan als negende geclassificeerd. En ik vind Hamilton nu toch wel onsportief. Toen Hamilton Rosberg zowat van de baan drukte was Rosberg oprecht blij voor Lewis. Andersom nu niet. Had wel gehoopt dat Hamilton nu gewoon blij kon zijn en het hoofdstuk zou afsluiten.

Perton

Hamilton en Rosberg zijn echt zo romantisch de laatste paar races <3. Zo verliefd dat ze geen woord kunnen uitbrengen. Dát is echte liefde, wanneer je ook stil kunt zijn als je samen bent.

Perton

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 15:59:21
Volgens mij is hij toch twee keer binnen geweest voor zijn straf? Anyway, volgens mij wordt hij dan als negende geclassificeerd. En ik vind Hamilton nu toch wel onsportief. Toen Hamilton Rosberg zowat van de baan drukte was Rosberg oprecht blij voor Lewis. Andersom nu niet. Had wel gehoopt dat Hamilton nu gewoon blij kon zijn en het hoofdstuk zou afsluiten.
Ja in Bahrein was Rosberg sportief, maar in Spanje negeerden die twee elkaar ook compleet. Nu ga ik niet beweren dat het Rosberg zijn schuld was daar, maar om Monaco met Bahrein te vergelijken vind ik wat gemakkelijk, als er een veel recenter voorbeeld is waarbij Hamilton Rosberg versloeg en ze toen ook niet met elkaar spraken.

En wanneer zou Bianchi dan voor zijn tweede keer binnengekomen moeten zijn? Is niet gebeurd.

Franky R.

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 15:59:21
Volgens mij is hij toch twee keer binnen geweest voor zijn straf? Anyway, volgens mij wordt hij dan als negende geclassificeerd. En ik vind Hamilton nu toch wel onsportief. Toen Hamilton Rosberg zowat van de baan drukte was Rosberg oprecht blij voor Lewis. Andersom nu niet. Had wel gehoopt dat Hamilton nu gewoon blij kon zijn en het hoofdstuk zou afsluiten.


Hamilton is Rosberg niet, en andersom...Maar Hamilton idd. wat minder kiezelig doen...

Wings

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 16:01:02
En wanneer zou Bianchi dan voor zijn tweede keer binnengekomen moeten zijn? Is niet gebeurd.

Ik heb de call gezien in de eindfase en zag een Marussia op soft naar buiten rijden. Dus heb aangenomen dat het Bianchi was. Toegegeven, op dat moment gebeurde van alles dus zou me zomaar kunnen vergissen.