Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

0634

25 mln pond voor alonso p/j.

Volgens Sky is dat ook de reden dat Magnussen blijft. Die kost een habbekrats ivm JB die 16 mln euro p/j pakt.

Overigens geen kans om tussendoor naar Mercedes over te stapoen.

Perton

Volgens Kevin Eason volgend jaar derde auto voor Red Bull en Ferrari, maar Sky brengt het wat genuanceerder. Ze hebben aangegeven het te willen / kunnen doen mocht de FIA daar om vragen.

NielsD

Citaat van: Perton op 09 november 2014 - 16:20:40
Volgens Kevin Eason volgend jaar derde auto voor Red Bull en Ferrari, maar Sky brengt het wat genuanceerder. Ze hebben aangegeven het te willen / kunnen doen mocht de FIA daar om vragen.

Horner zegt tegen Crash.net dat het 'complete rubbish' is.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 09 november 2014 - 16:20:40
Volgens Kevin Eason volgend jaar derde auto voor Red Bull en Ferrari, maar Sky brengt het wat genuanceerder. Ze hebben aangegeven het te willen / kunnen doen mocht de FIA daar om vragen.

RTL Deutschland meldde ook al zoiets tijdens het commentaar vandaag van de race.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Matthijs

Echt jammer dat Button de F1 verlaat. Hij is (in mijn ogen) nog steeds 1 van de beste rijders en is ook nu weer een smaakmaker.

NielsD

Citaat van: Matthijs op 10 november 2014 - 09:09:50
Echt jammer dat Button de F1 verlaat. Hij is (in mijn ogen) nog steeds 1 van de beste rijders en is ook nu weer een smaakmaker.

?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Citaat van: NielsD op 10 november 2014 - 10:02:11
Citaat van: Matthijs op 10 november 2014 - 09:09:50
Echt jammer dat Button de F1 verlaat. Hij is (in mijn ogen) nog steeds 1 van de beste rijders en is ook nu weer een smaakmaker.

?
Zou inderdaad jammer zijn!!
Ik vind hem 1 van de sympatiekste rijders... Maar ik kan het ook begrijpen als hij over zou stappen naar bv WEC... ;)

Breaktest

Button hoeft zich nergens zorgen om te maken. Als hij bereid is het salaris van Magnussen te accepteren, of doe eens gek 3x, dan mag ie rustig blijven. Kortom hij heeft het in eigen hand, hij hoeft alleen maar even op het idee te komen.

Matthijs

Citaat van: NielsD op 10 november 2014 - 10:02:11
Citaat van: Matthijs op 10 november 2014 - 09:09:50
Echt jammer dat Button de F1 verlaat. Hij is (in mijn ogen) nog steeds 1 van de beste rijders en is ook nu weer een smaakmaker.

?
Vanwaar het vraagteken? Omdat ik hem 1 van de beste rijders van het veld vind of omdat ik hem deze race een smaakmaker vind?
1. Omdat hij, in tegenstelling tot vorig jaar op sommige punten het niveau van zijn auto lijkt te overstijgen. Deze race, maar ook in Japan bijvoorbeeld. In Japan kon je zien dat als de (weers)omstandigheden anders zijn dan anders, Button 'altijd' vooraan te vinden is.
2. Omdat hij deze race een mooi gevecht had met beide Ferrari's en Bottas (of laat mijn geheugen me nu in de steek).

Button is niet de beste rijder, maar hij voegt genoeg toe om het jammer te vinden dat/als hij er volgend jaar niet bij is.

Perton

Citaat van: Breaktest op 10 november 2014 - 10:18:13
Button hoeft zich nergens zorgen om te maken. Als hij bereid is het salaris van Magnussen te accepteren, of doe eens gek 3x, dan mag ie rustig blijven. Kortom hij heeft het in eigen hand, hij hoeft alleen maar even op het idee te komen.
Button heeft al aangegeven niet zomaar elke deal te accepteren, ook niet van McLaren. Dus ik zie hem niet een dergelijk salaris accepteren. Verder inderdaad wel eigen keuze.

Breaktest

Citaat van: Jeroen op 09 november 2014 - 11:45:24
25 mln pond voor alonso p/j.

Volgens Sky is dat ook de reden dat Magnussen blijft. Die kost een habbekrats ivm JB die 16 mln euro p/j pakt.

Overigens geen kans om tussendoor naar Mercedes over te stapoen.
Als het waar is, want waarom is er nog steeds geen officiƫle bekendmaking? Zelf Abu Dhabi lijkt niet gehaald te worden als het aan Alonso ligt.

Pancake Shield

Dit gecombineerd met de geruchten dat Red Bull en Ferrari bereid zouden zijn om eventueel een derde bolide in te zetten, doet mij steeds meer denken dat Alonso daar op wacht. En dat, dat wellicht ook de reden is dat ze bij Red Bull nog geen beslissing gemaakt hebben over wie er naast Verstappen komt te zitten.

Overigens is het volgens mij best lang geleden dat topteams (McLaren en Ferrari) zolang gewacht hebben voor het bekend maken van hun coureurs.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 10 november 2014 - 13:10:21
Dit gecombineerd met de geruchten dat Red Bull en Ferrari bereid zouden zijn om eventueel een derde bolide in te zetten, doet mij steeds meer denken dat Alonso daar op wacht. En dat, dat wellicht ook de reden is dat ze bij Red Bull nog geen beslissing gemaakt hebben over wie er naast Verstappen komt te zitten.

Overigens is het volgens mij best lang geleden dat topteams (McLaren en Ferrari) zolang gewacht hebben voor het bekend maken van hun coureurs.
autosport.com meldt dat de deal rond is;

http://www.autosport.com/news/report.php/id/116713
https://uk.eurosport.yahoo.com/news/formula-1-alonso-finalises-switch-mclaren-102708724--f1.html

Matthijs

Hoe komt McLaren aan zoveel geld om Alonso te betalen? Ze hebben niet eens een hoofsponsor en de prijzengelden zijn ook tegenvallend. Of kost de Honda-motor bijna niets volgend jaar?

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 10 november 2014 - 15:02:38
Hoe komt McLaren aan zoveel geld om Alonso te betalen? Ze hebben niet eens een hoofsponsor en de prijzengelden zijn ook tegenvallend. Of kost de Honda-motor bijna niets volgend jaar?
wat ik altijd begreepnis dat Mclaren en Honda een team zouden vormen. 50-50 dus en dat de motoren gratis zouden zijn.