Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: FolkertE op 06 november 2014 - 20:38:37
Oh, nu kunnen eindelijk de 2zitters echt gebruikt worden, Giedo en Sutil tegen Ericcson en Nasr.

;D ;D

Maikel0230

Nu Sauber toch nog coureurs aaneemt, misschien een extra optie voor Button?

;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Citaat van: Maikel0230 op 07 november 2014 - 10:14:27
Nu Sauber toch nog coureurs aaneemt, misschien een extra optie voor Button?

;D

Misschien wil Nigel Mansell nog wel :P

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Breaktest

Giedo gaat 'de zaak' met zijn advocaten aanhangig maken. Een vrij kansloze zaak lijkt me, een kleine schadevergoeding misschien... Elders heeft ie het erover dat ie een voorcontract heeft. Maar voorcontracten, daar hangen de toiletten vol mee.

NielsD

Citaat van: Breaktest op 07 november 2014 - 16:39:56
Maar voorcontracten, daar hangen de toiletten vol mee.

En daar zeikt Sauber met alle gemak over heen. We weten natuurlijk niet wat er in het contract stond/staat, maar ik denk dat hij geen poot heeft om op te staan. De hoogste bieder krijgt het stoeltje en als je dan verliest, moet je niet gaan janken.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: Breaktest op 07 november 2014 - 16:39:56
Giedo gaat 'de zaak' met zijn advocaten aanhangig maken. Een vrij kansloze zaak lijkt me, een kleine schadevergoeding misschien... Elders heeft ie het erover dat ie een voorcontract heeft. Maar voorcontracten, daar hangen de toiletten vol mee.

Nou ja, kansloos? Voor een racezitje wel natuurlijk, maar afhankelijk van de overeenkomst die hij wel of niet met Sauber heeft, kan hij er misschien nog wel fors geld uit trekken. En gelijk heeft ie. Zou ik ook doen.

Kootje

Als hij volkomen kansloos was, dan zouden z'n advocaten (lees Boekhoorns advocaten) hem heus wel afraden deze stap te nemen. ;)

0634

Daarom. Hij kan er heus wel geld uit peuren.

Tuesday

hij heeft alleen aangeven dat hij zn advocaten er naar wil laten kijken toch? op zich een logische reactie, maar ik vraag me af of hij een poot heeft om op te staan. k ben bang van niet.

Perton

Allereerst, ik denk ook niet dat Van der Garde iets gaat bereiken met een zaak. Maar even hypothetisch (en ik ben niet juridisch onderlegd, dus misschien zeg ik wel domme dingen)... als er begin dit jaar een (voor)contract is getekend voor 2015 en Van der Garde aan alle voorwaarden heeft voldaan, dan zou die toch in principe het dit jaar betaalde geld moeten kunnen terugkrijgen, of werkt dat niet zo? In theorie he, of die het in de praktijk krijgt is natuurlijk een ander verhaal.

Tuesday

Citaat van: Perton op 07 november 2014 - 20:28:58
Allereerst, ik denk ook niet dat Van der Garde iets gaat bereiken met een zaak. Maar even hypothetisch (en ik ben niet juridisch onderlegd, dus misschien zeg ik wel domme dingen)... als er begin dit jaar een (voor)contract is getekend voor 2015 en Van der Garde aan alle voorwaarden heeft voldaan, dan zou die toch in principe het dit jaar betaalde geld moeten kunnen terugkrijgen, of werkt dat niet zo? In theorie he, of die het in de praktijk krijgt is natuurlijk een ander verhaal.
ja, in dat geval zou dat prima kunnen, maar ik vraag me af of dat het geval is. Van wat ik gelezen heb, was vd Garde pas sinds kort in de veronderstelling dat hij volgend jaar race coureur zou zijn bij Sauber. Maar goed, we gaan het zien, momenteel hebben wat te weinig info om er over te oordelen. Maar ik ga ervan uit dat ze bij Sauber ook wel weten wat ze doen.

Perton

Tsja je zou het zeggen.. maar in combinatie ook met dat hele Sirotkin-verhaal, De Silvestro die bij het team komt en dan weer de laan uitgestuurd wordt, Frijns die de deur wordt gewezen zodra Sirotkin in beeld komt. Ik heb het idee dat het allemaal een beetje korte termijn-planning bij Sauber is. Ik ga er ook wel vanuit dat ze enig idee hebben wat ze doen, maar de gebeurtenissen van de afgelopen jaar + paar maanden, geven me dat gevoel niet, als ik heel eerlijk ben.

Kootje

Tsja ... ik vraag me echt af of Monisha wel weet wat ze doet. Sinds zij aan het roer staat gaat het iig rap bergafwaarts met het team dat ooit 'n stabiele subtopper was en al die rijdersperikelen van de laatste twee jaar werken ook al niet in haar voordeel.

Jehoentelaar

Op zich denk ik dat het verdwijnen van de BMW-steun ook wel enigszins heeft meegespeeld in het zakken in de ranglijst. Ze zijn sindsdien nooit heel erg goed meer geweest op een verdwaalde opleving na.

Kootje

Niet geheel mee eens. Eigenlijk zijn ze, op 2 uitschieters met BMW na, altijd subtop/middenmoot geweest. Dat was vóór BMW zo, maar ook tijdens en ná BMW. Pas dit jaar is er 'n duidelijk verval te zien, niet (of wel) toevallig het 1e echte jaar* onder Monisha.



*met echte jaar bedoel ik het jaar waarin er 'n auto op de baan verschijnt die volledig onder haar leiderschap gebouwd is en de line-up door haar is aangesteld   ik weet dat ze in 2013 ook al de leiding over het team had, maar de 2013 auto en line-up zijn nog onder Peter Sauber's leiding tot stand gekomen