Canada: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 08 juni 2014 - 21:46:40

« vorige - volgende »

Vond je ervan

10
10 (35.7%)
9
10 (35.7%)
8
8 (28.6%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Perton

Tsja kijk je naar de Indy 500, dan waren de eerste 150 ronden meer dan ooit de opzet voor waar het uiteindelijk elk jaar om draait: de laatste 50 ronden. En ik denk dat je bij een bergetappe in de Tour ook niet heel veel waarde hecht aan de eerste 20 kilometer (geen idee, ik vind wielrennen de meest saaie sport ooit, dus ik lul misschien maar wat dom). En zo beschouw ik deze race ook: het begin was een opzet voor hoe het zich later zou ontvouwen, vandaar mijn tien.

Ik heb in het verleden ook inderdaad wel eens gezegd: "Spannend begin, spannend einde, saai middenstuk, maakt tot een 8,5", maar vandaag doe ik dat niet :P

Franky R.

Een negen, want er zat alles in...Drama, spanning, slimheid, dommigheid en crashes...Als Hamilton had gewonnen was het een tien waard, zei de Ham-fan... :P

gloudiesaurus

Een 10! Wat een superrace! Hier zat echt alles in.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


Jehoentelaar

8. Hij was heel erg leuk, maar het middenstuk was net wat minder en de strijd voorin had een tikje te weinig echt side-by-side gevechten. Los daarvan een van de betere races van het jaar.

Jozef

Was net iets minder leuk dan Bahrein, daar gaf ik een 10 dus nu een 9. Ik vond de anticlimax vooral het uitvallen van Hamilton, als hij ook tot aan de finish een gelijkwaardige auto had gehad als Rosberg dan was het nog leuker gebleven.

Breaktest

Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 22:22:49
8

De eerste helft vd race kon me totaal niet boeien. De race werd pas interessant na de problemen bij Mercedes. Die problemen maakte de race echter wel weer zo interessant, dat 'n 8 imo wel verantwoord is.
Om dezelfde reden voor mij ook een 8. Bovendien, misschien had het voor de uitslag niks uitgemaakt, maar voor een 10 had de safety car niet de laatste ronde de baan op gemoeten.

Fietser

Ik doneer een 8,5, afgerond naar boven een 9.
Een 10? Nee, daarvoor waren er teveel brokstukken en afvallers. (Sorry, er zijn kijkers die daar van houden, ik niet.)
Resumerend: Geweldig, veel beter krijg je het niet!

Wallie

Een 10!
Schitterende race:
- Ricciardo die zijn eerste race wint ;D
- Hamilton & Rosberg met problemen, waar het Rosberg nog lukt om de auto naar de finish te brengen, konden wel eens erg belangrijke punten zijn!
- Massa die een goede race rijdt jammer van de laatste ronde
De F1 heeft weer gewonnen! En de komende 10 jaar racen we ook op dit circuit dus al met al een dikke 10.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Arthur

Citaat van: Kootje op 08 juni 2014 - 22:22:49
8

De eerste helft vd race kon me totaal niet boeien. De race werd pas interessant na de problemen bij Mercedes. Die problemen maakte de race echter wel weer zo interessant, dat 'n 8 imo wel verantwoord is.

En dit is de uitleg waarom ik ook een dikke 8 heb gegeven ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Een dikke 8, misschien had ik 9 moeten aanklikken. Eerste gedeelte kon me niet zo boeien. Weinig gevechten, maar na de problemen van Merc werd het leuk. Ik stel voor dat die wagens iedere race halverwege een probleem krijgen.

Jehoentelaar

Citaat van: Wallie op 09 juni 2014 - 10:25:37
De F1 heeft weer gewonnen! En de komende 10 jaar racen we ook op dit circuit dus al met al een dikke 10.
En dat is de reden waarom de fans uiteindelijk de grote winnaar zijn. Een dikke contractverlenging inluiden met zo'n knaller van een race, beter wordt het niet. 8)