Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

FolkertE

Het word een leuk weekend denk ik. Mercedes zal nog steeds helemaal vooraan rijden ben ik bang en Red Bull zal Ferrari in de gaten moeten houden.
Ik denk dat RBR niet zo heel veel meer kan inlopen en het argument van "slechtere motor" en nog geen 100% prestaties Renault worden steeds minder aannemelijk. Ze zitten op 90% nu en met die 10% extra zouden ze ook niet bij Mercedes in de buurt komen.

Ik hoop op regen en een startcrash en Kimi voor de zege.

Sabai

Kimi doet het altijd slecht in Monaco dus ik verwacht weinig van hem hooguit een p8. Ricciardo bmag hem wel winnen van mij   8)

Kootje

Na 4,5 jaren met 'n (redelijk) dominante Vettel, kan ik voorlopig nog ff geen genoeg krijgen van de Hamilton show. ;)

robbert

Citaat van: Kootje op 17 mei 2014 - 17:44:13
Na 4,5 jaren met 'n (redelijk) dominante Vettel, kan ik voorlopig nog ff geen genoeg krijgen van de Hamilton show. ;)
inderdaad, laat die hamilton show maar ff doorgaan, ik geniet er ook van :)

Tuesday

Citaat van: Sabai op 17 mei 2014 - 16:24:55
Kimi doet het altijd slecht in Monaco dus ik verwacht weinig van hem hooguit een p8. Ricciardo bmag hem wel winnen van mij   8)
behalve die jaren dat ie won, op het podium stond of uitviel in leidende positie ;) altijd slecht is dus niet waar, maar het lijkt idd niet zn meest favoriete circuit.

robbert

tja, slecht zal hij toch doen in monaco. Je kan het niet goed doen met een wagen die voor geen meter vooruit geraakt é

0634

Citaat van: Kootje op 17 mei 2014 - 17:44:13
Na 4,5 jaren met 'n (redelijk) dominante Vettel, kan ik voorlopig nog ff geen genoeg krijgen van de Hamilton show. ;)
Ik wel. Maakt mij namelijk weinig uit of het Vettel of Hamilton is, een te lange zegereeks vind ik drie keer niks. Dus doe mij Rosberg maar weer een keertje in Monaco (of iemand anders). Ik zou het momenteel simpelweg leuker vinden wanneer Vettel zou winnen dan Hamilton, en dat heeft niks met de personen an sich te maken.

robbert

Citaat van: Jeroen op 17 mei 2014 - 20:31:55
Citaat van: Kootje op 17 mei 2014 - 17:44:13
Na 4,5 jaren met 'n (redelijk) dominante Vettel, kan ik voorlopig nog ff geen genoeg krijgen van de Hamilton show. ;)
Ik wel. Maakt mij namelijk weinig uit of het Vettel of Hamilton is, een te lange zegereeks vind ik drie keer niks. Dus doe mij Rosberg maar weer een keertje in Monaco (of iemand anders). Ik zou het momenteel simpelweg leuker vinden wanneer Vettel zou winnen dan Hamilton, en dat heeft niks met de personen an sich te maken.

ja, wie weet begint vettel dan weer aan zijn zegereeks, en dan wordt er weer gehoopt dat hamilton zal winnen ;D

0634

Zo werkt het voor mij wel een beetje. Het zal me een worst zijn wie races en titels wint, maar graag wel een beetje afgewisseld.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 17 mei 2014 - 20:31:55
Citaat van: Kootje op 17 mei 2014 - 17:44:13
Na 4,5 jaren met 'n (redelijk) dominante Vettel, kan ik voorlopig nog ff geen genoeg krijgen van de Hamilton show. ;)
Ik wel. Maakt mij namelijk weinig uit of het Vettel of Hamilton is, een te lange zegereeks vind ik drie keer niks. Dus doe mij Rosberg maar weer een keertje in Monaco (of iemand anders). Ik zou het momenteel simpelweg leuker vinden wanneer Vettel zou winnen dan Hamilton, en dat heeft niks met de personen an sich te maken.

Zo sta ik er normaliter ook in hoor, maar met dat dubbele puntengelul in Abu Ghraib strakjes zie ik liever Hammi nu al 'n flinke voorsprong opbouwen. Reken maar uit, 7x winst tegenover 7x P2 is nog niet eens genoeg om veilig die laatste race in te gaan. ::)

0634

Tja, weinig problemen mee, maar laten we die discussie maar niet weer voeren ;).

Ik heb gewoon geen voorkeur voor Hamilton, Vettel of Rosberg of wie dan ook. Het zal me een zorg zijn of Lewis in die laatste race de titel wint of juist verliest. Dus liever wat variatie. Nu lijkt het nog wat, maar mocht Lewis in race 1 niet zijn uitgevallen maar gewoon 2e zijn geworden (om nog maar niet te zeggen 1e), was zijn voorsprong al behoorlijk indrukwekkend geweest inmiddels.

Door dat beetje pech, lijkt het allemaal heel spannend, maar dat is het niet echt. Lewis domineert als Vettel in zijn beste dagen, al is Rosberg wel gewoon een beetje beter dan Webber. Dat wel.

Kootje

En ik heb die voorkeur wel. Tuurlijk zie ik op zich ook liever 'n titanenstrijd, maar dat moet dan volgend jaar maar gebeuren. Dit jaar wordt wat mij betreft het Lewis jaar. ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 18 mei 2014 - 11:39:18
En ik heb die voorkeur wel. Tuurlijk zie ik op zich ook liever 'n titanenstrijd, maar dat moet dan volgend jaar maar gebeuren. Dit jaar wordt wat mij betreft het Lewis jaar. ;)


+1000


;D ;D ;D
;)

0634


FolkertE

Citaat van: Jeroen op 18 mei 2014 - 13:36:46
Toch ga ik voor de titanenstrijd. :)
Dan hadden we Alonso of Kimi bij Mercedes moeten hebben. Hoe graag ik het Rosberg gun en hoe fan ik ook van hem zal zijn, hij mist de laatste 10% om een absolute topper te worden.
Citaat van: Jeroen op 18 mei 2014 - 08:34:35
Zo werkt het voor mij wel een beetje. Het zal me een worst zijn wie races en titels wint, maar graag wel een beetje afgewisseld.
Maar Vettel die weer veel wint is natuurlijk geen afwisseling. En niks tegen Vettel, maar af gelopen 4 jaar was het Vettel die het meeste won. Die heeft voor mij nu wel even genoeg gewonnen en mag van mij wel eens een Hamilton of Alonso Jaartje te gemoed gaan.

En ergens zou ik het stiekem wel gaaf vinden als Hamilton alle resterende races wint.