Testweek 5: In-season testing, Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló

Gestart door Maikel0230, 11 mei 2014 - 20:44:13

« vorige - volgende »

Wallie

Citaat van: Maikel0230 op 14 mei 2014 - 10:13:42


De megafoon is gespot, nou niet bepaald klein dat ding.
En zo klinkt het dus via RTL.de
http://www.rtl.de/video/channelplayer/index/id/324572/channel/344

Ik hoor niet echt grote verschillen dus haal die toeter er maar af en wen d'r maar an ;)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Jehoentelaar

Die voorkant van de McLaren wordt ook met de maand gekker, zeg.

Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 14 mei 2014 - 13:19:19
Die voorkant van de McLaren wordt ook met de maand gekker, zeg.
Als dit hun 'radical' approach is, vraag ik me af wat ze een conservative approach hadden gevonden.

Maikel0230





Weinig tot geen verschil in geluid lijkt me, niet dat ik erop zat te wachten vind het geluid best zo.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 14 mei 2014 - 13:38:42




Weinig tot geen verschil in geluid lijkt me, niet dat ik erop zat te wachten vind het geluid best zo.
da's wel erg lastig te beoordelen zo, dan zullen toch ook ff voluit moeten gaan. Maar ik had wel gelijk bij het filmpje in de pits dat ik het luider en anders vond klinken. Maar het ziet er niet echt geweldig uit, daar zitten we ook weer niet op te wachten.

gloudiesaurus

Mercedes heeft al laten weten dat het niet werkte... het geluid was niet luider.
Voorlopig nog geen oplossing dus.

Het is ook wel weer raar hoor, een megafoon achterop de auto zetten voor het geluid  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 23:53:42
Mercedes heeft al laten weten dat het niet werkte... het geluid was niet luider.
Voorlopig nog geen oplossing dus.
Laten we eerlijk zijn: hoe objectief is Mercedes? Die gaan zo goed dat ze er bij gebaat zijn dat er niks verandert! Stel je voor dat de uitlaatconfiguratie wordt aangepast en Mercedes daardoor een deel van hun voorsprong kwijtraakt? De kans is dus aanwezig dat ze de boel een beetje 'gesaboteerd' hebben om alles maar hetzelfde te houden.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 15 mei 2014 - 23:53:42
Mercedes heeft al laten weten dat het niet werkte... het geluid was niet luider.
Voorlopig nog geen oplossing dus.

Het is ook wel weer raar hoor, een megafoon achterop de auto zetten voor het geluid  ;D

Och... raar? Moet kunnen. Zelfs in de jaren 50 bestond het al.


Enzo

Een motor klinkt wat mij betreft hoe die klinkt, dat hoeven we niet te verbergen met toeters en bellen. Datzelfde geldt voor de remschijven, die moeten gloeien omdat ze extreem belast worden en niet omdat we het zo expres ontworpen hebben om de visuele show te verbeteren.

Dat is nou net het verschil tussen 'echt' en 'nep'! En als 'nep' is wat mainstream F1-volger wil zien, dan kunnen we net zo goed rode LEDS in de velgen monteren en laten opgloeien bij het remmen. Of een sponsordeal met BOSE afsluiten en de auto's laten voorzien van een speakersysteem met gillend V10 geluid....

What a fucking freakshow... :-X

Perton

F1 IS een show, ik zou niet weten waarom daar niks mee mag worden gedaan. Uiteindelijk zal je toch een nieuw publiek moeten weten te bereiken. Ik snap niet zo goed waarom wanneer er een voorspel wordt gedaan om de show te verbeteren, tegenstanders daarvan meteen in extremen moeten gaan praten. Zoals ik al eerder heb gezegd: van mij hoeven de vonken en gloeiende remmen ook niet, omdat ik denk dat de focus beter ergens anders op kan worden gericht, maar het is een illusie te denken dat de Formule 1 geen show is. Want als dat zo was, dan had men het idee van DRS nooit serieus genomen in de sport.

Enzo

Citaat van: Perton op 17 mei 2014 - 15:03:56
F1 IS een show, ik zou niet weten waarom daar niks mee mag worden gedaan. Uiteindelijk zal je toch een nieuw publiek moeten weten te bereiken. Ik snap niet zo goed waarom wanneer er een voorspel wordt gedaan om de show te verbeteren, tegenstanders daarvan meteen in extremen moeten gaan praten. Zoals ik al eerder heb gezegd: van mij hoeven de vonken en gloeiende remmen ook niet, omdat ik denk dat de focus beter ergens anders op kan worden gericht, maar het is een illusie te denken dat de Formule 1 geen show is. Want als dat zo was, dan had men het idee van DRS nooit serieus genomen in de sport.

Klopt DRS had ik ook in mijn rijtje kunnen opnemen.  :)

Perton

Maar los van wat jij persoonlijk van DRS vindt; het feit dat DRS in de sport is geïmplementeerd bewijst dat de Formule 1 een show is.

Kootje


Enzo

Citaat van: Perton op 17 mei 2014 - 15:12:54
Maar los van wat jij persoonlijk van DRS vindt; het feit dat DRS in de sport is geïmplementeerd bewijst dat de Formule 1 een show is.

Het showelement is groter geworden met de komst van DRS, ja dat klopt, maar voor mij was dat al een brug te ver en doet het teveel afbreuk aan de sport.
Maar opzettelijk schijven laten gloeien of toeters op de uitlaat monteren is helemaal absurd imo.

Mensen die daarvan kunnen genieten hebben nul kennis en/of respect voor de technische complexiteit van de sport.

Perton

Wat een verschrikkelijk arrogante opmerking. Daarmee is voor mij de discussie klaar, als iemand zo ongenuanceerd en onbeschoft over andere meningen wenst te praten. Kijk op Youtube lekker filmpjes van de jaren '50 anders, geweldige technologieën hadden ze in die periode.