Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

0634

Uitsluiten doe ik het ook niet maar echt geloven doe ik het niet. Alonso is op zoek naar snel succes, of iig zo snel mogelijk. Dat helpt een mede-kopman niet. Denk niet dat hij dat graag wil.

Kootje

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:06:58
@Tuesday: Marko ja. Die claimt het zeker te weten, de rest van de wereld neemt het als feit aan. Ferrari en Vettel zwijgen in alle toonaarden.

Ook interessant: http://en.espnf1.com/blogs/motorsport/story/178623.html


Niet alleen Marko, maar ook Horner heeft dat al geroepen. Dat maakt het 'n officieuze bevestiging, wat in jouw eigen woorden genoeg is om er 'n percentage aan te hangen. Zo'n zelfde officieuze bevestiging is er ook tussen Alonso en McLaren uit monde van DiMontezemelo. Maar goed, dat maakt het idd geen feit. Zou dat wel zo zijn, dan hadden beide coureurs in het zwart in het lijstje gestaan en niet in het groen. ;)

Wings

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 10:17:26
Uitsluiten doe ik het ook niet maar echt geloven doe ik het niet. Alonso is op zoek naar snel succes, of iig zo snel mogelijk. Dat helpt een mede-kopman niet. Denk niet dat hij dat graag wil.

Daarom dat het zo lang duurt? ;)

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 10:12:07
Dat zegt Bild inderdaad, dat Giedo komt. Afwachten. Giedo is uiteindelijk imo ook gewoon een rijder die niet op dat nivo thuishoort, maar dan liever Giedo dan Guitterez uiteraard. Overigens zou Ericsson/GvdG wel een bedroevende line-up zijn voor een team dat door de jaren heen toch prima coureurs heeft gehad.
Ik vind Giedo nog niet eens zo heel slecht. Hij heeft weinig echt kunnen laten zien in de Caterham, maar Sauber schijnt wel erg tevreden te zijn over het kennen en kunnen van Giedo. Vooral zijn feedback schijnt erg gedetailleerd te zijn.
En meen ook ooit een artikel gelezen te hebben, dat Giedo heel technisch is aangelegd. 

Wings

Citaat van: Kootje op 02 november 2014 - 10:20:52Niet alleen Marko, maar ook Horner heeft dat al geroepen. Dat maakt het 'n officieuze bevestiging, wat in jouw eigen woorden genoeg is om er 'n percentage aan te hangen. Zo'n zelfde officieuze bevestiging is er ook tussen Alonso en McLaren uit monde van DiMontezemelo. Maar goed, dat maakt het idd geen feit. Zou dat wel zo zijn, dan hadden beide coureurs in het zwart in het lijstje gestaan en niet in het groen. ;)

Oké. Ik ga het niet verder uitdiepen en afsluiten met 'ik sluit andere mogelijkheden (nog) niet uit. Ja, het is aannemelijk dat Vettel naar Ferrari gaat, maar anders (lees: Vettel naar Mercedes of McLaren) is ook (nog) mogelijk'.

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:22:35
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 10:17:26
Uitsluiten doe ik het ook niet maar echt geloven doe ik het niet. Alonso is op zoek naar snel succes, of iig zo snel mogelijk. Dat helpt een mede-kopman niet. Denk niet dat hij dat graag wil.

Daarom dat het zo lang duurt? ;)
http://racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=62329

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:26:43
Citaat van: Kootje op 02 november 2014 - 10:20:52Niet alleen Marko, maar ook Horner heeft dat al geroepen. Dat maakt het 'n officieuze bevestiging, wat in jouw eigen woorden genoeg is om er 'n percentage aan te hangen. Zo'n zelfde officieuze bevestiging is er ook tussen Alonso en McLaren uit monde van DiMontezemelo. Maar goed, dat maakt het idd geen feit. Zou dat wel zo zijn, dan hadden beide coureurs in het zwart in het lijstje gestaan en niet in het groen. ;)

Oké. Ik ga het niet verder uitdiepen en afsluiten met 'ik sluit andere mogelijkheden (nog) niet uit. Ja, het is aannemelijk dat Vettel naar Ferrari gaat, maar anders (lees: Vettel naar Mercedes of McLaren) is ook (nog) mogelijk'.
ik denk dat Vettel (gedwongen)een sabatical neemt. Dom om zonder contract op zak, RBR vaarwel te zeggen. ;)

Kootje

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:26:43
Citaat van: Kootje op 02 november 2014 - 10:20:52Niet alleen Marko, maar ook Horner heeft dat al geroepen. Dat maakt het 'n officieuze bevestiging, wat in jouw eigen woorden genoeg is om er 'n percentage aan te hangen. Zo'n zelfde officieuze bevestiging is er ook tussen Alonso en McLaren uit monde van DiMontezemelo. Maar goed, dat maakt het idd geen feit. Zou dat wel zo zijn, dan hadden beide coureurs in het zwart in het lijstje gestaan en niet in het groen. ;)

Oké. Ik ga het niet verder uitdiepen en afsluiten met 'ik sluit andere mogelijkheden (nog) niet uit. Ja, het is aannemelijk dat Vettel naar Ferrari gaat, maar anders (lees: Vettel naar Mercedes of McLaren) is ook (nog) mogelijk'.

