F1 Allerlei

Gestart door Breaktest, 20 maart 2021 - 11:21:15

« vorige - volgende »

Breaktest

Citaat van: Mickey op 01 mei 2024 - 11:34:21Dat van die jumpstarts begrijp ik niet. De techniek liegt niet en is af te stellen zonder enige foutmarge. En objectief. Menselijke waarneming is nogal beïnvloedbaar. Alsof je bij voetbal de VAR weer uit zou zetten.
Kennelijk valt dat niet op de millimeter af te stellen. Terwijl je soms wel duidelijk auto's ziet bewegen terwijl de lichten nog op rood staan.

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Robbert65 op 01 mei 2024 - 11:47:20
Citaat van: Mickey op 01 mei 2024 - 11:34:21... Alsof je bij voetbal de VAR weer uit zou zetten.

Wat een goed idee!



Ik kijk geen voetbal. ;D

Mickey

Citaat van: Breaktest op 01 mei 2024 - 12:30:50
Citaat van: Mickey op 01 mei 2024 - 11:34:21Dat van die jumpstarts begrijp ik niet. De techniek liegt niet en is af te stellen zonder enige foutmarge. En objectief. Menselijke waarneming is nogal beïnvloedbaar. Alsof je bij voetbal de VAR weer uit zou zetten.
Kennelijk valt dat niet op de millimeter af te stellen. Terwijl je soms wel duidelijk auto's ziet bewegen terwijl de lichten nog op rood staan.


Ik neem aan dat ze dan in elk geval allemaal gelijk staan afgesteld. Aan de coureur om het er vervolgens op teeagen, of niet. Toch?

Mickey

Zo'n senor op zich liegt niet namelijk.

C.G. de Beaufort

Newey gaat weg bij Red Bull. Hij was 19 jaar een topontwerper bij dit team. Volgens Max heeft de Red Bull nu een probleem.

https://www.formula1.com/en/latest/article/analysis-adrian-neweys-red-bull-exit-is-confirmed-what-next-for-the-star.461uBy91tP22ooEFMTQuBd

Groet,

C.G. de Beaufort


Robbert65

Citaat van: C.G. de Beaufort op 01 mei 2024 - 17:23:24Newey gaat weg bij Red Bull. Hij was 19 jaar een topontwerper bij dit team. Volgens Max heeft de Red Bull nu een probleem.

https://www.formula1.com/en/latest/article/analysis-adrian-neweys-red-bull-exit-is-confirmed-what-next-for-the-star.461uBy91tP22ooEFMTQuBd

Groet,

C.G. de Beaufort



👌
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel