Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Kootje

Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt. Ik bedoel namelijk niet dat Kimi wel 'n do-or-die actie zou ondernemen, maar slechts dat hij ook niet zomaar opgeeft. Neem Bahrein nog even erbij. Bij Nico's eerste aanval was Lewis zo agressief in z'n verdedigende actie dat Nico niet anders kon dan afhaken. Dit nam hij echter mee in de daaropvolgende acties. In mijn optiek had Kimi bij die eerste actie ook nog wel afgehaakt, maar dat had bij hem geen invloed gehad op de daaropvolgende acties waar Lewis het gat niet 110% dichtgooide maar wel degelijk nog ruimte liet. Maar goed, dat is mijn visie.

Sabai

Rosberg mist helaas ook de overtuiging bij zijn inhaal acties die Kimi , Vettel en Alonso bijvoorbeeld wel hebben.En daar zit het hem in imho.

Matthijs

In mijn ogen is Kimi één van de beste rijders in het veld als het gaat om gevechten om positie. Echter, mij bekruipt het gevoel dat Kimi wat intrinsieke snelheid kwijt is sinds zijn terugkeer in de F1. De vraag is dus of hij (als hij in een Mercedes zou rijden) überhaupt zo dicht in de buurt van Hamilton zou kunnen komen om een inhaalpoging te wagen.

Kootje

Citaat van: Matthijs op 20 mei 2014 - 08:26:45
mij bekruipt het gevoel dat Kimi wat intrinsieke snelheid kwijt is sinds zijn terugkeer in de F1

Als dat zo is, en dat zou zomaar kunnen al denk ik eerder het tegenovergestelde, dan was de Lotus van 2012 de beste auto vaan het veld

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 20 mei 2014 - 08:26:45
In mijn ogen is Kimi één van de beste rijders in het veld als het gaat om gevechten om positie. Echter, mij bekruipt het gevoel dat Kimi wat intrinsieke snelheid kwijt is sinds zijn terugkeer in de F1. De vraag is dus of hij (als hij in een Mercedes zou rijden) überhaupt zo dicht in de buurt van Hamilton zou kunnen komen om een inhaalpoging te wagen.
Als Kimi fan kan ik daar eigenlijk niet mee eens zijn. hehe. Maar je hebt ergens wel een puntje. Maar ik denk dat zijn totale snelheid en rijwaardigheid juist beter is geworden.

Matthijs

Ik gun Kimi de successen, heb altijd een zwak voor hem gehad. Maar ik heb het gevoel dat Hamilton, Alonso en Vettel net een toefje beter zijn.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje


0634


Kootje


FolkertE

http://www.autosport.com/news/report.php/id/114013
interessant artikel en moedige uitspraak als je het mij vraagt. Als ze nu al op 90% zitten en op 50 seconden worden gereden, zal dat met 100% niet drastisch veel minder zijn.
Of Mercedes heeft dus het beste aero packet of ze hebben de beste motor. Of allebei natuurlijk.

SDG


Kootje

Citaat van: SDG op 21 mei 2014 - 12:43:31
Citaat van: Maikel0230 op 20 mei 2014 - 22:03:10
Monaco in andere tijden...

Fangio met Maserati in 1957.  ;)

Citaat van: Kootje op 20 mei 2014 - 22:39:07
Wat had ik die tijd graag meegemaakt. :-*
Citaat van: Jeroen op 20 mei 2014 - 23:05:31
Naja, dan was je nu iets van 90 geweest ;).

Valt mee Jeroen. Het is "nog maar" 57 jaar geleden, dus als ik toen net begon met F1 kijken zou ik nu 69 zijn geweest en had ik heerlijk van m'n pension kunnen genieten ipv werkloos thuis te zitten. :P

rafael25

Voor duidelijkheid de training begint Morgen in plaats van Vrijdag  ;)

Sabai

Citaat van: Kootje op 21 mei 2014 - 13:21:15
Citaat van: SDG op 21 mei 2014 - 12:43:31
Citaat van: Maikel0230 op 20 mei 2014 - 22:03:10
Monaco in andere tijden...

Fangio met Maserati in 1957.  ;)

Citaat van: Kootje op 20 mei 2014 - 22:39:07
Wat had ik die tijd graag meegemaakt. :-*
Citaat van: Jeroen op 20 mei 2014 - 23:05:31
Naja, dan was je nu iets van 90 geweest ;).

Valt mee Jeroen. Het is "nog maar" 57 jaar geleden, dus als ik toen net begon met F1 kijken zou ik nu 69 zijn geweest en had ik heerlijk van m'n pension kunnen genieten ipv werkloos thuis te zitten. :P

Waarom word je geen zzper.Dag heb je echt meer kans op werk tegenwoordig zeker als loodgieter.