Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »


SDG

Citaat van: Maikel0230 op 22 mei 2014 - 16:08:17


Een mechanieker van Red Bull kan nog net voorkomen dat Kimi Raikkonen omver wordt gereden door Sebastian Vettel die net een proefstart aan het maken was in de pitlane.

Had nasty kunnen aflopen als die man niet aandachtig was geweest.

Hier een filmpje:

http://www1.skysports.com/watch/video/sports/f1/teams/ferrari/9321783/close-call-for-kimi

Perton

Was die tijdens de sessie of na afloop nog? Want in het laatste geval mag de lollipopman juist in Monaco wel verwachten dat er mensen door de kleine pitstraat lopen. Als het tijdens was, is het lomp van Raikkonen dat ie daar liep.

Tuesday

ach ja, Vettel heeft zelf ook ogen, die had Kimi echt niet omver gereden. Maar zeker goed van de mechanieker om het zekere voor het onzekere te nemen.

robbert

Citaat van: rafael25 op 22 mei 2014 - 17:14:12
Zou mooi zijn als dit ook in de race uitslag zou zijn!


hahah, da zou nog de grap van het seizoen zijn. Een wagen die niet vooruit te branden is, die wint ;D

Sabai

Bottas zit er ook weer lekker bij! Die Williams is echt goed dit jaar. Alleen Massa laat het een beetje afweten. Nog maar 12 puntjes tegenover 34 van Bottas.

0634

Citaat van: robbert op 22 mei 2014 - 19:55:27
hahah, da zou nog de grap van het seizoen zijn. Een wagen die niet vooruit te branden is, die wint ;D

Waarom altijd zo negatief over Ferrari? Wat is er nou lachwekkend aan? Het is de 3e auto van het veld, het is geen Caterham. Die Ferrari is echt wel vooruit te branden.

Jehoentelaar


robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 22 mei 2014 - 20:40:43
Robbert houdt niet zo van Ferrari, duh.

NOGMAALS ik ben realistisch, en aanvaard dat dan toch. Zaterdag staan ze terug op hun gewone posities. Maar ja, blijkbaar alles wat ik zeg valt bij de meeste in het verkeerde keelgat... >:(

Perton

Als daadwerkelijk 'alles' wat je zegt verkeerd opgevat wordt door 'de meesten', zou ik toch es na gaan denken over mijn manier van posten in jouw situatie.

Perton

Citaat van: Tuesday op 22 mei 2014 - 19:54:15
ach ja, Vettel heeft zelf ook ogen, die had Kimi echt niet omver gereden. Maar zeker goed van de mechanieker om het zekere voor het onzekere te nemen.
Dat sowieso. Uiteindelijk is het gewoon een storm in een glas water.

robbert

Citaat van: Perton op 22 mei 2014 - 21:44:28
Als daadwerkelijk 'alles' wat je zegt verkeerd opgevat wordt door 'de meesten', zou ik toch es na gaan denken over mijn manier van posten in jouw situatie.

ok, dan wil ik mijn excuses aanbieden door mijn gedrag hier op het forum. Ik zal proberen mijn manier van posten aan te passen om hier minder ruzie te hebben.
Ik vind het ook jammer dat ik meestal word terecht gewezen op hetgeen ik post. Ik dacht dat mijn mening niet verkeerd kon aankomen bij de andere forummers hier. Daarom hoop ik dat ik hier nog altijd welkom ben op het forum, want ruzie is het laatste wat ik wil.

Daarom mijn spijt daarover

Enzo

Volgens mij moeten we de zaken vooral niet te serieus nemen Robert.
Probeer te kijken naar de inhoud van de kritieken in plaats van naar het feit dat er kritiek is.

Anyway, excuses hoeven er wat mij betreft niet gemaakt te worden.  :)

0634

Robbert: Je bent in mijn ogen overdreven negatief over Ferrari, dat mag jij zeggen, maar daar mag dan iemand anders ook weer wat van zeggen. In ieder geval: geen enkel probleem met jou. Vooral lekker blijven posten hier :).