Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Jozef op 22 mei 2014 - 16:22:22
Ik was vroeger geen fan van Monaco maar ik ben eigenlijk bijgedraaid, Monaco hoort er gewoon bij. Het is ontstaan als de ultieme glamour: grand-prixracen is ontstaan als rijkeluisport en in Monaco kon je laten zien dat je écht je auto en het asfalt de baas was. De prestige, de glamour, dat was vroeger waar de F1 zowat om draaide en ik vind het mooi om dat 1 keer per jaar (nu eigenlijk 2 met Singapore erbij) terug te zien.
samen met Spa, Monza en de seizoensopener toch echt wel een weekend waar ik elk jaar weer naar uitkijk. Ok, de race is niet altijd geweldig, maar overall is het altijd meer dan de moeite waard. Neem nou alleen al vandaag, dat Lewis terwijl de training al begonnen is nog ff aan komt varen met een bootje. En sowieso, iedereen die wel eens op vakantie is geweest in Zuid Frankrijk en een bezoek heeft gebracht aan Monaco moet hier toch gewoon van genieten. Daarnaast, verandering van spijs doet eten, dus is dit gewoon een welkome afwisseling.

robbert

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2014 - 22:37:16
Robbert: Je bent in mijn ogen overdreven negatief over Ferrari, dat mag jij zeggen, maar daar mag dan iemand anders ook weer wat van zeggen. In ieder geval: geen enkel probleem met jou. Vooral lekker blijven posten hier :).

ja, dat lijkt mss zo, en als dat zo overkomt, mijn excuses. Maar ik begrijp niet dat als men negatief is over de races, dat daar niks over gezegd word. Maar ik heb de indruk dat ik wel wat gefiseerd word door sommige.

Daarom nogmaals mijn excuses, want ik voel mij er niet goed bij, bij heel de situatie... :(

Perton

Citaat van: robbert op 22 mei 2014 - 21:53:31
Citaat van: Perton op 22 mei 2014 - 21:44:28
Als daadwerkelijk 'alles' wat je zegt verkeerd opgevat wordt door 'de meesten', zou ik toch es na gaan denken over mijn manier van posten in jouw situatie.

ok, dan wil ik mijn excuses aanbieden door mijn gedrag hier op het forum. Ik zal proberen mijn manier van posten aan te passen om hier minder ruzie te hebben.
Ik vind het ook jammer dat ik meestal word terecht gewezen op hetgeen ik post. Ik dacht dat mijn mening niet verkeerd kon aankomen bij de andere forummers hier. Daarom hoop ik dat ik hier nog altijd welkom ben op het forum, want ruzie is het laatste wat ik wil.

Daarom mijn spijt daarover
O ik heb ook verder amper last van je posts hoor, dus zie het van mij niet als aanval of kritiek. Maar als je daadwerkelijk het gevoel krijgt dat jouw posts keer op keer verkeerd geïnterpreteerd worden, is het geen gek idee om ze nog eens na te lezen voor je op Verzenden klikt. Ik bedoelde mijn post dus als opbouwend advies, al kwam het er misschien wat lomp uit zo in één zin.

0634

Citaat van: robbert op 22 mei 2014 - 23:42:52
Citaat van: Jeroen op 22 mei 2014 - 22:37:16
Robbert: Je bent in mijn ogen overdreven negatief over Ferrari, dat mag jij zeggen, maar daar mag dan iemand anders ook weer wat van zeggen. In ieder geval: geen enkel probleem met jou. Vooral lekker blijven posten hier :).

ja, dat lijkt mss zo, en als dat zo overkomt, mijn excuses. Maar ik begrijp niet dat als men negatief is over de races, dat daar niks over gezegd word. Maar ik heb de indruk dat ik wel wat gefiseerd word door sommige.

Daarom nogmaals mijn excuses, want ik voel mij er niet goed bij, bij heel de situatie... :(

Nergens voor nodig!

Matthijs

Als ik me er even in mag mengen: ik vind Robbert nooit aanvallend, beledigend of schofferend. Hij is daarmee een prima kerel en een keurige forummer. Wat mij wel opvalt is dat Robbert (in mijn ogen!) steeds in herhaling valt, vaak oude koeien uit de sloot haalt of geregeld open deuren intrapt. Mijn reactie is dan: "jaja robbert, dat weten we nu wel".

SDG

Het enige punt van kritiek dat ik heb op robbert is dat hij te pas en te onpas weer komt klagen over 'saaie races'. Ofwel vindt hij het zelf saai, ofwel klaagt hij erover dat anderen klagen over saaie races. Nu ja, voor mij is het glashelder: als je de Formule 1 zelf saai vindt, moet je op een bepaald moment toch voor je zelf eens de afweging maken of dit nog wel echt jouw sport is. Als anderen klagen over saaie races: so what? Smaken verschillen en niemand heeft de wijsheid in pacht. Ik heb hier al meermaals mensen races zien afkraken waar ik mezelf behoorlijk mee vermaakt heb, maar dat raakt mijn kouwe kleren niet. Dus, laat ze gewoon doen en geniet zelf van de wedstrijden!

Edwin90

Heren, laten we in dit topic verder praten over de GP van Monaco. Als er dingetjes onderling (op een nette manier) uitgesproken moeten worden, wil ik jullie vragen om dit in het opmerkingen/klachten/complimenten topic te doen.

Dank daarvoor!  :)

Wings

Citaat van: Jeroen op 22 mei 2014 - 20:38:57
Citaat van: robbert op 22 mei 2014 - 19:55:27
hahah, da zou nog de grap van het seizoen zijn. Een wagen die niet vooruit te branden is, die wint ;D

Waarom altijd zo negatief over Ferrari? Wat is er nou lachwekkend aan? Het is de 3e auto van het veld, het is geen Caterham. Die Ferrari is echt wel vooruit te branden.

Lijkt mij geheel afhankelijk van je verwachtingspatroon. Ferrari bouwt al jaren auto's die op zichzelf over een compleet seizoen gemeten niet kampioenwaardig zijn. Of Ferrari nu de derde snelste auto heeft waag ik te betwijfelen. Ikzelf heb niet het idee dat de Williams en Force India veel trager zijn. Deze heb ik vaak genoeg voor Alonso zijn rijden of in de buurt van Alonso.  Los hiervan is het Mercedes die de klok slaat. Red Bull zit op een redelijke afstand van Mercedes. Daarachter zijn het de Williamsen, Ferrari's en Force India's die op hun beurt op een afstandje van Red Bull zitten en amper in de buurt van het podium rijden.

Sabai

Voor de verandering hoop ik dat er een RBR op pole staat vandaag maar afgaande op vt3 zit dat er waarschijnlijk niet in  >:(. Laat het dan maar Rosberg worden.

Edwin90

Als je de verschillen in VT3 bekijkt,  dan is niets onmogelijk...

Sabai

Ik kijk nu RTL en moet zo lachen om die Lauda. Staat tussen al die bobo's er als een zwerver bij en heeft er mooi schijt aan  ;D

Perton

Waarom stuurt Massa als een idioot in nadat hij een enorme wagenbreedte heeft opengelaten voor Ericsson?

-edit- nu ik de herhaling terug zie: ik was de idioot.

Sabai

Massa liet genoeg ruimte imo was meer de fout van Ericsson


Sabai

Vond het knap dat Vernge zijn auto uit de vangrail heeft weten te houden. Heb ze in het verleden daar vaak genoeg een auto zien afschrijven.