Daarom dus ook 90% ipv 100% ;)

Vettel of Alonso of wie dan ook naar Mercedes sluit ik overigens wel uit. Niet alleen staan beide rijders daar nog onder contract voor volgend jaar, maar ook zijn beiden inmiddels allang bevestigd door Toto Wolff. Daarnaast is er, tot zover ik weet, door beide coureurs ook nooit aanleiding gegeven tot speculatie over 'n voortijdig vertrek. Die geruchten komen louter voort uit Alonso's ogenschijnlijke wens om voor de Silberpfeilen uit te komen.

Wings

Citaat van: Tuesday op 02 november 2014 - 10:26:57
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:22:35
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 10:17:26
Uitsluiten doe ik het ook niet maar echt geloven doe ik het niet. Alonso is op zoek naar snel succes, of iig zo snel mogelijk. Dat helpt een mede-kopman niet. Denk niet dat hij dat graag wil.

Daarom dat het zo lang duurt? ;)
http://racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=62329

Bianchi zou dus naar Ferrari komen en Alonso vervangen maar door de crash liggen de zaken anders? Want wat Ferrari met McLaren te doen heeft vraag ik mij af. Helemaal niks naar mijn weten.

Wings

Citaat van: Kootje op 02 november 2014 - 10:32:51
Daarom dus ook 90% ipv 100% ;)

Daar reageerde ik ook op.

CitaatVettel of Alonso of wie dan ook naar Mercedes sluit ik overigens wel uit. Niet alleen staan beide rijders daar nog onder contract voor volgend jaar, maar ook zijn beiden inmiddels allang bevestigd door Toto Wolff. Daarnaast is er, tot zover ik weet, door beide coureurs ook nooit aanleiding gegeven tot speculatie over 'n voortijdig vertrek. Die geruchten komen louter voort uit Alonso's ogenschijnlijke wens om voor de Silberpfeilen uit te komen.

Alonso staat onder contract van Ferrari en Vettel (tot voor kort) van Red Bull. Beetje onhandig om net dit argument eruit te pikken. Want als je de lijn van de contracten zou volgen zou Vettel bij Red Bull racen en Alonso bij Ferrari. 

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:34:59
Citaat van: Tuesday op 02 november 2014 - 10:26:57
Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:22:35
Citaat van: Jeroen op 02 november 2014 - 10:17:26
Uitsluiten doe ik het ook niet maar echt geloven doe ik het niet. Alonso is op zoek naar snel succes, of iig zo snel mogelijk. Dat helpt een mede-kopman niet. Denk niet dat hij dat graag wil.

Daarom dat het zo lang duurt? ;)
http://racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=62329

Bianchi zou dus naar Ferrari komen en Alonso vervangen maar door de crash liggen de zaken anders? Want wat Ferrari met McLaren te doen heeft vraag ik mij af. Helemaal niks naar mijn weten.
ik denk dat het meer op de impact gaat. Ik weet het ook niet, het komt uit de mond van Alonso.

0634

Natuurlijk zou Bianchi nooit Alonso hebben vervangen. Dat zou totaal on-Ferrari-achtig zijn geweest.


Wings

Citaat van: Tuesday op 02 november 2014 - 10:29:28
ik denk dat Vettel (gedwongen)een sabatical neemt. Dom om zonder contract op zak, RBR vaarwel te zeggen. ;)

Sommige kunnen zich dat prima permitteren. Of hij heeft meerderen op zijn bureau alleen ontbreekt de handtekening. Niet alles is altijd zwart of wit.

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:38:44
Citaat van: Kootje op 02 november 2014 - 10:32:51
Daarom dus ook 90% ipv 100% ;)

Daar reageerde ik ook op.

CitaatVettel of Alonso of wie dan ook naar Mercedes sluit ik overigens wel uit. Niet alleen staan beide rijders daar nog onder contract voor volgend jaar, maar ook zijn beiden inmiddels allang bevestigd door Toto Wolff. Daarnaast is er, tot zover ik weet, door beide coureurs ook nooit aanleiding gegeven tot speculatie over 'n voortijdig vertrek. Die geruchten komen louter voort uit Alonso's ogenschijnlijke wens om voor de Silberpfeilen uit te komen.

Alonso staat onder contract van Ferrari en Vettel (tot voor kort) van Red Bull. Beetje onhandig om net dit argument eruit te pikken. Want als je de lijn van de contracten zou volgen zou Vettel bij Red Bull racen en Alonso bij Ferrari.
euh, Vettel en Alonso willen zelf weg ondanks dat ze beiden hadden kunnen blijven. Bij de Mercedes coureurs zal dat anders liggen, tenzij er nog rare dingen gaan gebeuren. Dus verwacht niet dat daar een stoeltje vrij gaat komen.

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 november 2014 - 10:41:13
Citaat van: Tuesday op 02 november 2014 - 10:29:28
ik denk dat Vettel (gedwongen)een sabatical neemt. Dom om zonder contract op zak, RBR vaarwel te zeggen. ;)

Sommige kunnen zich dat prima permitteren. Of hij heeft meerderen op zijn bureau alleen ontbreekt de handtekening. Niet alles is altijd zwart of wit.
Hij kan het zich ook wel permiteren, maar waarom wacht ie dan ook niet nog even met het opzeggen van zijn huidige contract?