Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Sabai


Perton

Ah Rosberg, probeert de pole op Schumachereske wijze te pakken zie ik. ;)

Sabai

Rosberg heeft een Schumachertje gedaan  ;D Alleen iets slimmer. Kijkennof hij ermee weg komt.

Perton

Ik ben natuurlijk gigantisch biased als Hamilton-fan, maar in de positie van Rosberg zou ik niet als een debiel gaan juichen als ik weet dat ik de pole deels heb behaald dankzij een gele vlag.

Voor de rest, gezien zijn wiel ook daadwerkelijk blokkeert, geloof ik wel dat het een echte fout was en het zeker geen trucje was.

Sabai

Maar je moest ook meteen aan Schumacher denken  ;). Lewis voelt zich flink genaaid aan zijn gezicht te zien.

rafael25

Ik ben voor sportiviteit. Als Hamilton dit had geflikt en hij zou een straf pakken dan is dat terecht. Hoop alleen dat iemand dit gaat onderzoeken. Zoniet maakt t niet uit. We pakken rosberg wel tijdens de race of anders tijdens de pit

Wallie

Citaat van: Sabai op 24 mei 2014 - 15:01:54
Rosberg heeft een Schumachertje gedaan  ;D Alleen iets slimmer. Kijkennof hij ermee weg komt.
Dit was ook mijn eerste gedachte ;D

De persco van Hamilton sprak boekdelen, volgens mij heeft ie maar 5 woorden gezegd ofzo haha.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Perton

We? Werk je voor Mercedes?

Anywayz, Hamilton zijn lichaamstaal sprak boekdelen in de persconferentie net... die is niet zo blij met Rosberg momenteel.

Perton

Haha prachtig, het interview van Hamilton met Sky is nog 10 keer beter dan de persconferentie.

Zoals gezegd, ik ben Hamilton-fan, maar hier kan ik toch wel heerlijk van genieten.

Hij zegt ook dat ie wel op weg was naar pole in die ene ronde.

Wallie

Het gaat een staartje krijgen:

Jon Noble @NobleF1
Nico Rosberg is under investigation for running off track on final lap in qualifying, bringing out yellows
2 minutes ago

Bron: Twitter http://twitter.com/NobleF1



Was vader Rosberg in 2006 niet helemaal over de zeik toen Schumacher hem in de Rascasse stil zette? Diskwalificatie, schorsen etc.
Of was dat iemand anders?
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Perton

Former world champion Keke Rosberg, coincidentally the father of Schumacher's new Mercedes team mate Nico Rosberg, called him a "cheap cheat" and said he should retire from the sport immediately.

rafael25


Enzo

Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 15:22:24
Haha prachtig, het interview van Hamilton met Sky is nog 10 keer beter dan de persconferentie.

Zoals gezegd, ik ben Hamilton-fan, maar hier kan ik toch wel heerlijk van genieten.

Hij zegt ook dat ie wel op weg was naar pole in die ene ronde.

Hoewel dat niet bleek uit de analyse van Sky, Rosberg was sneller tot het punt waar Hamilton van het gas moest.
Moet zeggen dat ik Hamilton weer typisch vond in zijn communicatie, echt alsof het kleine broertje z'n zin niet krijgt...

Wallie

Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 15:41:41
Former world champion Keke Rosberg, coincidentally the father of Schumacher's new Mercedes team mate Nico Rosberg, called him a "cheap cheat" and said he should retire from the sport immediately.
Bedankt!
Ben benieuwd wat Keke nu te zeggen heeft  ;)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Perton

@Enzo Ja, als ik een kans op pole zou missen door een gele vlag (even los van hoe die gele vlag tot stand is gekomen) zou ik ook over de zeik zijn.

Overigens interessant dat je Sky aanhaalt, want die zeiden bij hun analyse nog dat juist sector 2, waar Hamilton moest inhouden, de sector is waar Hamilton het hele weekend al veel tijd wint, dus dat Rosberg in de eerste sector sneller was zegt niet veel. Dan is het interessanter om te weten hoeveel hij sneller was in die eerste sector ten opzichte van eerdere ronden. Als dat in andere ronden bij wijze van spreken telkens 2 tienden was geweest en nu maar 1 tiende (ik verzin even wat) is het geen gekke gedachte dat Hamilton inder op weg naar pole was. Waarmee ik overigens niet wil beweren dat hij dat ook daadwerkelijk was, ik heb verder geen idee.

Verder over een eventuele straf: tenzij het 100% aantoonbaar is dat het expres was, zou ik een straf onnodig vinden.