Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Perton

Nuja het is maar drie punten verschil, dus het is voor het kampioenschap om het even wie wint denk ik. Naja dan is zege voor Rosberg natuurlijk wat beter, want dan blijft het (uitgaande van tweede plek voor Hamilton) bij vier punten verschil en anders 10.

Ik denk dat Rosberg em wel wint, en een van de Red Bulls Hamilton passeert bij de pitstops. Gebeurde dat vorig jaar niet ook al?

Perton

Citaat van: Gerard op 25 mei 2014 - 13:55:18
Nou mensen, het gaat bijna beginnen... Veel plezier!! Ik hoop fat het een eerlijke race wordt  Zonder teamorders of smerige spelletjes   :)
Geen teamorders lijkt me een illusie in Monaco. Ben alleen benieuwd of Mercedes-coureurs ze gaan opvolgen als ze komen.


FolkertE

Citaat van: Gerard op 25 mei 2014 - 13:55:18
Nou mensen, het gaat bijna beginnen... Veel plezier!! Ik hoop fat het een eerlijke race wordt  Zonder teamorders of smerige spelletjes   :)
Inderdaad, al vrees ik een onbesuisde Hamilton. Geniet er van mensen. Ik neem er een biertje bij.

Perton


Perton

Ah, Vettel realiseert zich eventjes te laat dat de wereld meeluistert via de radio en past zijn boodschap aan. :)

Wings

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 14:11:34
Ah, Vettel realiseert zich eventjes te laat dat de wereld meeluistert via de radio en past zijn boodschap aan. :)

O? Wat mis ik?

Perton

Hij begon op de radio (en vergeef me dat ik de exacte woorden niet weet), Behoorlijk geïrriteerd "Come on guys, what is this.... (even stil, en daarna veel rustiger)... I know you're trying everything you can.."

Daar is natuurlijk helemaal niks aan de hand, maar kwam wel geinig over, vond ik zelf, alsof hij zich echt bedacht dat ie niet negatief moet zijn over een openbaar radiosignaal.

Verder is Sutil mijn man of the race wegens inhalen.

Wings

O oké. Zo goed heb ik niet opgelet. Hoorde wel dat Vettel riep dat het weinig zin had om door te gaan.

Perton

Had het inderdaad ook niet.

Inhaalactie 2 voor Sutil. Go Adrian!

Wings


Sphinx

Vergne laat de kijkers even zien hoe een goede unsafe release eruit ziet
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai


FolkertE

Waarom moest Kimi naar binnen? Lekke band of langzaam leeg lopend? Hij ging gewoon zo goed.

@Sabai: En Vettel dan? Waarom is Hamilton een jankert? Beetje overdreven reactie imo. Zeker als je niks zegt over Vettel....

Perton

Citaat van: Sabai op 25 mei 2014 - 14:44:09
Wat een jankert die Hamilton.
Wow, een discussie voeren over een tactische beslissing terwijl iedereen mijlenver zag aankomen dat er een safety car zou komen is janken? Gefrustreerd dat Vettel weer een moeilijke race heeft?