Round 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Maikel0230, 14 mei 2014 - 20:26:38

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: F1fan2987 op 25 mei 2014 - 14:47:57
Waarom moest Kimi naar binnen? Lekke band of langzaam leeg lopend? Hij ging gewoon zo goed.

Scuderia Ferrari @InsideFerrari  ·  5 min
#FerrariMONGP Incredible. A lapped Marussia hit RAI!

Franky R.

Citaat van: Sabai op 25 mei 2014 - 14:44:09
Wat een jankert die Hamilton.


Wat zei jij ook alweer over 'respect voor Vettel'? Dat geldt niet voor andere coureurs? ::)

Wings

Citaat van: Sphinx op 25 mei 2014 - 14:43:29
Vergne laat de kijkers even zien hoe een goede unsafe release eruit ziet

O was die unsafe? ;)

Jehoentelaar

Citaat van: F1fan2987 op 25 mei 2014 - 14:47:57
Waarom moest Kimi naar binnen? Lekke band of langzaam leeg lopend? Hij ging gewoon zo goed.
Ik lees op Twitter dat hij een gelapte Marussia tegenkwam achter de SC.

Perton

Citaat van: Franky R. op 25 mei 2014 - 14:52:11
Citaat van: Sabai op 25 mei 2014 - 14:44:09
Wat een jankert die Hamilton.


Wat zei jij ook alweer over 'respect voor Vettel'? Dat geldt niet voor andere coureurs? ::)
Maar Hamilton is alleen met zijn uiterlijk en muziek bezig, da's geen echte coureur. Dus hij mag ook niet gefrustreerd zijn.

Sabai

Citaat van: Perton op 25 mei 2014 - 14:48:35
Citaat van: Sabai op 25 mei 2014 - 14:44:09
Wat een jankert die Hamilton.
Wow, een discussie voeren over een tactische beslissing terwijl iedereen mijlenver zag aankomen dat er een safety car zou komen is janken? Gefrustreerd dat Vettel weer een moeilijke race heeft?


Wel op de toon waarop hij het doet. Alsof het allemaal expres is gedaan. En Vettel lekker boeiend ....

Perton

Right, want met adrenaline en met 200 km/u (of hoe hard ze ook gaan in Monaco) tussen wat vangrails doorscheuren ga je inderdaad praten op niveautje leeshoek van de bibliotheek.  Ik vind het mooi hoe jij je telkens meer en meer als clown profileert als het om Hamilton gaat.

Wings

En toch heeft Sabai wel een punt. Dit soort dingen bespreek je na de race. je team zo publiekelijk afvallen hoeft voor mij weer niet. Terecht dat hij daar verder vragen over stelt maar of het er nog wat toe doet in zijn raceverloop waag ik te betwijfelen. Dus ach, doe ik gezellig mee met Sabai en vind ik Hamilton een huilebalk. :-*

Perton

Tsja je hebt er ook weinig aan de rest van de race geïrriteerd rond te rijden met in je achterhoofd: "Waarom?". Kan je beter nu weten waarom het zo is. Daarin is Hamilton inderdaad een minder kalme coureur dan veel van zijn soortgenoten. Bovendien begon je zelf al over Vettel, die deed exact hetzelfde, alleen realiseerde hij zich halverwege dat het inderdaad niet zoveel zin had om dat nu over de radio te doen. Ik zie daarin weinig verschil met Hamilton, behalve dat Hamilton 2 vragen meer stelt dan Vettel. En dan vind ik toch wel dat Sabai met twee maten meet, of hij moet een goede reden hebben waarom het voor Vettel anders is dan Hamilton. Maar Sabai kennende heeft hij die niet.

En daarom respecteer ik jou wel als je Hamilton een huilebalk vindt, met je argumenten.

Wings

Ik vroeg mij wel af waarom Hamilton zelf niet aangaf te willen pitten. ;) Wat natrappen heeft weinig zin. Dus echt een huilebalk vind ik Hamilton niet. Maar jullie daar mee plagen doe ik graag. En Sabai heeft ook wel een punt. Kan de kritiek dit keer wel plaatsen zonder mij daar echt druk om te maken.

Perton

Een nadeel vind ik ook wel dat FOM heel leuk de antwoorden van Mercedes heeft weggeknipt telkens, op één moment na. Het is nu allemaal heel eenzijdig. Weten wij veel of zijn engineer misschien heeft teruggezegd: "Hou je bek en ga katoen plukken."

Ik denk dat we er zeker van kunnen zijn dat dát niet is gebeurd, maar wat er wel is gezegd waardoor hij bleef doorvragen, weet ik ook niet.

Franky R.

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 15:05:04
En toch heeft Sabai wel een punt. Dit soort dingen bespreek je na de race. je team zo publiekelijk afvallen hoeft voor mij weer niet. Terecht dat hij daar verder vragen over stelt maar of het er nog wat toe doet in zijn raceverloop waag ik te betwijfelen. Dus ach, doe ik gezellig mee met Sabai en vind ik Hamilton een huilebalk. :-*


Hm, Kimi in Spanje? Die kon ook wachten met zijn vragen over de strategie...Pure adrenaline, denk ik dan.

Sphinx

CitaatWeten wij veel of zijn engineer misschien heeft teruggezegd: "Hou je bek en ga katoen plukken."

;D zoals altijd vrij puntig uitgedrukt

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Wings

Citaat van: Franky R. op 25 mei 2014 - 15:16:05
Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 15:05:04
En toch heeft Sabai wel een punt. Dit soort dingen bespreek je na de race. je team zo publiekelijk afvallen hoeft voor mij weer niet. Terecht dat hij daar verder vragen over stelt maar of het er nog wat toe doet in zijn raceverloop waag ik te betwijfelen. Dus ach, doe ik gezellig mee met Sabai en vind ik Hamilton een huilebalk. :-*


Hm, Kimi in Spanje? Die kon ook wachten met zijn vragen over de strategie...Pure adrenaline, denk ik dan.

Dat heb ik nergens verdedigd. ;)

Franky R.

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 15:17:52
Citaat van: Franky R. op 25 mei 2014 - 15:16:05
Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 15:05:04
En toch heeft Sabai wel een punt. Dit soort dingen bespreek je na de race. je team zo publiekelijk afvallen hoeft voor mij weer niet. Terecht dat hij daar verder vragen over stelt maar of het er nog wat toe doet in zijn raceverloop waag ik te betwijfelen. Dus ach, doe ik gezellig mee met Sabai en vind ik Hamilton een huilebalk. :-*


Hm, Kimi in Spanje? Die kon ook wachten met zijn vragen over de strategie...Pure adrenaline, denk ik dan.

Dat heb ik nergens verdedigd. ;)


Weet ik, slechts er aanvulling, want als er eentje geen jankert is...