Round 5: Spanish Grand Prix, Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló

Gestart door Maikel0230, 26 april 2014 - 11:57:15

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Sabai op 10 mei 2014 - 23:00:26
Citaat van: Tuesday op 10 mei 2014 - 22:50:03
Citaat van: Sabai op 10 mei 2014 - 22:40:07
Ik hoop dat Rosberg na een mooi gevecht kan winnen morgen. Ik hoef niet net als vorig jaar weer 9 op een rij te zien.
zelfs met 9 op een rij kan het kampioenschap nog spannend blijven ;)

Door de dubbele punten in Abu Dhabi zeker. Ik zit er igg niet op te wachten maar dit jaar word een walkover voor Lewis.
dat ook nog, maar Lewis heeft er al 3 op een rij, met de 4e kan ie Rosberg voorbij gaan, met de resterende vijf zou ie dan op een kleine 40 punten voorsprong kunnen komen. Da's een mooie voorsprong, maar nog geen garantie voor een kampioenschap. Hoe dan ook, het is aan Rosberg om het kampioenschap nog spannend te houden. En hopelijk kunnen RBR en misschien Ferrari af en toe nog mee doen voor een overwinning.

0634

Citaat van: Tuesday op 10 mei 2014 - 22:48:11
Citaat van: Perton op 10 mei 2014 - 22:37:31
We weten natuurlijk ook wel dat hij het WK alleen maar leidt omdat Hamilton een keer niet gescoord heeft. En natuurlijk kan Hamilton vaker uitvallen, maar de spanning in het WK zit hem er niet in omdat Rosberg telkens zo dicht op Hamilton zit, maar omdat hij gewoon de mazzel heeft gehad dat Hamilton een keer de finishvlag niet heeft gezien.
klopt helemaal, maar daarom zei ik ook dat het Rosberg moet meezitten. En als het verschil zo blijft gaat ie hier en daar ook wel een wedstrijd winnen. Als Rosberg steeds een halve seconde tekort komt in kwalificatie en op een halve minuut finisht, dan was het WK al beslist. Een beetje zoals Webber in 2010, misschien ook wel een beetje zoals Prost tov Senna. Rosberg is iig geen Kovalainen of Webber 2013.

Nee, maar dat zegt ook niemand. Hij zit er heel dicht op, dat klopt, maar hij staat wel steeds aan de verkeerde kant. Wil hij het WK écht spanning geven, moet hij Lewis morgen op de baan verslaan in mijn ogen.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 10 mei 2014 - 15:59:52
Citaat van: F1fan2987 op 10 mei 2014 - 15:04:31
Ligt het aan mij of Klinkt Vettel echt heel mat en "Down" ?

Idd, het zit Vettel echt niet mee. Maar ik had wel zoiets verwacht. Af gelopen 4 jaar zat alles mee, en nu krijgt hij de rekening. Ik verwacht komende jaren veel pech voor Vettel.
hij heeft de afgelopen jaren ook wel de nodige pech gehad hoor. En hoe kun je nou verwachten dat iemand de komende jaren veel pech gaat hebben?? dat klinkt meer als hopen. Is Burrori terug ofzo?
Wie is Burorii? Nee ik hoop niks, ik hoop juist op spanning en dat Vettel het goed gaat doen. Maar na 4 titels op rij en de nodige geluk hier en daar, kan niet alles mee zitten. Alonso, Hamilton en Kimi hebben ook al 4 jaar pech gehad door niet de auto te hebben om mee te strijden voor de titel. Of iig niet echt. Het zal hem komende jaren denk ik wat minder makkelijk afgaan. En dat is niet iets wat ik hoop, maar iets wat ik verwacht aan de hand van Murphy's law.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 10 mei 2014 - 23:46:30
Citaat van: Tuesday op 10 mei 2014 - 22:48:11
Citaat van: Perton op 10 mei 2014 - 22:37:31
We weten natuurlijk ook wel dat hij het WK alleen maar leidt omdat Hamilton een keer niet gescoord heeft. En natuurlijk kan Hamilton vaker uitvallen, maar de spanning in het WK zit hem er niet in omdat Rosberg telkens zo dicht op Hamilton zit, maar omdat hij gewoon de mazzel heeft gehad dat Hamilton een keer de finishvlag niet heeft gezien.
klopt helemaal, maar daarom zei ik ook dat het Rosberg moet meezitten. En als het verschil zo blijft gaat ie hier en daar ook wel een wedstrijd winnen. Als Rosberg steeds een halve seconde tekort komt in kwalificatie en op een halve minuut finisht, dan was het WK al beslist. Een beetje zoals Webber in 2010, misschien ook wel een beetje zoals Prost tov Senna. Rosberg is iig geen Kovalainen of Webber 2013.

