Round 5: Spanish Grand Prix, Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló

Gestart door Maikel0230, 26 april 2014 - 11:57:15

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 20:12:35
Podiumpje en veel dichter bij de kop. Misschien wel tweede.


Welke Mercedes wordt dan verslagen? HAM of ROS?


robbert

hmm zou mooi zijn voor de spanning, maar dat denk ik niet. Een seconde winnen is al veel hoor. Redbull zal wellicht wat dichterbij gekropen zijn, met het nieuwe chassis van Vettel.

0634


robbert

Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 20:22:21
Auto's kunnen ook uitvallen he, zelfs Mercedessen ;).

aahja, als je het zo bekijkt, dan denk ik dat er een kans bestaat dat zelfs een ferrari kan winnen ;)

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 20:12:35
Podiumpje en veel dichter bij de kop. Misschien wel tweede.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Als het nieuwe chassis heel veel brengt en 1 seconde per ronde sneller is, dan wel. Maar ik verwacht geen al te grote stap tov Mercedes. Ferrari en RBR zullen dichter bij elkaar zitten dan Mercedes.

Franky R.

Citaat van: robbert op 28 april 2014 - 20:40:10
Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 20:22:21
Auto's kunnen ook uitvallen he, zelfs Mercedessen ;) .

aahja, als je het zo bekijkt, dan denk ik dat er een kans bestaat dat zelfs een ferrari kan winnen ;)


Of dat Pastor Spanje weer eens wint... :P :P :P

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 20:12:35
Podiumpje en veel dichter bij de kop. Misschien wel tweede.

Ik ben benieuwd  :) Hij kan het zich nu eigenlijk niet veroorloven om met een nieuw chassis weer verslagen te worden door zijn teamgenoot  :P
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Naja... niet veroorloven... als het zo is, dan is het zo. Zal er verder niets gebeuren hoor ;).

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 28 april 2014 - 22:28:32
Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 20:12:35
Podiumpje en veel dichter bij de kop. Misschien wel tweede.

Ik ben benieuwd  :) Hij kan het zich nu eigenlijk niet veroorloven om met een nieuw chassis weer verslagen te worden door zijn teamgenoot  :P


Ik hoop ergens van wel, anders krijg je weer verhalen dat Ricciardo is niet niets voorstelt...blabla Daniel deed het alleen beter omdat Vettel problemen had blablabla...

0634


Sabai

Citaat van: Franky R. op 28 april 2014 - 22:47:29
Citaat van: gloudiesaurus op 28 april 2014 - 22:28:32
Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 20:12:35
Podiumpje en veel dichter bij de kop. Misschien wel tweede.

Ik ben benieuwd  :) Hij kan het zich nu eigenlijk niet veroorloven om met een nieuw chassis weer verslagen te worden door zijn teamgenoot  :P


Ik hoop ergens van wel, anders krijg je weer verhalen dat Ricciardo is niet niets voorstelt...blabla Daniel deed het alleen beter omdat Vettel problemen had blablabla...

De prestaties van Ricciardo staan daar los van die jongen doet het gewoon heel goed. Als iemand dat niet wil zien dan snap ik het niet meer.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 29 april 2014 - 16:06:57
Citaat van: Franky R. op 28 april 2014 - 22:47:29
Citaat van: gloudiesaurus op 28 april 2014 - 22:28:32
Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 20:12:35
Podiumpje en veel dichter bij de kop. Misschien wel tweede.

Ik ben benieuwd  :) Hij kan het zich nu eigenlijk niet veroorloven om met een nieuw chassis weer verslagen te worden door zijn teamgenoot  :P


Ik hoop ergens van wel, anders krijg je weer verhalen dat Ricciardo is niet niets voorstelt...blabla Daniel deed het alleen beter omdat Vettel problemen had blablabla...

De prestaties van Ricciardo staan daar los van die jongen doet het gewoon heel goed. Als iemand dat niet wil zien dan snap ik het niet meer.


Ik bedoel juist dat men de prestaties van Ricciardo zal 'afwaarderen', als Vettel met een nieuw chassis hem op een halve seconde rijdt.


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Niels_

Ik heb het niet zo goed gevolgd, maar waarom gaan we er plots van uit dat Vettel zoveel beter gaat zijn met zijn nieuwe chasis? Heb ik iets gemist de afgelopen dagen? ???