Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2014 - 16:33:11
Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 16:30:15
Citaat van: Tuesday op 24 mei 2014 - 16:28:36
Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 16:21:27
Maurice Hamilton ‏@MauriceHamilton  57 min
HAM: I was on pole lap. Doesn't really matter now. I should have done it early.

Dat komt uit het Sky interview. Natuurlijk kan je het interpreteren als "Het was de ronde waarin ik voor pole moest gaan", maar gezien alle lichaamstaal denk ik niet dat hij het zo bedoelde.


En wat ik met mijn opmerking over Sky bedoelde was d e eerste zin van Terminator, niet het zwaaien met geel. Ik had beter moeten citeren.
ok, ik hoorde toch echt wat anders, maar goed, zal het later vandaag nog eens terug kijken.

Heb hetzelfde als Perton begrepen. Hij zei dat hij met z'n pole lap bezig was en deed het doen overkomen alsof hij dat ook makkelijk gehaald had als....
ok, zou kunnen en zou misschien ook logischer zijn. Maar ik kom er later nog op terug, wil het toch eerst nog ff terug zien ;)
jullie hebben idd gelijk, gelukkig maar, want ik begreep het al niet helemaal.

Maikel0230

Ik ga me niet uitlaten of dat Rosberg bewust dat foutje heeft gemaakt of niet, dat laat ik aan de stewards over.

Dat achteruitrijden lijkt me misschien wel een beetje stout maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat het in de aard van Nico Rosberg ligt om zoiets te doen. Hij is toch geen coureur met sluwe streken. Kan een strijd om een kampioenschap echt het slechtste in iemand naar boven halen?

In ieder geval ben ik het met de meeste mensen hier eens, de reacties van Hamilton na de kwalificatie zijn een beetje kinderachtig. Zoiets probeer je intern te bespreken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 24 mei 2014 - 16:55:19Kan een strijd om een kampioenschap echt het slechtste in iemand naar boven halen?
Ja, denk ik wel. Wat een antwoord in zijn algemeenheid is, niet over Rosberg specifiek.

Perton

Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 15:55:49
Begrijp dat Rosberg lachend uit de stewards is gelopen en Hamilton onvindbaar is. Als dit een voorbode is op de uitspraak zit Nico gebakken.
Autosport schrijft (20 minuten geleden, maar in ieder geval na jouw post ;)) dat Mercedes überhaupt nog niet bij de stewards is geweest, dus ik denk dat dit een wild internetverhaal is.

Enzo

Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 17:12:01
Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 15:55:49
Begrijp dat Rosberg lachend uit de stewards is gelopen en Hamilton onvindbaar is. Als dit een voorbode is op de uitspraak zit Nico gebakken.
Autosport schrijft (20 minuten geleden, maar in ieder geval na jouw post ;)) dat Mercedes überhaupt nog niet bij de stewards is geweest, dus ik denk dat dit een wild internetverhaal is.

Ted Kravitz riep iets dergelijks tijdens de nabeschouwing. Maar misschien interpreteerde ik het verkeerd, zou kunnen.

Tuesday

Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 17:13:51
Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 17:12:01
Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 15:55:49
Begrijp dat Rosberg lachend uit de stewards is gelopen en Hamilton onvindbaar is. Als dit een voorbode is op de uitspraak zit Nico gebakken.
Autosport schrijft (20 minuten geleden, maar in ieder geval na jouw post ;)) dat Mercedes überhaupt nog niet bij de stewards is geweest, dus ik denk dat dit een wild internetverhaal is.

Ted Kravitz riep iets dergelijks tijdens de nabeschouwing. Maar misschien interpreteerde ik het verkeerd, zou kunnen.
volgens mij ging dat over de debriefing

Enzo

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2014 - 17:20:40
Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 17:13:51
Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 17:12:01
Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 15:55:49
Begrijp dat Rosberg lachend uit de stewards is gelopen en Hamilton onvindbaar is. Als dit een voorbode is op de uitspraak zit Nico gebakken.
Autosport schrijft (20 minuten geleden, maar in ieder geval na jouw post ;)) dat Mercedes überhaupt nog niet bij de stewards is geweest, dus ik denk dat dit een wild internetverhaal is.

Ted Kravitz riep iets dergelijks tijdens de nabeschouwing. Maar misschien interpreteerde ik het verkeerd, zou kunnen.
volgens mij ging dat over de debriefing

Ah ok, dan was het niks.

Tuesday

Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 17:23:01
Citaat van: Tuesday op 24 mei 2014 - 17:20:40
Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 17:13:51
Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 17:12:01
Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 15:55:49
Begrijp dat Rosberg lachend uit de stewards is gelopen en Hamilton onvindbaar is. Als dit een voorbode is op de uitspraak zit Nico gebakken.
Autosport schrijft (20 minuten geleden, maar in ieder geval na jouw post ;)) dat Mercedes überhaupt nog niet bij de stewards is geweest, dus ik denk dat dit een wild internetverhaal is.

