Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 15 december 2014 - 22:21:58
En wat taco's als avondeten is wel eens leuk ter afwisseling van al die pizza's.

Ik ga er vanuit dat dit de doorslaggevende factor was.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 15 december 2014 - 18:41:04
Ik herinner me nog een ene Luca Badoer  ;D

Luca look how Bad You Are... de grap die destijds in het media-centrum in Spa werd gemaakt  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dat vond ik oprecht zielig voor die vent. Niet die grap maar die afgang. Zo slecht was hij helemaal niet. Maar ja, toen dus wel.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 15 december 2014 - 23:42:15
Dat vond ik oprecht zielig voor die vent. Niet die grap maar die afgang. Zo slecht was hij helemaal niet. Maar ja, toen dus wel.

Hij reed tienduizenden kilometers voor Ferrari. Wel triest voor hem dat het zo eindigde.
Zijn kans kwam ook te laat, hij was te oud, en had door het testverbod al te lang niet meer gereden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 15 december 2014 - 23:42:15
Dat vond ik oprecht zielig voor die vent. Niet die grap maar die afgang. Zo slecht was hij helemaal niet. Maar ja, toen dus wel.
Zijn eerste race in Valencia was echt te gênant voor woorden. Telkens verprutste hij de laatste bocht. Stijf laatste in de kwalificatie, ook fiks langzamer dan Grosjean die debuteerde in deze race.

Ik vond het sneu voor Badoer want in zijn eerste carrière was hij echt niet zo slecht. Maar hij toonde maar eens aan wat het gebrek aan raceritme betekent. Overigens kon Fisichella met de Ferrari ook totaal geen potten breken, terwijl hij vlak daarvoor in de Force India nog tweede was geworden in Spa. Blijkbaar was er iets met de tweede Ferrari.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 16 december 2014 - 08:53:50
Citaat van: Jeroen op 15 december 2014 - 23:42:15
Dat vond ik oprecht zielig voor die vent. Niet die grap maar die afgang. Zo slecht was hij helemaal niet. Maar ja, toen dus wel.
Zijn eerste race in Valencia was echt te gênant voor woorden. Telkens verprutste hij de laatste bocht. Stijf laatste in de kwalificatie, ook fiks langzamer dan Grosjean die debuteerde in deze race.

Ik vond het sneu voor Badoer want in zijn eerste carrière was hij echt niet zo slecht. Maar hij toonde maar eens aan wat het gebrek aan raceritme betekent. Overigens kon Fisichella met de Ferrari ook totaal geen potten breken, terwijl hij vlak daarvoor in de Force India nog tweede was geworden in Spa. Blijkbaar was er iets met de tweede Ferrari.
het was de Ferrari van Massa, die deed het tot aan Hongarije beter als Raikkonen. Gewoon een lastige auto blijkbaar en voor Fisichella ook een omschakeling omdat hij voor het eerst met KERS ging rijden.

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 15 december 2014 - 22:00:34
Uiteraard menen velen nu dat hij bergen geld met zich zal meebrengen en dat Ferrari het financieel moeilijk heeft, wat volgens mij dus de grootste onzin is die je je maar kan inbeelden.
dat niet, maar daarom kan er nog wel een commerciele gedachte achter zitten? Ik heb niet het idee dat Guttierez enkel om zn rijvaardigheden en ervaring is aangenomen. 2 jaar geleden zijn ze Perez kwijtgeraakt, nu zetten ze in op een andere Mexicaan, blijkbaar willen ze wat met Mexico/Noord Amerika.

Maikel0230

Citaat van: Tuesday op 16 december 2014 - 09:54:40
Citaat van: Maikel0230 op 15 december 2014 - 22:00:34
Uiteraard menen velen nu dat hij bergen geld met zich zal meebrengen en dat Ferrari het financieel moeilijk heeft, wat volgens mij dus de grootste onzin is die je je maar kan inbeelden.
dat niet, maar daarom kan er nog wel een commerciele gedachte achter zitten? Ik heb niet het idee dat Guttierez enkel om zn rijvaardigheden en ervaring is aangenomen. 2 jaar geleden zijn ze Perez kwijtgeraakt, nu zetten ze in op een andere Mexicaan, blijkbaar willen ze wat met Mexico/Noord Amerika.

Absoluut

Uit het originele persbericht van Ferrari
Citaat"I am sure that, with his experience, he will make an important contribution to the development work of the team in the simulator. Welcoming Esteban also means opening the gates of Ferrari to a driver from Mexico, a country where the Scuderia still has a lot of fans, just as was the case fifty years ago in the days of the Rodriguez brothers."

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Hamilton#44

Als die drugsbaronnen kopen natuurlijk Ferrari's  ;)

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/nieuwe_sponsor_voor_ferrari1/

Dit verklaard een heleboel  ;D

Een testcoureur voor de simulator en Mexicaans sponsorgeld van Carlos Slim  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

*Slikt zijn woorden van gisteren dan ook maar meteen weer in*


Maar financiële honger zullen ze bij Ferrari nog lang niet hebben vermoed ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

#2396
Citaat van: Maikel0230 op 16 december 2014 - 16:35:47
Maar financiële honger zullen ze bij Ferrari nog lang niet hebben vermoed ik.

Zeker niet. Maar een coureur met ervaring kan goed van pas komen in de simulator en een extra zakcentje laat geen enkel team schieten lijkt me.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Precies wat enkele miljoenen is nooit weg...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Jammer is dan weer dat Carlos Slim niet als de meest betrouwbare betaler bekend staat....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Ik las net dat Lotus geprobeerd heeft Alonso in te huren? Heb ik iets gemist? Ze hebben het daar financieel toch niet zo breed? Ze konden vorig jaar Raikkonen al maandenlang niet betalen, laat staan Alonso lijkt me.  ???

Die Lopez heeft het ook over een serieus bod.