Stepney overleden

Gestart door Gerard, 02 mei 2014 - 18:17:17

« vorige - volgende »

Gerard

??? Ik less net dat voormalig medewerker van Ferrari Nigel Stepney is overleden.. hij werd slechts 56..
Sjezus.

http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/310107/voormalig-ferrari-engineer-nigel-stepney-56-overleden/

Edwin90

Jep, schijnt een auto ongeluk te zijn op de M20 in Engeland. Triest nieuws. De man was mede verantwoordelijk voor Spygate, maar ook voor de successen met Schumacher.

Arthur

Triest nieuws natuurlijk :-[
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Da's balen voor zijn familie. Naja voor hem zelf ook, maar hij merkt er niks van natuurlijk.

Was hij niet die ene lollipopman die toen vol met zijn smakkerd op de neus van Schumacher viel?

Jozef

Citaat van: Edwin90 op 02 mei 2014 - 18:19:33De man was mede verantwoordelijk voor Spygate

Mede? Hij was de dader...

Perton

Gaat wel lekker trouwens:

The co-founder of World Touring Car and World Endurance Championship outfit Bamboo Engineering, Nigel Vaulkhard, has died after a mountain biking accident.


FolkertE

Citaat van: Jozef op 02 mei 2014 - 19:07:31
Citaat van: Edwin90 op 02 mei 2014 - 18:19:33De man was mede verantwoordelijk voor Spygate

Mede? Hij was de dader...
Waren hij en Coughlan niet allebei de daders?

Hoe dan ook, treurig nieuws. Van allebei trouwens.

Perton

Mjah het is maar hoe je het bekijkt. Volgens mij belde Stepney Coughlan op van: "Heuy, wil je leuke info?", dat maakt Coughlan dan een heler, geen dader.

Moreel gezien waren ze allebei zo fout als de pest, maar ik snap het ook wel als mensen zeggen dat Stepney "de dader" was.

0634

Ik vind de heler doorgaans niet veel minder fout dan de steler. But that's me. Maakt ook verder niet veel uit. Wat Stepney daar deed, had hij nooit moeten doen, en heeft hem natuurlijk heel veel goodwill gekost, zo niet alles.

gloudiesaurus

Zonde was het, want hij stond wel hoog aangeschreven.
Ik vind ook dat de heler en de dief allebei fout zijn.
Maar mensen kunnen hun leven nu eenmaal een fout maken.

Maar goed los daar van is wel triest als je op 56-jarige leeftijd een gezin moet achter laten.

RIP
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Lekker belangrijk nu, wie fout was. En wie niet...



R.I.P.

0634

Eens. Hij mag dan een fout hebben gemaakt, uiteindelijk was hij ook gewoon een mens. Een mens met een gezin. Abrupt weggerukt uit het leven door een ongeval. Tragisch.

Sabai

Ik las in een ander bericht dat hij de rijbaan zou zijn opgelopen en geschept is door een vrachtwagen.  Gevalletje zelfmoord misschien  :-\


Perton

Zou zomaar kunnen. Als ik de verhalen uit 2007 teruglees van voor Spygate uitkwam was die vent op een gegeven moment compleet paranoïde over dat ie achtervolgd zou worden, etc. Als die paranoia terug is gekeerd, dan zou hij zomaar zoiets hebben kunnen doen. Maar dat is natuurlijk pure speculatie, dus voorlopig hou ik het op een tragisch ongeval.