Nee, maar dat zegt ook niemand. Hij zit er heel dicht op, dat klopt, maar hij staat wel steeds aan de verkeerde kant. Wil hij het WK écht spanning geven, moet hij Lewis morgen op de baan verslaan in mijn ogen.
morgen hoeft nog niet eens want hij staat nog steeds aan kop, maar hij zal wel hier en daar wel moeten gaan winnen en ondertussen punten blijven scoren.

Tuesday

Citaat van: F1fan2987 op 11 mei 2014 - 00:26:42
Citaat van: Tuesday op 10 mei 2014 - 15:59:52
Citaat van: F1fan2987 op 10 mei 2014 - 15:04:31
Ligt het aan mij of Klinkt Vettel echt heel mat en "Down" ?

Idd, het zit Vettel echt niet mee. Maar ik had wel zoiets verwacht. Af gelopen 4 jaar zat alles mee, en nu krijgt hij de rekening. Ik verwacht komende jaren veel pech voor Vettel.
hij heeft de afgelopen jaren ook wel de nodige pech gehad hoor. En hoe kun je nou verwachten dat iemand de komende jaren veel pech gaat hebben?? dat klinkt meer als hopen. Is Burrori terug ofzo?
Wie is Burorii? Nee ik hoop niks, ik hoop juist op spanning en dat Vettel het goed gaat doen. Maar na 4 titels op rij en de nodige geluk hier en daar, kan niet alles mee zitten. Alonso, Hamilton en Kimi hebben ook al 4 jaar pech gehad door niet de auto te hebben om mee te strijden voor de titel. Of iig niet echt. Het zal hem komende jaren denk ik wat minder makkelijk afgaan. En dat is niet iets wat ik hoop, maar iets wat ik verwacht aan de hand van Murphy's law.
ok, maar da's wat anders. Hij zal idd blij mogen zijn met 1 of 2 titels in de komende 4 jaar, 4 op een rij was misschien teveel van het goede,  maar mechanische pech heeft ie al genoeg gehad. En als Vettel idd net zo goed is als Alonso en hij maakt wel de goede keuze's, dan kan ie ook  zo maar op 7 of 8 titels uitkomen. Maar ik zou  het als Vettel fan ook prima vinden als ie de komende jaren op zn Alonso's zn 4 titels extra glans geeft, zonder nog WK te worden.

0634

Citaat van: Tuesday op 11 mei 2014 - 00:35:08

morgen hoeft nog niet eens want hij staat nog steeds aan kop, maar hij zal wel hier en daar wel moeten gaan winnen en ondertussen punten blijven scoren.

Als hij vandaag niet wint staat hij niet meer aan kop hoor ;).

Verder: schijnspanning. Zolang je er niet voor kan komt maar er netjes achter blijft is het niet meer dan schijnspanning. Je zal echt moeten laten zien dat je Lewis' gelijke kan zijn.

0634


Perton

Zijn ook natte gedeelten op het circuit tijdens de GP3-race.

Edwin90

Die waren aan het eind van de race ook wel weg. Als er niets bij valt gaat de F1 daar niet heel veel last van hebben.

Maikel0230

Ik wist dat 's nachts een beetje kon gaan regenen en ik verwacht wel dat zodra het zonnetje buiten komt dat we gewoon weer een droge race krijgen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Droog, maar wel een groene baan.
Dat zal dus flink glijden worden vanmiddag en met Maldonado achterin het veld weet je nooit wat er gaat gebeuren... :-X

0634

Dat weten we wel: die gaat ergens een eenzaam muurtje opzoeken ;).

Sabai

Ik heb erg gelachen om de reacties op Twitter bij Lotus.

0634

Nou, fijne race alvast allemaal. Hopelijk wordt het een spectakelstuk van heb ik jou daar en kleunen de twee Mercs in bocht 1 op elkaar of zoiets ;).

Enzo

Yep, fijne race allemaal en laten we hopen op een mooie versie