Stepney overleden

Gestart door Gerard, 02 mei 2014 - 18:17:17

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Wel vreemd, je auto stoppen op de vluchtstrook en de rijbaan oplopen en overreden worden door een truck.
Maar de oorzaak is nog niet helder. Wellicht had hij pech met zijn auto...

Maar het blijft triest, hij laat een vrouw en dochter achter.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Zegt nog steeds weinig. Die trucks zitten soms zó dicht op de vluchtstrook, je kan zo je deur kwijtraken als je 'm open doet terwijl je daar staat.

Perton

Daarom ook altijd het advies om zo ver mogelijk in/tegen de berm/vangrail aan te parkeren.

Wings

#18
In Engeland? Lijkt me lastig om dan je deur te openen.... :-*

-edit-

Het is ook nog vroeg. *shame*

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 04 mei 2014 - 23:32:17
Zegt nog steeds weinig. Die trucks zitten soms zó dicht op de vluchtstrook, je kan zo je deur kwijtraken als je 'm open doet terwijl je daar staat.

Dat zou ook zomaar kunnen vorig jaar is er hier op de snelweg nog iemand geschept die zijn lekke band aan het vervangen was.

Perton

Citaat van: Wings op 05 mei 2014 - 05:55:23
In Engeland? Lijkt me lastig om dan je deur te openen.... :-*

-edit-

Het is ook nog vroeg. *shame*

http://www.de.nl/koffie/

Miguel

Geen woord over JRM? Okay.
Peace out yo.

Kootje

Wie is JRM en wat heeft die te doen met de zelfmoord/het dodelijk ongeval van Stepney?

Perton

Het team waar hij de laatste jaren voor werkte. Vindt Miguel relevanter dan het laatste F1-team waar die voor heeft gewerkt.

Kootje

Ach so.

Zolang dat team niets met zijn dood van doen heeft vind ik het iig niet relevant. Net als dat ik het Spygate verhaal niet relevant vind in deze, omdat het mij sterk lijkt dat dat hier iets mee van doen heeft gehad. Maar goed ... dat ben ik, lullen jullie vrolijk verder. ;)

Miguel

Zo dan, jij weet de carrière van Nigel Stepney op waarde te schatten ::)

JRM is met/dankzij Stepney wereldkampioen geworden. Lijkt mij toch wel het vermelden waard. Jammer dat zelfs in zijn dood (waarvan het enorm voorbarig en respectloos is om te zeggen dat het zelfmoord geweest is) het enkel draait om die ene fout die hij heeft gemaakt, ondanks alle grootse prijzen die hij gewonnen heeft, tot in de laatste jaren van zijn leven.
Peace out yo.

0634

Wíj zeggen niet dat hij zelfmoord pleegde, dat wordt gesugereerd door diverse media.

Verder, Hij is bekend om zijn werk in de F1, daarom heeft iedereen het daar voor het grootste deel daar over. Het lijkt mij allemaal niet zo onlogisch.

En Spygate... tja, dat plakt natuurlijk wel gewoon aan die man he. Niet zo gek dat daar ns wat over wordt gezegd. Verder zie ik alleen maar respectvolle berichten, snap dat gemekker niet zo.

Kootje

Citaat van: Miguel op 05 mei 2014 - 23:11:27
Zo dan, jij weet de carrière van Nigel Stepney op waarde te schatten ::)

JRM is met/dankzij Stepney wereldkampioen geworden. Lijkt mij toch wel het vermelden waard. Jammer dat zelfs in zijn dood (waarvan het enorm voorbarig en respectloos is om te zeggen dat het zelfmoord geweest is) het enkel draait om die ene fout die hij heeft gemaakt, ondanks alle grootse prijzen die hij gewonnen heeft, tot in de laatste jaren van zijn leven.


Oke, waar dat eerste vandaan komt is mij 'n raadsel. Nergens, maar dan ook echt nergens, zeg ik iets negatiefs over zijn carrière. Ik zie alleen niet wat zijn glansrijke carrière met zijn dood van doen heeft, dus zie ik ook niet in waarom ik het hier over Ferrari, Spygate, JRM, of al die andere zaken die met z'n carrière te maken hebben gehad, moet gaan hebben. Gewoon niet relevant.

Ten tweede zeg ik helemaal niet dat hij zelfmoord gepleegd heeft. Ik heb het over zelfmoord, schuine streep (wat OF betekend), dodelijk ongeval. Ik hou het dus in het midden wat de oorzaak is, maar sluit zelfmoord idd niet uit. Wat ik wel uitsluit, al kan ik dat nooit 100%, is dat Spygate daaraan ten grondslag zou liggen. Ik zou het zoeken in de prive sfeer, omdat het sportief blijkbaar goed ging.



   

Jozef

Citaat van: Miguel op 05 mei 2014 - 23:11:27
Zo dan, jij weet de carrière van Nigel Stepney op waarde te schatten ::)

JRM is met/dankzij Stepney wereldkampioen geworden. Lijkt mij toch wel het vermelden waard. Jammer dat zelfs in zijn dood (waarvan het enorm voorbarig en respectloos is om te zeggen dat het zelfmoord geweest is) het enkel draait om die ene fout die hij heeft gemaakt, ondanks alle grootse prijzen die hij gewonnen heeft, tot in de laatste jaren van zijn leven.

Dit is een F1-forum. Het is niet onlogisch dat de aanwezigen hier dan vooral terugdenken aan zijn F1-carrière. En als je aan zijn F1-carrière denkt, tja, dan is Spygate helaas het enige waar ik hem van ken.

Ik moest zelfs opzoeken wat JRM is om jouw post te begrijpen. Dus ik vind de reacties niet zo gek.

Edwin90

Jullie vergeten allemaal het brandstofslang incident van de Spaanse GP in 2000. Was ook deze Nigel Stepney! Hij braak daarbij een been.