Aflevering 5: pitspraat

Gestart door gloudiesaurus, 13 mei 2014 - 20:20:42

« vorige - volgende »

Enzo


Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 23:11:46
;D ;D

Wat ik overigens wel zou willen zien is gewoon een standaard voorvleugel, of wat strakkere regels.
Ik vind de voorvleugels nog altijd lelijk.


Grappig, ik opteer weer voor een versimpelde achtervleugel... :P

gloudiesaurus

Ik vind de voorvleugels nog steeds niet om aan te zien, vooral die "penisneuzen"  >:(
Die sneeuwschuivers, dat was ook niks.

Waarom dit niet wat strakker in de regelgeving gieten zodat het wel oogt.
Het gaat me daarbij niet eens om de centjes.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 23:45:24
Ik vind de voorvleugels nog steeds niet om aan te zien, vooral die "penisneuzen"  >:(
Die sneeuwschuivers, dat was ook niks.

Waarom dit niet wat strakker in de regelgeving gieten zodat het wel oogt.
Het gaat me daarbij niet eens om de centjes.
ja, ok, als je de penisneuzen erbij rekent, dan heb je natuurlijk een punt. Verder vind ik het qua vleugels vooral belangrijk dat er zo weinig mogelijk vuile lucht vanaf komt, al vond ik juist de auto's die de meeste vuile lucht creƫerden het mooist (begin/halverwege het vorige decenium). Volgens mij hebben ze momenteel wel een redelijk goed compromis, afgezien van sommige neuzen vind ik de auto's best mooi eigenlijk en er kan redelijk close geracet worden.

gloudiesaurus

Mee eens. Die penisneus eraf en de auto's zijn zo slecht nog niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Tuesday op 15 mei 2014 - 23:29:41
Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 23:11:46
;D ;D

Wat ik overigens wel zou willen zien is gewoon een standaard voorvleugel, of wat strakkere regels.
Ik vind de voorvleugels nog altijd lelijk.
maar dan gaan ze t geld weer ergens anders insteken. Puur vanwege lelijkheid hoeven de vleugels van mij niet veranderd te worden, vind dit al een stuk beter als die sneeuwschuivers die we hiervoor hadden.
Ik vind de looks van de wagens onder hetzelfde kopje vallen als vonken of geluid: bij-effect. De neuzen zijn ontzettend lelijk, de vleugels allemaal te iel. Tuurlijk zullen meningen daar ook over verschillen mar het is een veelgehoorde klacht.

Als je geld spendeert aan geluid of vonken, mag je het ook spenderen aan looks m.i. (of eigenlijk allemaal niet, want het pure racen is belangrijker ;)).

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 23:45:24
Waarom dit niet wat strakker in de regelgeving gieten zodat het wel oogt.
Omdat het om performance gaat, niet alleen om esthetiek. En van mij hoeft niet alles verboden te worden dat de auto sneller maakt maar wat ik toevallig lelijk vind.

Figge

Ach ja, die neuzen vallen mij allemaal mee. Volgend jaar zijn ze weer weg. Lauda zei het namelijk vroeger al: De snelste auto is ook de mooiste auto. Mercedes in dit geval. Geen rare neus. Ferrari ook niet, RBR ook niet echt. Dus de kleinere team zullen ook wel afstappen van die rare dingen voor volgend jaar. Want het brengt toch geen extra performance.

Robin de Jong

Citaat van: Jeroen op 15 mei 2014 - 23:07:22
Best leuk gedaan trouwens, dat filmpje :).

Ik verwachtte alleen bij de VT's en het verhaal over alles dat 'los' zat, dat er ook wat bij Maldonado los zat, namelijk een steekje ;).

Hahah bedankt! :) We proberen eigenlijk de dingen er uit te halen die niet zo breed worden uitgelicht, iedereen weet eigenlijk al dat er iets niet klopt aan Maldonado. Al moet ik zeggen dat na afgelopen weekend en China het steeds moeilijker wordt om hem niet in de uitzending te laten komen. We zien wel wat hij doet tijdens de GP van Monaco. ;)

0634

Citaat van: Figge op 16 mei 2014 - 08:39:35
Ach ja, die neuzen vallen mij allemaal mee. Volgend jaar zijn ze weer weg. Lauda zei het namelijk vroeger al: De snelste auto is ook de mooiste auto. Mercedes in dit geval. Geen rare neus. Ferrari ook niet, RBR ook niet echt. Dus de kleinere team zullen ook wel afstappen van die rare dingen voor volgend jaar. Want het brengt toch geen extra performance.

Dat was een beetje onzin van Lauda hoor. Ik vond bijvoorbeeld de MTV-Simtek erg mooi. Maar snel... nee. 

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 16 mei 2014 - 20:13:12
Citaat van: Figge op 16 mei 2014 - 08:39:35
Ach ja, die neuzen vallen mij allemaal mee. Volgend jaar zijn ze weer weg. Lauda zei het namelijk vroeger al: De snelste auto is ook de mooiste auto. Mercedes in dit geval. Geen rare neus. Ferrari ook niet, RBR ook niet echt. Dus de kleinere team zullen ook wel afstappen van die rare dingen voor volgend jaar. Want het brengt toch geen extra performance.

Dat was een beetje onzin van Lauda hoor. Ik vond bijvoorbeeld de MTV-Simtek erg mooi. Maar snel... nee.
HRT had een paar jaar geleden ook de mooiste auto (volgens diverse polls als ik het me goed herinner)