Ted Kravitz riep iets dergelijks tijdens de nabeschouwing. Maar misschien interpreteerde ik het verkeerd, zou kunnen.
volgens mij ging dat over de debriefing

Ah ok, dan was het niks.
dat zou ik niet zeggen ;)

robbert

Citaat van: Wallie op 24 mei 2014 - 15:46:52
Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 15:41:41
Former world champion Keke Rosberg, coincidentally the father of Schumacher's new Mercedes team mate Nico Rosberg, called him a "cheap cheat" and said he should retire from the sport immediately.
Bedankt!
Ben benieuwd wat Keke nu te zeggen heeft  ;)

ja ben ook eens benieuwd wat hij zou zeggen... Maar zoals velen denken, vind ik het wellicht ook niet iets dat rosberg met opzet gedaan heeft. Eerder een verstrooidheidsfoutje. We zullen het besluit van de stewards afwachten

Wings

Op een wel héél dankbaar moment op een plaats waar ook nog eens ruimte was. Deh dan! :D

Wings

Citaat van: Sabai op 24 mei 2014 - 16:38:31Ik vind de reactie van Lewis ook erg kinderachtig.Hij stond nog net niet te stampvoeten als een kleuter. Zijn reactie toont ook weer aan dat hij nog steeds niet veel veranderd is op het mentale vlak.

Ik begrijp die teleurstelling wel . Hamilton is (net als Vettel trouwens) vrij temperamentvol en besluit dan niet veel te zeggen waar Vettel nog wel eens over de boordradio gaat schreeuwen. Kinderachtig vind ik dat niet, de belangen zijn groot en mannen als Hamilton hebben honger en zijn gretig. Wat verwacht jij dan hoe hij reageert? Dat Hamilton een vreugdedans doet omdat hem een kans wordt ontnomen om voor de snelste tijd te gaan? Bovendien heeft hij niet geschoffeerd, Rosberg voor rotte vis uitgemaakt of de actie in twijfel getrokken. Dat hij niet veel te zeggen heeft en daar hypocriet een diplomatiek verhaal afsteekt vind ik prima. Soms zijn rijders net mensen...

Tuesday

Citaat van: Wings op 24 mei 2014 - 18:00:22
Op een wel héél dankbaar moment op een plaats waar ook nog eens ruimte was. Deh dan! :D
en die ruimte is daar niet voor niks. Hoe vaak hebben we dit niet gezien in Monaco??

Tuesday

Citaat van: Wings op 24 mei 2014 - 18:10:27
Citaat van: Sabai op 24 mei 2014 - 16:38:31Ik vind de reactie van Lewis ook erg kinderachtig.Hij stond nog net niet te stampvoeten als een kleuter. Zijn reactie toont ook weer aan dat hij nog steeds niet veel veranderd is op het mentale vlak.

Ik begrijp die teleurstelling wel . Hamilton is (net als Vettel trouwens) vrij temperamentvol en besluit dan niet veel te zeggen waar Vettel nog wel eens over de boordradio gaat schreeuwen. Kinderachtig vind ik dat niet, de belangen zijn groot en mannen als Hamilton hebben honger en zijn gretig. Wat verwacht jij dan hoe hij reageert? Dat Hamilton een vreugdedans doet omdat hem een kans wordt ontnomen om voor de snelste tijd te gaan? Bovendien heeft hij niet geschoffeerd, Rosberg voor rotte vis uitgemaakt of de actie in twijfel getrokken. Dat hij niet veel te zeggen heeft en daar hypocriet een diplomatiek verhaal afsteekt vind ik prima. Soms zijn rijders net mensen...
heeft hij de actie niet in twijfel getrokken?? absoluut wel... en ja, zelden vertoond in F1, dit soort kleutergedrag.

Wings

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2014 - 18:15:54
en die ruimte is daar niet voor niks. Hoe vaak hebben we dit niet gezien in Monaco??

I know. Maar had wel meteen zoiets van: What the fuck doet Rosberg daar? Zag er weird uit. Rare stuurbewegingen en ineens ankeren en linksaf de uitloopstrook op..... Van de ene kant kan ik mij niet voorstellen dat Rosberg zo sluw is maar onder druk kan een rijder in een splitsecond een beslissing maken die boven hem uitstijgt. Dat het nu onbedoeld wordt uitvergroot is een vervelende bijkomstigheid. Overigens kan ik het mij wel voorstellen want de kritiek op Rosberg neemt toe. Of kritiek, Rosberg wordt niet gezien als serieuze titelkandidaat die Hamilton eronder krijgt. Als Rosberg er dan voor staat en het dreigt alsnog spaak te lopen kan ik mij voorstellen dat een mens dan anders beslist dan hij normaal zou doen. Maar nogmaals, ik vond het wel raar uitzien en als ik de sites en fora lees wordt dat onderstreept. De wedstrijdleiding onderzoekt het natuurlijk niet omdat het uitzag als het missen van zijn rempunt.