Stepney overleden

Gestart door Gerard, 02 mei 2014 - 18:17:17

« vorige - volgende »

Miguel

Citaat van: Jozef op 06 mei 2014 - 14:30:12
Dit is een F1-forum. Het is niet onlogisch dat de aanwezigen hier dan vooral terugdenken aan zijn F1-carrière. En als je aan zijn F1-carrière denkt, tja, dan is Spygate helaas het enige waar ik hem van ken.

Ik moest zelfs opzoeken wat JRM is om jouw post te begrijpen. Dus ik vind de reacties niet zo gek.

Dat zegt misschien meer over jou dan over de carrière van Stepney.

Citaat van: Kootje op 06 mei 2014 - 11:32:10
Oke, waar dat eerste vandaan komt is mij 'n raadsel. Nergens, maar dan ook echt nergens, zeg ik iets negatiefs over zijn carrière. Ik zie alleen niet wat zijn glansrijke carrière met zijn dood van doen heeft, dus zie ik ook niet in waarom ik het hier over Ferrari, Spygate, JRM, of al die andere zaken die met z'n carrière te maken hebben gehad, moet gaan hebben. Gewoon niet relevant.

Ten tweede zeg ik helemaal niet dat hij zelfmoord gepleegd heeft. Ik heb het over zelfmoord, schuine streep (wat OF betekend), dodelijk ongeval. Ik hou het dus in het midden wat de oorzaak is, maar sluit zelfmoord idd niet uit. Wat ik wel uitsluit, al kan ik dat nooit 100%, is dat Spygate daaraan ten grondslag zou liggen. Ik zou het zoeken in de prive sfeer, omdat het sportief blijkbaar goed ging.

Zullen we het dan maar gewoon bij "zijn dood" houden? Dat is wat algemener en hoeven we ook niet te speculeren over iets waar we totaal niets van af weten. Ongelukken op de snelweg gebeuren immers, soms de meest bizarre zonder dat daar enige opzet bij in het spel is. Behalve ongefundeerde speculatie in de media wijst niets nog op zelfmoord. Om het dan schuine streep over zelfmoord te hebben, vind ik net zo respectloos als het over schuine streep stunten op de snelweg hebben. Daar hebben we immers evenveel aanwijzingen voor.
Peace out yo.

Jozef

Citaat van: Miguel op 06 mei 2014 - 22:25:46
Citaat van: Jozef op 06 mei 2014 - 14:30:12
Dit is een F1-forum. Het is niet onlogisch dat de aanwezigen hier dan vooral terugdenken aan zijn F1-carrière. En als je aan zijn F1-carrière denkt, tja, dan is Spygate helaas het enige waar ik hem van ken.

Ik moest zelfs opzoeken wat JRM is om jouw post te begrijpen. Dus ik vind de reacties niet zo gek.

Dat zegt misschien meer over jou dan over de carrière van Stepney.

Ja, dus? ??? Dat ik geen WEC volg, zegt inderdaad meer over mij dan over de carrière van Stepney. ::)

Jehoentelaar

Enerzijds is dit inderdaad een F1-forum en staat de Formule 1 hier centraal, maar anderzijds is er wel wat voor te zeggen om andere delen van Stepney's carrière niet volledig over te slaan. Stukje research.

Jozef

Ik ga niet elke keer dat er iemand dood gaat, diens hele levensloop onderzoeken. Ik ken hem uit de F1, wat er vanuit mijn perspectief dus verloren gaat is zijn bijdrage aan de F1. Dat hij tussen de GP's door bijkluste als cliniclown zal me redelijk worst wezen. :P

0634

Precies. Waarom zouden we research moeten doen om iets te zeggen over iemand die overlijdt? Waar komt dat ineens vandaan? Als Schumacher wellicht overlijd hebben we het ook over zijn 7 titels, niet over zijn perikelen in de karts. Kom op he.

Jehoentelaar

Ik beweer toch nergens dat het moet? Dat maken jullie ervan.