Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Nou ja niemand 'weet' het zeker, het is uiteraard wel de met afstand meest logische optie.

gloudiesaurus

Citaat van: Figge op 20 november 2014 - 11:43:34
Hahahaha

Eindelijk officieel.
Nu nog even wachten op McLaren.

McLaren komt op zijn vroegst pas in december met een bekendmaking.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

11 overwinningen in 5 seizoenen, toch een magere oogst. Als je weet dat Vettel er 13 pakte in één seizoen...
5 van de 11 pakte hij in 2010, zijn eerste seizoen bij Ferrari. Dat wil dus zeggen dat het daarna 6 overwinningen in 4 jaar werd.

In die 5 seizoenen pakten zijn teamgenoten 0 overwinningen, dus het is niet zo dat Alonso zelf ondermaats presteerde.

Nu ik die statistieken zo zie, begrijp ik pas hoe enorm teleurgesteld en gedemotiveerd Alonso moet zijn nu 2014 wéér een rampjaar bleek te worden. Die mediapraatjes van hem vind ik dan ook vrij onbegrijpelijk. "Ik heb hier enkele van de mooiste momenten uit mijn carrière beleefd" en blablabla. Zeg toch gewoon dat het kut was en dat je blij bent dat je weg kunt...

Jehoentelaar

Citaat van: Jozef op 20 november 2014 - 17:11:45
11 overwinningen in 5 seizoenen, toch een magere oogst. Als je weet dat Vettel er 13 pakte in één seizoen...
5 van de 11 pakte hij in 2010, zijn eerste seizoen bij Ferrari. Dat wil dus zeggen dat het daarna 6 overwinningen in 4 jaar werd.
Vettel reed zover ik weet in een Red Bull, wat in de voorgaande vier seizoenen zo nu en dan best een prima auto bleek te zijn.

CitaatIn die 5 seizoenen pakten zijn teamgenoten 0 overwinningen, dus het is niet zo dat Alonso zelf ondermaats presteerde.

Nu ik die statistieken zo zie, begrijp ik pas hoe enorm teleurgesteld en gedemotiveerd Alonso moet zijn nu 2014 wéér een rampjaar bleek te worden. Die mediapraatjes van hem vind ik dan ook vrij onbegrijpelijk. "Ik heb hier enkele van de mooiste momenten uit mijn carrière beleefd" en blablabla. Zeg toch gewoon dat het kut was en dat je blij bent dat je weg kunt...
Hij won meerdere keren in zijn thuisland, welke hij altijd omschrijft als enkele van zijn mooiste momenten uit zijn carrière. Waarom zou hij volgens jou dan moeten liegen en zeggen dat 'het' kut was?

Jozef


Jehoentelaar

Vind ik ook wel eens van iets. Alleen weet ik wel waarom.

robbert

ik ben eens benieuwd hoe vettel het zal doen in een matige ferrari, want ik zie die nie zo gauw aan de top geraken. Zal hij dan nog altijd zeggen dat ferrari het team van zijn hart is?
En hoe zal alonso reageren wanneer die mclaren een ramp is? Wordt nog seizoenen om naar uit te kijken, want ik zie redbull en mercedes de komende jaren nog strijden met elkaar om de titel

Perton

Citaat van: Sabai op 19 november 2014 - 21:18:20
Citaat van: Perton op 19 november 2014 - 13:12:54
Nou, Grosjean eindelijk ook door Lotus bevestigd, hopelijk komt Pérez zijn bevestiging dan ook snel.

Perez is pas geleden toch al bevestigd?  Of bedoel je Mallenado? Die is trouwens ook al bevestigd.
Nee. Mallya zei dat Pérez een doorlopend contract had, terwijl Pérez in de Mexicaanse media nog van alles zat te roepen over een Lotus-stoeltje. Bij Ferrari 'bevestigden' ze in Monza immers ook Alonso en Raikkonen voor volgend jaar, vandaar dat de uitspraken van Mallya me niet zoveel deden :).

Gerard

Leuk hoor voor Seb.. ik hoop voor hem én Alonso dat ze het geluk vinden wat ze zoeken... zal voor beide een meerjarenplan worden....

0634

Ben ik de enige die denkt dat het Vettel wel eens gruwelijk tegen kan vallen?

Jehoentelaar

Als de teamverhoudingen ongeveer hetzelfde blijven gaat het in ieder geval niet beter worden dan Ferrari dit seizoen laat zien.

robbert

Citaat van: Jeroen op 20 november 2014 - 20:31:22
Ben ik de enige die denkt dat het Vettel wel eens gruwelijk tegen kan vallen?

nee je bent niet de enige. Ik ben er zelfs zeker van. Ferrari zal volgend seizoen terug geen overwinningen kunnen halen. Ik denk zelfs dat zij samen met mclaren om de rest van de punten zal strijden. Redbull en mercedes zal strijden om de overwinningen

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 november 2014 - 20:31:22
Ben ik de enige die denkt dat het Vettel wel eens gruwelijk tegen kan vallen?
nou, als je t zo voorzichtig zegt denk ik niet dat je de enige bent; het kan idd wel eens zo zijn dat het gruwelijk tegen gaat vallen. Maar goed, hij kan wel een gokje nemen nu, ik heb ook niet het idee dat RBR veel gaat winnen de komende jaren en daar was ie ook wel een beetje klaar heb ik het idee. Tijd voor iets nieuws dus. Als Ferrari de motor op orde krijgt zie ik ze wel weer mee gaan doen voor de titel. Ik denk sowieso dat het veld enorm in elkaar gaat schuiven de komende jaren en dat er net als in 2010 en 2012 gewoon 3 of misschien wel 4 teams voor de titel meedoen.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 20 november 2014 - 20:31:22
Ben ik de enige die denkt dat het Vettel wel eens gruwelijk tegen kan vallen?

Nee je bent niet de enige  :)
Ik ga er sowiezo vanuit dat het een meerjarenproject wordt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens denk ik dat Button zondag misschien wel eens zijn laatste race kan rijden als ik zie wat hij allemaal op Twitter post...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is