Force India in 2014

Gestart door Maikel0230, 29 april 2014 - 10:26:06

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ze hebben "geluk" met de sterke Mercedes maar als je Force India door de jaren heen kijkt zie je dat ze al langer stappen maken.
Ze maken ook steeds sportieve keuzes, ook als het wat minder gaat. Leuk team!

Met Hulkenberg en Perez hebben ze ook een mooi duo.

Ben benieuwd, Smirnoff. Vijay Mallya heeft zelf nl. ook een aantal dranken/ bieren in bezit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ik voel een teamruil tussen Kimi en Hülkenberg aankomen.


;)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 30 april 2014 - 00:49:03
Ik voel een teamruil tussen Kimi en Hülkenberg aankomen.


;)
;D ;D ;D


Ik weet niet of Mallya Kimi zou willen hebben...Dan kan hij beter voor Frijns gaan. ;)

FolkertE

Citaat van: Franky R. op 30 april 2014 - 17:04:21
Citaat van: Jehoentelaar op 30 april 2014 - 00:49:03
Ik voel een teamruil tussen Kimi en Hülkenberg aankomen.


;)
;D ;D ;D


Ik weet niet of Mallya Kimi zou willen hebben...Dan kan hij beter voor Frijns gaan. ;)
Frijns in de FI zou ik iig niet erg vinden. Maar hey, Franky, jij staat toch al met halve poot in de positie van Bernie? Regel eens wat voor Frijns, VDG, Max (voor over een paar jaar) Van de laar, Melker, De Vries.
Hup hup, ik geef je tot volgende week vrijdag anders ontsla ik je.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Maikel0230

Er werd geloof ik hier al eerder aangehaald dat dit nieuws wel haaks zou staan op het feit dat Mallya ook eigenaar is van UB (United Breweries) maar nu blijkt dat er toch een link is tussen Smironoff en UB

Smironoff is eigendom van Diageo dat op haar beurt voor 53.4% eigenaar is van United Spirits Limited, een onderdeel van United Breweries.

'there's always a catch'

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 01 mei 2014 - 19:33:00
Er werd geloof ik hier al eerder aangehaald dat dit nieuws wel haaks zou staan op het feit dat Mallya ook eigenaar is van UB (United Breweries) maar nu blijkt dat er toch een link is tussen Smironoff en UB

Smironoff is eigendom van Diageo dat op haar beurt voor 53.4% eigenaar is van United Spirits Limited, een onderdeel van United Breweries.

'there's always a catch'


Ah,


Ok...duidelijk. Wat was mijn persoontje die de opmerking maakte over Smironoff vs UBG van Mallya...

gloudiesaurus

Oke nice!
Ziet er wel goed uit die reclame van Smirnoff.
En Mallya kan de centjes goed gebruiken denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is